Autor Wątek: Kącik motoryzacyjny  (Przeczytany 228210 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1170 dnia: Lipca 10, 2012, 13:43:08 »
Sun Ty Parówo, jak długo już świetnie się bawisz z tym gaźnikiem? Bo wiesz, roboczogodzina średnio kosztuje stówę, cały Cieńki na chodzie z papierami tysiąc, a gotowy gaźnik FOS na allegro do przekładki złapiesz za 150.
Szanuję oczywiście zapał, pasję i miłość do CC700, ale ponieważ znamy się ponad 10 lat to po prostu średnio mogę spokojnie się przyglądać jak od miesiąca pierd...sz się z jakimś obsranym wytryskiem japońskiej myśli technicznej z końca lat `80 z którym jak Polska długa i szeroka wszyscy mają jakieś "ale". Pomijam już fakt że w Cieńkim nawet pęknięta obudowa cewki WN potrafi dawać takie objawy jak nieszczelne podciśnienie w gaźniku- no ale to chyba nie dziwi w tak wysublimowanym i wysmakowanym technologicznie samochodzie. Na forumowy Skajdrajw masz wrzucony folder- ściągnij sobie, może Ci się przyda zanim Cię zabiorą w kurtce z rękawami co na wszystkich pasują.
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1171 dnia: Lipca 10, 2012, 14:12:38 »
Myślisz, że co leży w bagażniku ? :D
Ano wydrukowany ten dokumencik i strony z "Sam Naprawiam" odnoszące się do 704ccm silnika  8)  i przytrzymuje butelki z olejem w kartonie, żeby mi nie chlupały, bo mniej więcej tyle z tego obecnie pożytku.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1172 dnia: Lipca 15, 2012, 00:27:13 »
Mój związek z jedną z najpiękniejszych kobiet mojego życia prawie uległ rozpadowi z powodu trzech nierozważnych słów które wypowiedziałem w kontekscie CC700 i gaźnika AISAN: "Zrobię to kochanie"
Dwa tygodnie to powtarzałem a potem wybuliłem 450 zł w 2007 roku za regenerowanego AISANA z montażem :D

Ale ja z innej beczki :d Wiecie ile Fiacik Punto wziął na trasie Bytom-Jarocin przy średniej prędkości 80 km/h :D ( więcej się nie da na tych drogach)?
4.82 litra :D

Offline Acheron

  • *
  • Ни шагу назад!
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1173 dnia: Lipca 15, 2012, 00:37:01 »
Sam byłem zdziwiony jak mi Cienias w trasie (licznikowe 80km/h, wg GPS było 73) zadowolił się 4.2l/100 :)

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1174 dnia: Lipca 15, 2012, 09:53:27 »
Jeśli przeliczycie te litry paliwa na pojemność (albo moc), to i tak wyjdzie że to strasznie nieekonomiczne silniki. :P
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1175 dnia: Lipca 17, 2012, 23:44:27 »
http://www.youtube.com/watch?v=_LsisBugEPw

Włos się jeży na głowie, jak się to ogląda. To co wyczyniają niektórzy "kierowcy" przechodzi wszelkie pojęcie. Zrozumiałbym może jeszcze cofanie na wjeździe na autostradę, ale zawracanie TIRem w poprzek jezdni i jazda pod prąd, także w nocy i w deszczu, to według mnie dożywotnia dyskwalifikacja i odpoczynek od kierownicy. Przecież to są mordercy..
 
Tak myślę, że chyba jeszcze nie dojrzeliśmy do autostrad.

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1176 dnia: Lipca 18, 2012, 09:14:16 »
Jeśli przeliczycie te litry paliwa na pojemność (albo moc), to i tak wyjdzie że to strasznie nieekonomiczne silniki. :P
Dlatego twierdzę, że moje Legacy H6 3.0 jest bardzo ekonomiczne.
Niestety muszę je wymienić na PICK UP-a

Offline ESP

  • *
  • Cloud Surfer
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1177 dnia: Lipca 18, 2012, 10:20:22 »
Dlatego twierdzę, że moje Legacy H6 3.0 jest bardzo ekonomiczne.
Niestety muszę je wymienić na PICK UP-a

Legacy GT?
Tak czy siak piękne auto - szkoda że H6 w przyszłym roku już nie będą sprzedawane....
A jak potrzebny Ci pick-up to jest Subaru Baja.
AMD Ryzen9 5900X + beQuiet! ShadowRock3 // HyperX Fury 64GB 3200MHz // MSI MAG X570 Tomahawk // MSI RTX3080 OC 10GB // ASUS ROG SWIFT PG329Q // KIOXIA 2TB M.2 NVMe + Samsung 2TB SSD // beQuiet! PureBase500

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1178 dnia: Lipca 18, 2012, 10:40:04 »
Legacy GT?
Tak czy siak piękne auto - szkoda że H6 w przyszłym roku już nie będą sprzedawane....
A jak potrzebny Ci pick-up to jest Subaru Baja.

Widziałem kiedyś to cudo. Ja jednak potrzebuje coś na większych kołach.
Wybór prawdopodobnie padnie na Forda Rangera

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1179 dnia: Sierpnia 21, 2012, 00:12:10 »
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Zarejestrujesz-Anglika-w-Polsce,wid,14854745,wiadomosc.html?ticaid=1f05f
Dobra wiadomość dla mnie i tych którzy nie lubią kaskaderki podczas wyprzedzania na podwójnej.... ;).
Wysłałem szpiega do mojego lokalnego Urzędu Komunikacji i stwierdzili, że "po otrzymaniu odpowiedniego rozporządzenia", po przedstawieniu badań technicznych, nic nie stoi na przeszkodzie zarejestrować taki pojazd na blaszki PL.
Jeśli można, małe pytanie.  Kupię lampy:
Mieczysław, klasa C rocznik 2004
Nissan Navara III rocznik 2006


Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1180 dnia: Sierpnia 21, 2012, 07:10:26 »
Wyślij lepiej szpiega do jakiegoś TU, bo może się okazać, że cena ubezpieczenia będzie taka, że się to w ogóle nie opłaci.

Tak mi się przypomniało: http://www.youtube.com/watch?v=p--SUZqUVJ4

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1181 dnia: Sierpnia 21, 2012, 18:39:47 »
Dopuszczenie do ruchu w Europie kontynentalnej samochodu z kierownicą z prawej strony jest moim zdaniem zamachem na moje mienie, zdrowie i być może życie.
Nadmienię że pokonuję zazwyczaj kilkaset kilometrów w tygodniu (czasem około 2 tysięcy) różnymi samochodami, jeździłem autem z kierownicą po prawej stronie (w ruchu prawostronnym) i wyrażam tylko własną opinię.
Ale skoro można w Polsce jeździć na używanych/bieżnikowanych oponach za 100PLN/szt., na używanych amortyzatorach, zaciskach i tarczach hamulcowych niewiadomego pochodzenia, autami poskładanymi z ćwiartek kupionych na allegro- to w sumie co za różnica.
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1182 dnia: Sierpnia 22, 2012, 08:43:14 »
Zmieniając temat z oszczędnych samobójców/morderców, na coś zgoła odmiennego:

Ktoś tutaj zajmuje się auto-detailingiem ?


Zbieram sprzęt do pucowania wozu, a przeglądanie forum.kosmetykaaut.pl przyprawia o migrenę. O ile grzebać w wozie mam gdzie, to z jego myciem raczej kiepsko - muszę korzystać z myjni bezdotykowych sieci BKF, a samochód stoi pod chmurką... mewami... drzewami... i innym dziadostwem na wysokościach przelotowych. Wszystko to sprawia, że moje potrzeby są trochę odmienne od większości użytkowników forum detailingowego.


Więc po kolei:
1. Mycie: nie mam gdzie tańczyć z dwoma wiadrami, rękawicami itp. muszę się zadowolić tym co oferuje myjnia bezdotykowa, by spłukać z lakieru cały syf. Ale: mogę się pobawić w glinkowanie i produkty typu TarX, czy IronX. Pytanie, które ? I czy warto ?


2. Osuszenie przed zabezpieczeniem: który ręcznik z mikrofibry z obecnie dostępnych na rynku będzie tutaj najefektywniejszy ?


3. Zabezpieczenie lakieru: ostała mi się jedna saszetka sealera Supagard 100 Plus, nie wiem czy się nim teraz bawić, czy kupić od razu coś innego... i właśnie - co ?

Offline TheWitch

  • *
  • IL-2 racer
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1183 dnia: Sierpnia 27, 2012, 21:31:36 »
   Poszukuję auta z napędem na 4 koła, z silnikiem diesla, o podwyższonym zawieszeniu (raczej nie SUV, ale coś nieco bardziej terenowego), ale jednocześnie, żeby dało się tym pojechać po autostradzie i było stosunkowo mało awaryjne. W cenie tak do 39 999, im taniej tym lepiej, zostanie na buty do łażenia po górach.
   Chodzi mi o to, żeby ktoś doradził, czego z pewnością unikać bo "przecież wszyscy wiedzą, że ten rocznik był robiony w Gujanie Francuskiej i rozpada się po 102 tysiącach km". Myślałam wstępnie o czymś w rodzaju Land Rover Freelander, albo Toyota RAV4, albo Suzuki Vitara, coś w tym guście. Nie ukrywam, że najbardziej podoba mi się Land Rover (nie znoszę wysiadać pod marketem z "babskich samochodów"), tylko, czy to w ogóle warto kupić ? A może jest coś jeszcze, czego nie brałam pod uwagę ?

Czy ktoś pomoże kobiecie ? Zima idzie !  :117:

P.S.
W związku z totalną awarią twardego dysku straciłam wszystkie namiary na GG, jak ktoś ma ochotę niech da znak-sygnał. :595:
************************************************************************

Idąc Doliną Śmierci zła się nie ulęknę ... albowiem to ja jestem najgorszą wiedźmą w tej dolinie !

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1184 dnia: Sierpnia 27, 2012, 21:44:08 »
Od Srilandera I to się lepiej trzymaj z daleka. Chyba, że masz kasę na 100% wymianę przekładni kątowej - nowa około 12 tys. zł.
Oprócz tego rynek zalały badziewnie przeróbki z anglików z przekładniami kierowniczymi z Kadettów albo z Nexii i bez ogrzewania z jednej strony.