Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63757 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #270 dnia: Października 27, 2009, 20:55:21 »
Mam taki problem:
Postawiłem misję KOREAN WAR na AAA1.2 4.09b1m z włączonym modem zuti. Misja poszła poleciałem z kolesiami i nagrałem filmik.
Problem w tym, że na filmiku nie ma żadnego samolotu gracza są tylko AI--- jaka może być przyczyna????
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #271 dnia: Listopada 09, 2009, 19:03:53 »
No i kaplica mi się zdarzyła :( Nie ma ktos linku do jakiegoś torrenta żeby ściągnąć UI 1.1 ?
Te link z AAA sa jakieś pochrzanione albo coś ściąga ale nie pełne pliki albo wogóle nic nie chce ściągnąć :(

Online PIT

  • PAT
  • *
  • PAT , EKG_PIT
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #272 dnia: Listopada 10, 2009, 16:40:29 »
Miałem ten sam problem.
Z AAA pliki spakowane nr 7 i 8 mają błędy. Po wielu godzinach to ustaliłem.
Więc ściągnij z strony AAA tylko A1.1  - pierwsze 6 plików.

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=11860&sid=ec4a109c10cd06d4f93caf42bb6e117a

Następne 7 i 8 plik ściągałem stąd;

http://www.przeklej.pl/plik/aaa-community-installer-ver-1-1-part07-rar-0002cu5gi84t

http://www.przeklej.pl/plik/aaa-community-installer-ver-1-1-part08-rar-0002cu6ij84t

Tu też pliki co najmniej nr 2 zepsute , więc tylko wiem , że 7 i 8 dobry.
Nie spotkałem się  , aby z jednej strony zadziałało wszystko.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
To wszystko połączyłem w jedną całość i zadziałało bezproblemowo.
Tylko stały trening czyni Cię Mistrzem. Niech Moc będzie z Wami wirtualni lotnicy.
WSP dla Orłów. - od EKG_PIT

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #273 dnia: Listopada 12, 2009, 07:00:22 »
Dzięki :)

Załatwione. Wersja 1.2 też już zainstalowana. Jeszcze tylko z configiem dojdę do ładu i składu (perfektu nie mogę włączyć bo mi się czarno robi a stery do karty mam takie jak miałem wcześniej:) ) i będzie ok. Chociaż dźwięk FM-2 z wczorajszego dziewiczego lotu jakoś mi nie przypadł do gustu , wolałem ten z UP lub UI 1.1.1.
Przy okazji widziałem i ściągnąłem jakiś paczyk do wersji 1.2.

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #274 dnia: Listopada 18, 2009, 14:48:04 »
Mam zainstalowany UI1.1, jakieś 30 minut temu zacząłem odinstalowywać szturma...

Czy u was też tak wolno szło? Może trzeba to odinstalować jakoś inaczej, ja po prostu włączyłem "Remove il-2 Sturmovik 1946" z głównego pliku.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #275 dnia: Listopada 18, 2009, 15:09:40 »
Idź na piwo  :karpik

Może wystarczy dać DELETE na pliku MODS a potem dać uninstal.

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #276 dnia: Listopada 18, 2009, 15:32:17 »
Już sobie poradziłem, wywaliłem ręcznie cały folder Ubisoft, chciałem wykasować wpisy za pomocą programu RegCleaner, ale wyskakuje mi error. Dlatego podczas instalacji zmieniłem nazwę głównego katalogu i wszystko gra. A piwo wypiję po instalacji UP 1.8 :001:

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #277 dnia: Listopada 21, 2009, 17:52:48 »
Ukazał się fenomenalny mod (made by Potenz), odtwarzający m.in. trafienia i dym z uszkodzonych maszyn. Następca wersji platinium, coś pięknego:

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,2112.0.html

Zainstalowałem - szczęka opada.

Tak to wygląda:

http://www.youtube.com/watch?v=WVoYVm1BlKQ

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #278 dnia: Listopada 21, 2009, 19:07:29 »
Zack, możesz podasłać gdzieś ten mod na inny serwer by móc go pobrać bez logowania się?

Na nagraniu całkiem ładnie i fajnie to wygląda :)
Pozdrawiam.
 

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #279 dnia: Listopada 21, 2009, 19:53:03 »
Mam zainstalowany UI1.1, jakieś 30 minut temu zacząłem odinstalowywać szturma...
A po co usuwasz grę ? Ja aktualnie mam zainstalowanych 6 różnych wersji tej gry.  Każdy "iłek" ma własny folder w którym siedzi "il2 1946".
Naturalnie nigdy nie instaluję ich na partycji systemowej. Dodam że grę można dowolnie przenosić i kopiować.

W ten sposób mam możliwość szybkiego wyboru którą wersją gry mam chęć polatać.
Mam także "bazę" do modów w postaci wersji 4.08m.


Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #280 dnia: Listopada 21, 2009, 23:06:08 »
Tu są  linki do moda, autor zaleca przeczytanie pliku README i prosi też żeby zachować integralność moda, nie grzebać i nie kombinować z plikami bo może przestać działać poprawnie,wrzucić do MODS tak jak jest zrobiony.

Mediafire: http://www.mediafire.com/?mlyqm4jtkkj

Filefront: http://www.filefront.com/14961063/00_A_Uranium_Edition_New_Effects_November_20_2009.zip

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #281 dnia: Listopada 22, 2009, 02:30:42 »
Mod zainstalowałem, faktycznie szczęka opada, znacznie lepiej to wygląda na żywo niż na filmie.
Ciekawe zmiany wprowadza podmienienie pliku technics.ini :)

Tylko mam pytanie, w folderze z modem jest jeszcze plik :"ships.ini". Czy gdzieś go trzeba wkleić czy on działa od razu będąc w katalogu moda z reszta plików?
Jakoś nie załapałem co trzeba zrobić z tym plikiem.
Pozdrawiam.
 

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #282 dnia: Listopada 22, 2009, 11:22:58 »
Jak się to ma do kompatybilności z serwerami ? Np. ktos próbował wejść z tym na zeke lub spita ?

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #283 dnia: Listopada 22, 2009, 14:38:08 »
Próbowałem, na zeke bez problemu.

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #284 dnia: Listopada 22, 2009, 15:31:04 »
Czy można tengo moda zainstalowac na Iłku zmodowanym UP 1.8? A jeżeli tak, to gdzie wkleić poszczególne elementy?