Autor Wątek: Su-35S (T-10BM)  (Przeczytany 128429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 27, 2009, 01:20:42 »
Dwa zdjęcia kokpitu Su-35 z włączonym oprzyrządowaniem:




Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 27, 2009, 14:52:19 »
Czy to na czas testów Rosjanie zainstalowali taka ilość stand by gauges czy znowu nie wpadli na pomysł, że widoczność w kabinie się przydaje ???

Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 27, 2009, 15:43:10 »
Czy to na czas testów Rosjanie zainstalowali taka ilość stand by gauges czy znowu nie wpadli na pomysł, że widoczność w kabinie się przydaje ???

A po co ci widoczność jak masz tyle wyświetlaczy?  :118:

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami.
Nap.....la z karabina, nie pyta.
Kapitan Bomba, i nie ma ch..a!

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 27, 2009, 16:37:51 »
Jak to po co?

Ano na przykład żebyś wiedział która wersja sidewindera zaraz Cię zdmuchnie  :121:

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 27, 2009, 16:59:58 »
HEh.. kokpit tego Su to będzie najprostszy kokpit do odwzorowania symulatora dla wirtualnego pilota - wystarczą 2 17-19" LCDki i jeden malutki i już mamy 90% odwzorowania kokpitu  :karpik
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 27, 2009, 17:50:27 »
Nie sądzę aby z Suki widoczność do przodu była gorsza niż z MiGacza... zwłaszcza przy elektrycznie podwyższonym fotelu. W LockOn'owych Migaczach i Su na ten przykład w obu przypadkach umiejscowieni jesteśmy nieco za nisko w zestawieniu z realem.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 23, 2009, 22:28:56 »
Jeszcze jedno zdjęcie prototypu Su-35 nr '902':


John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 24, 2009, 14:09:18 »
Nienajnowszy nius ale warty odnotowania w tym temacie: prototyp Su-35 wykonał właśnie setny lot testowy. Wg. pracowników Żukowskiego próby odbywają się zgodnie z harmonogramem.

http://www.russiatoday.com/Top_News/2009-03-20/Su-35_fighter_makes_100th_flight.html

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 04, 2009, 13:49:12 »
Zdjęcia z 2 kwietnia z Żukowskiego. Ciekawostką są oba prototypy Su-35 sfotografowane razem.

http://photo.strizhi.info/v/airwolf/airwolf/airwolf_003/?g2_page=1






Offline Norbertnaviedzony

  • Trolle
  • *
  • Viper all the way :)
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 04, 2009, 14:03:27 »
Ciekawi mnie dlaczemu w Su-35BM zrezygnowano z canardów.. Czyżby się nie sprawdzały..? one... Od tego są one, od tego one są...   :020: chyba posłuchali rad Kononowicza i zlikwidowali je :karpik


F-16 is a sexy beast - just the best looking fighter jet in existence - the most beautiful machine human being has ever built!

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 04, 2009, 14:33:07 »
Po prostu obecnie są zbędne, a poza tym przy ciągłym rozwoju systemów automatycznego sterowania (SAU) i szeregu zmian przy ich konstrukcji i programowaniu powoduje że przydatność przedniego destabilizatora maleje. Uznano również że poprawa manewrowości przy bardzo wysokich kątach natarcia oraz niskich prędkościach nie jest konieczna, zamiast tego zaś mamy silniki o sporo większym ciągu + mniejszą o ok. 20-25% masę płatowca dzięki jeszcze szerszemu zastosowaniu w strukturze specjalnych, dużo lżejszych materiałów konstrukcyjnych. Nietrudno zatem dojść do wniosku że samolot ma znacznie większego "kopa" od poprzedników.

Piloci testowi póki co potwierdzają że samolot jest zdolny, nie wysilając się jakoś specjalnie, do rozpędzenia się i utrzymania prędkości naddźwiękowej bez użycia dopalaczy mniej więcej na poziomie 1.25-1.30Ma.

Poza tym konfiguracja Su-35 z założenia miała być zbliżona do starszych Su-27, także z myślą o powstałej na bazie Su-35 modernizacji Su-27SM2, co jest automatycznie kolejnym powodem do rezygnacji z przednich powierzchni sterowych. 

W kwestii nazw zaś to nie ma takiego samolotu jak Su-35BM. Nazwy Su-35BM (od Bolszaja Modiernizacija) używano tylko w zapowiedziach KNAAPO że taki samolot powstanie, w wyniku obecnie prowadzonego programu T-10BM.

Natomiast obecnie oficjalnym i poprawnym oznaczeniem jest właśnie Su-35 (względnie Su-27SM2, dla wojsk lotniczych FR), zaadoptowane z nazwy stosowanej niegdyś wobec maszyn powstałych w latach 90tych w ramach programu T-10M (nr burtowe '701'-'711'). Wiadomo przy tym że program T-10M ostatecznie anulowanego w 2005 roku a te kilka pozostałych maszyn lata sobie jeszcze w Achtubińsku, Żukowskim bądź Lipiecku.

Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 04, 2009, 14:36:09 »
Tu kolejne zdjęcia (w większej rozdzielczości):
http://www.sukhoi.org/gallery/?gallery_id=110&cur_gallery_id=142

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 04, 2009, 14:56:21 »
Zdjęcia z 2 kwietnia z Żukowskiego. Ciekawostką są oba prototypy Su-35 sfotografowane razem

Hmm to by obało mit, że to jedna i ta sama maszyna tylko przemalowywana nieustannie.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 04, 2009, 14:58:56 »
Jesteś pewien? Może to Photoshop?  :021:

Podejrzany jest też lot w towarzystwie większej maszyny - może po prostu to faktycznie kartonowe makiety, tyle że ciągnięte na holu?  :118: :121:

Odp: Su-35 (T-10BM)
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 05, 2009, 02:25:09 »
Jesteś pewien? Może to Photoshop?  :021:

Podejrzany jest też lot w towarzystwie większej maszyny - może po prostu to faktycznie kartonowe makiety, tyle że ciągnięte na holu?  :118: :121:


Ojaa uśmiałem się serdecznie, dzięki za pozytywny tekst :D :D :D