Autor Wątek: DCS: A-10C Warthog  (Przeczytany 58294 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 31, 2009, 16:18:29 »
Ale dużo widać tego A10 :D

Hm bez rewelacji.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 17, 2009, 14:11:07 »
Kolejne skrinszoty:










Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 28, 2009, 20:19:45 »
Planowany zakres modernizacji trawy od modułu A-10C...a kiedyś się nabijałem z jednego gościa z forum ED, który chciał tęczy w Black Sharku, nieświadomie zaproponowałem wtedy by kwiatki też zrobili :D

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=40984


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2009, 20:26:31 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 28, 2009, 20:28:10 »
No ja powinienem jeszcze napisać że z wrzuconych przeze mnie ostatnim razem obrazków ostatnie dwa to najwyraźniej fake.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 28, 2009, 20:28:15 »
Taki detal trawy to rewelacja, ale jak zawsze zaczynam się zastanawiać w takiej sytuacji co tego sima pociągnie  :011:
11:05 PM

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 28, 2009, 20:29:09 »
Chciałoby się rzec - "prawie" Armed Assault  :021:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 28, 2009, 20:52:32 »
Na pierwszych dwóch screenach widać że "zasięg" trawy jest bardzo mały jak na sim, więc to raczej do oglądania rosyjskiej fauny (Grady, Akacje, Osy) z bliska :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 28, 2009, 21:40:44 »
Patrzę , patrzę i chciałoby się zamarzyć żeby tak..no może nie te kwiatki ale  mieć  jeszcze możliwość pobawić się jednocześnie w takie cuś ...no jak to sie tam nazywa? ..first person shooter czy jakoś tak. No bo czemu by tak po zestrzeleniu i  skoku na spadochronie nie próbować  poruszać się z Berettą w dłoni po tych krzaczorach do bazy? Samo tylko poruszanie sie prawo , lewo do przodu i do tyłu - ale już frajda! Krył by sie taki dzielny zestrzelony gracz- lotnik reprezentujący alianckich dzielnych lotczików w obawie przed  np przed nadlatującymi "Akułami" , które by go chętnie rozszarpały z działka przyczajonego w tych krzaczkach....

Może w trzeciej odsłonie DCS ktoś wpadnie na takiego "pomysła" -słusznie zauważył John Cool - Armed Assault miałby wtedy konkurencję wśród nastawionych bardziej lotniczo simmerów  :004:

Ale skrinszoty troszkę każą powątpiewać w ostateczny kształt produktu. Rodzi się pytanie - czy drzewa nadal będą "duchami" dla obiuektów latających? 
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 28, 2009, 22:32:25 »
Mogliby się skupić na kampanii dynamicznej bardziej niż na grafice. Wówczas Falcon miałby bardzo poważnego konkurenta.
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 28, 2009, 22:36:34 »
Bez znaczenia, od kampanii są programiści, od grafiki graficy... graficy kampanii nie zrobią bo niby jak ?

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 28, 2009, 22:38:49 »
Chodzi mi raczej o nie marnotrawienie sił i środków, albo ustalenie odpowiednich priorytetów :) ...chociaż podział budżetu jest już pewnie dawno ustalony...Ładna grafika przyciągnie ludzi, ale to dynamiczna kampania da simowi nieśmiertelność.
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 28, 2009, 23:46:03 »
.... wśród garsteczki zapaleńców, doprowadzając jednocześnie producenta do bankructwa. Faktycznie Falcon miałby w tym konkurenta ;)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

poko24

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 29, 2009, 07:21:51 »
Spokojnie. Ta trawa podejrzewam nie jest trudna do zrobienia. Nie zajmie wiele czasu. Poza tym FPS też wcale nie musi dostać w kość - no chyba, że trawa będzie animowana.

Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 29, 2009, 11:36:31 »
Cytuj
czemu by tak po zestrzeleniu i  skoku na spadochronie nie próbować  poruszać się z Berettą w dłoni po tych krzaczorach do bazy? Samo tylko poruszanie sie prawo , lewo do przodu i do tyłu - ale już frajda!
Prawie to samo (bez Beretty i krzaczorów) jest już w DCS:BS ;)

Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 29, 2009, 17:12:29 »
 :651:  Co Ty gadasz??? Można sobie połazić wokół maszyny , wsiąść do niej , wyskoczyć na spadochronie i przejść się na pieszo do bazy??? Dlaczego więc nie mam  jeszcze Black Sharka?...
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php