Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63752 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #255 dnia: Października 25, 2009, 19:56:13 »
Pokasowałem, strona SAS nie działa, jest gdzieś w siecie ten plik buttons?

Online Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #256 dnia: Października 25, 2009, 20:15:06 »
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #257 dnia: Października 26, 2009, 14:16:21 »
Panowie,
Mam problem z modem kabiny do "Ranwersowego" Typhoona Mk IB.
Otóż - wywaliłem stary mod kabiny Tempesta (cockpit_Tempest), na jego miejsce wrzuciłem nowy z nadzieją, że osłona kabiny będzie w końcu zamknięta.(TempestMkV_Sliding_Cockpitv2) i ...zero efektu, osłona kabiny cały czas pozostaje otwarta.
Ktoś wie jak rozwiązać ten problem?

Bis zum bitteren Ende.

Online Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #258 dnia: Października 26, 2009, 15:08:22 »
Na zewnątzr - czy wewnątrz ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #259 dnia: Października 26, 2009, 15:34:07 »
Na zewnatrz.

Bis zum bitteren Ende.

Online Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #260 dnia: Października 26, 2009, 15:55:31 »
Na zewnatrz.
Poszukaj innego moda Typhoona. To powoduje konflikt. Kiedyś jako betę tak zrobiłem.  Szukaj słowa "Typhoon"
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #261 dnia: Października 26, 2009, 16:22:00 »
No w końcu się udało, okazało się, że instaluję UI 1.2 na 1.0 a nie 1.1, po ściągnięciu UI 1.1 wszystko (prawie) gra i buczy. Dziwnie się tylko zachowuje kabina Spitfire'a I, da się ja otworzyć, ale tylko w widoku na zewnątrz.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #262 dnia: Października 26, 2009, 22:19:46 »
Poszukaj innego moda Typhoona. To powoduje konflikt. Kiedyś jako betę tak zrobiłem.  Szukaj słowa "Typhoon"

Owszem, znalazłem:
http://www.allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=1582&start=0

 Jest tylko mały problem. Ta beta zastępuje Tempesta, czego chciałbym uniknąć.

Bis zum bitteren Ende.

Online Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #263 dnia: Października 26, 2009, 23:01:52 »
Owszem, znalazłem:
http://www.allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=1582&start=0

 Jest tylko mały problem. Ta beta zastępuje Tempesta, czego chciałbym uniknąć.

Może nie wyraziłem się ściśle - pisząc poszukaj miałem na myśli POSZUKAJ U SIEBIE W MODS !!!
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #264 dnia: Października 26, 2009, 23:22:02 »
Mam tylko folder Typhoon_Ib_early.
Ale zaraz: może tam trzeba wrzucić tego moda z nowa kabiną?
Tzn. do katalogu "cockpits"?

Bis zum bitteren Ende.

Online Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #265 dnia: Października 27, 2009, 00:12:22 »
Błądzicie kolego jak dziecko we mgle.
Wyjaśniam:
1)Gra Ił jest zbiorem spakowanych plików sfs.
2)Pomimo ich wielkiej ilości (wynikającej z kolejnych dodatków) panuje tam ład. Jeżeli byśby to rozpakowali otrzymamy jeden katalog w którym są kolejne podkatalogi a na końcu pliki
3) Modując grę dodajemy (niespakowane) foldery do drzewa gry
4) Możemy gdziekolwiek dodać nowe mody (zapisane w katalogach o różnych nazwach) - ważne by miały one wewnątrz właściwą strukturę np. 3do/plane/ju-52 itd.
5) Sytem zmodowanego iłka działa w ten sposób, że jak już zostanie wczytany jeden plik z konkretnego folderu to inne (choćby ich było i 100) nie będą już wczytane
6) Jeżeli nie wiemy czy coś mamy to najlepiej zmienić nazwę moda zaczynając ją zerem.

Ende ! Bo mnie palce już bolą.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2009, 00:18:59 wysłana przez Ranwers »
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #266 dnia: Października 27, 2009, 07:53:04 »
Czytałem o modzie pakującym samoloty na lotniskowcu i dodającym katapulty. Doczytałem jak dodaje się je do misji    ale   za chiny nie mogę znaleźć pod jakie klawisze podpisać aby móc ustawić samolot na katapulcie   a później go wystrzelić...

Kolego --> Ranwers ---> pomóżcie..????
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Mazi

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #267 dnia: Października 27, 2009, 08:10:24 »
Czytałem o modzie pakującym samoloty na lotniskowcu i dodającym katapulty. Doczytałem jak dodaje się je do misji    ale   za chiny nie mogę znaleźć pod jakie klawisze podpisać aby móc ustawić samolot na katapulcie   a później go wystrzelić...

Kolego --> Ranwers ---> pomóżcie..????
Jeżeli to ten stary mod z AAA to musisz podkołować  nad katapultę, zatrzymać się i zablokować koła (ja mam przypisane K).
Powinno Cię "przenieść" dokładnie na  katapultę. Silnik na 100%, klapy itp.
Zwalniasz blokadę kół i startujesz.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #268 dnia: Października 27, 2009, 10:27:35 »
Wyjaśniam:
(..)
Ende ! Bo mnie palce już bolą.
OK, ale w takim razie zwracam się jako do twórcy - można coś zrobić z tą kabiną Typhoona czy nie?

Bis zum bitteren Ende.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #269 dnia: Października 27, 2009, 17:03:45 »
--->Mazi --- wielkie dzięki...wypróbuję.
Doinstalowałem wszystkie mody (mapy do szybkich misji, samoloty itp..) i iłek zrobił się taki ciekawy że nie wiadomo za co się łapać....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952