Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63800 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #240 dnia: Października 21, 2009, 09:40:27 »
Nazwa moda - nie pamiętam :)

Szkoda, fajnie byłoby zrobić misję gdzie w jej czasie musisz dozbroić i zatankować samolot gdy np. nad tobą toczy się walka i w każdej chwili może ktoś ciebie trafić - tak, poniosła mnie wyobraźnia :D ;) .
Pozdrawiam.
 

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #241 dnia: Października 21, 2009, 18:25:39 »

     Ponieważ na wersję moda U 1.2 powoli przechodzą niektóre fajne serwery
  np. Zeke vs Wildcat czy Spit vs 109  postanowiłem również ściągnąć U.1.2
  i tutaj zonk  :015:, podczas instalacji  paczek ściągniętych ze strony A.A.A zawsze jest to samo
  czyli pod koniec instalacji wyrzuca błąd ( parę nieaktywnych plików w  paczce 3 i 6 ),
na pierwszy rzut oka wydaje się to nie ważne ponieważ gra odpala , również przez HL.
   Ale tutaj pojawia się niespodzianka , wchodzę sobie na serwer Zeke vs 109 i jeśli wybiorę
sobie spita III ,SBD lub TBF to chwilę siedzę w  kabinie   a w drugiej sekundzie przerywa się kontakt z serwerem i jest  komunikat " timeout 2" ,
dotyczy to wyłącznie tych trzech typów samolotów, ponieważ offline nie mam z nimi kłopotu oznacza to że moje pliki są niekompletne  lub różne niż na serwerze.
   Próbowałem ściągać z różnych mirrorów ale zawsze jest to samo , dlatego mam dwa pytania ;

1. czy jest inne źródło skąd można ściągnąć pliki U1.2 , bez błędów ?
2. czy ktoś  z was ma także problem z w/w maszynami na Zeke vs 109 ?
3. zgodnie z instrukcją wyrzuciłem pliki zaznaczone kolorem czerwonym , w zielonych jeden mam
   oznaczony jako aktywny a drugi nie , moje pytanie brzmi co oznacza kolor niebieski
   czy chodzi tylko o to żeby pliki zaznaczone tym kolorem miały minus czy też trzeba coś z nimi
   zrobić?

  Bardzo mi brak możliwości latania SBD  czy TBF na Zeke vs 109 , rzucanie torpedy do ruchomego celu to wyjątkowo zacne zajęcie :002:.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #242 dnia: Października 21, 2009, 19:05:06 »
Mod AAA 1.2 w ogóle jest do d... i nie dopracowany moim skromnym zdaniem.. wszystko się w nim gryzie i trzeszczy...
Ja wywaliłem część 6 ze ściąganych plików (bo to w niej są błędy) i ściągnąłem jeszcze raz z mirror 2 - i zainstalowało się.... nawet sobie z powrotem spolszczyłem...
Pozdrawiam...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #243 dnia: Października 21, 2009, 23:13:53 »
  Tutaj jest link do rozwiązania problemu z kokpitami na Zeke vs Wildcat , w sumie
nie wiem czy to coś da , jutro jak będę miał wenę to spróbuję ;

http://www.warbirdsofprey.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5716

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #244 dnia: Października 23, 2009, 00:40:04 »


   Przesyłam link do pobrania torrenta z AAA_Unified_Installer_1.2,
pliki nie zawierają błędów o których pisałem wcześniej ;

http://rapidshare.com/files/296589761/AAA_Unified_Installer_1.2.torrent.html

, a tutaj link do instrukcji na AAA , tylko nie pobierajcie z tej strony plików U.1.2 z mirrorsów mają błędy!!!

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #245 dnia: Października 23, 2009, 06:41:59 »

  ... tylko nie pobierajcie z tej strony plików U.1.2 z mirrorsów mają błędy!!!

Nie prawda. Pobrałem i bezbłędnie zainstalowałem. Prawdopodobnie błędy wynikały z wielu jednoczesnych pobrań.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #246 dnia: Października 23, 2009, 09:18:28 »
   Dwa posty wyżej opisałem problem , trzeba było podpowiedzieć skoro wiedziałeś .
   Podejrzewam że sporo osób  ściąga pliki jednocześnie , tym bardziej
że mod U1.1 ściągałem w identyczny sposób , i błędów nie było.
  Ściągając torrentem nie ma żadnego ryzyka .

 Ps. Chyba żę zainstalowałeś i sprawdziłeś pliki po moim poprzednim poście w takim razie przepraszam.
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2009, 09:29:12 wysłana przez leszek660 »

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #247 dnia: Października 23, 2009, 10:09:36 »
Figa z makiem --- ja miałem błędy mimo że nie ściągałem kilku paczek naraz. Ściągałem za to z różnych mirrorów....
Też sobie jeszcze raz torrentem ściągnę..
Pozdrawiam...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #248 dnia: Października 23, 2009, 16:29:16 »
Spokojnie można ściagnąć bez błędów. Każda forma czy przez torrenta czy z linków z AAA powinna działać. Przedtem było wielu pobierających paczki ( to miałem na myśli ) a teraz jest mniej, więc nie powinno być już problemów. Ja to robiłem z mirrora 4 i poszło za pierwszym razem ( tym razem ), bo wcześniej też miałem błędy.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #249 dnia: Października 23, 2009, 23:25:25 »
Mam dwa szybkie pytania.
Jak używa się katapulty na lotniskowcu???

Czy ktoś z was próbował używać tej funkcji w buliderze misji???


P.S. Chodzi mi oczywiście o całą zawartość a nie o tą konkretną podzakładkę....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #250 dnia: Października 25, 2009, 18:25:59 »
Nie daję rady, po zainstalowaniu UI 1,2 na świeżą instalację 4,0m (tzn, najpierw świeży 4,0m, potem UI 1,1 a następnie UI 1,2), przy wczytywaniu gry (pojawia się obrazek Spita ścigajacego 109) wywala do Windowsa po 20-60%. Nie wiem co robić, proszę o pomoc.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #251 dnia: Października 25, 2009, 18:45:51 »
Nie daję rady, po zainstalowaniu UI 1,2 na świeżą instalację 4,0m (tzn, najpierw świeży 4,0m, potem UI 1,1 a następnie UI 1,2), przy wczytywaniu gry (pojawia się obrazek Spita ścigajacego 109) wywala do Windowsa po 20-60%. Nie wiem co robić, proszę o pomoc.
Zainstalować na 4.08 ;)
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #252 dnia: Października 25, 2009, 19:12:26 »
Właśnie zauwżyłem błąd w poście, instaluję na 4,08m (gdzieś mi zjadło 8), najpierw UI 1.1, a następnie 1.2, (dokładnie jak w instrukcji na stronie AAA) i wywala przy załadowaniu albo 20% albo 60%. Instalacja czysta z płytki (dzisiejsza).

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #253 dnia: Października 25, 2009, 19:43:11 »
Spróbuj z batonem z SAS. Powinno pomóc.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #254 dnia: Października 25, 2009, 19:51:29 »
A pokasowałeś foldery , te które są nie potrzebne ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona