Autor Wątek: Su-35S (T-10BM)  (Przeczytany 128510 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #330 dnia: Listopada 14, 2014, 22:37:26 »
Na ogonie Tomcata też nie mógł się utrzymać przy małych prędkościach, ale czy to ważne? Nikt tu nie zaprzecza, że Su jest lepszym płatowcem, ale nie na tyle, żeby nie dałoby się tego zniwelować w realnej walce.
'"Pana, pana. Po ile te choinki?"

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #331 dnia: Listopada 15, 2014, 09:02:05 »
Cytuj
Na ogonie Tomcata też nie mógł się utrzymać przy małych prędkościach
- A o tym to nie słyszałem. Jakoś mi umknęło. Mógłbyś przybliżyć okoliczności?

Offline Hub

  • *
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #332 dnia: Listopada 15, 2014, 10:36:50 »
Pewnie chodzi o to, że F-15, nie mógł utrzymać sie na ogonie Tomcat-a.

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #333 dnia: Listopada 15, 2014, 12:12:00 »
Wedle wersji oficjalnej, na tych amerykańskich ćwiczeniach Suki nie używając dopalacza wykręcały F-15 jak chciały. Tylko co my tu chcemy porównywać, bo nie do końca rozumiem skoro tylko jeden z tych samolotów jest "pasmowy"?
Co do BVR, być może się mylę- nie jestem pilotem wojskowym- ale chyba lepiej samemu decydować o momencie i sposobie wejścia do bitwy, wcześniej wiedząc o przeciwniku który może się nawet kręcić jak Sundowner w sklepie z modelami F-14, ale co z tego skoro porcja demokracji jest już w drodze do adresata? A pomijając wynalazki pokroju MiG-31, to na normalnych samolotach bardziej jednak wierzę w pastuchowe datalinki i współpracę z AWACS. Przynajmniej nikt mnie na razie nie przekonał że jest inaczej.
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #334 dnia: Listopada 15, 2014, 12:28:46 »
Propo możliwości taktycznych Su-27P to trochę materiału na forum swego czasu już było: Su-27P i telemetria: Taktyczne systemy wymiany informacji w lotnictwie WWS
Uważna lektura pod tym kierunkiem ujawnionych fragmentów instrukcji eksportowych Su-27SK także jest bardzo interesująca.

Zaś w temacie głównym wątku - w budowie są kolejne egzemplarze Su-35S: http://www.kommersant.ru/doc/2588886
Na fotkach m.in. Su-35S nr/fabr 49083502310, nr/ser 02-10:








Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #335 dnia: Listopada 15, 2014, 13:18:10 »
Na dolnym zdjęciu to chyba jest jakaś wersja MK, M2.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #336 dnia: Listopada 15, 2014, 15:03:26 »
Zdecydowanie tak, zapewne Su-30M2 dla MON RF (ale możliwe też że to MK2 na eksport).

Przy okazji można zauważyć na pierwszym zdjęciu w krawędzi skrzydła punkty do instalacji elementów anten AFAR typu 4283Э dla systemu 4280МСЭ pełniącego rolę wielofunkcyjnego zintegrowanego transpondera (Многофункциональный Интегрированный Ответчик). Czyżby system był już stosowany?

Troghv

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #337 dnia: Stycznia 07, 2015, 23:06:22 »
Real Flight Simulator Su-35

http://su-27flanker.com/2015/01/05/real-flight-simulator-su-35/

Z chęcią bym sobie taki przygarnął :).

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #338 dnia: Stycznia 20, 2015, 15:52:55 »
Po necie krążą zdjęcia z obchodów 80-lecia KnAAZ, na których widać egzemplarz w błękitnym kamuflażu, pozbawiony jakichkolwiek numerów. Wiadomo co to za maszyna i (ewentualnie) do której jednostki trafiła ?...

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #339 dnia: Stycznia 20, 2015, 17:24:06 »
Obecnie Su-35S znajdują się m.in. w jednostce stacjonującej w Дземги (Комсомольск-на-Амуре). I tam też uchwycono te egzemplarze właśnie w tym błękitno-niebieskim kamuflarzu (24 ?)

Źródło: http://forums.airforce.ru/matchast/5040-su-30-istoriya-serii-41/#post116502

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #340 dnia: Stycznia 20, 2015, 19:11:16 »
Pytanie trochę z innej beczki. Czy jest mi ktoś w stanie wskazać różnicę pomiędzy Su-35 a Su-37 ?

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #341 dnia: Lutego 09, 2015, 20:35:34 »
Chyba jeszcze nie było:
http://www.sukhoi.org/gallery/?id=6350&gallery_id=99&cur_gallery_id=99

Bardzo ładne ujęcia m.in. z montażu samolotu i z symulatora plus trochę materiału o T-50.

A Su-37 to - w bardzo dużym skrócie - stary Su-35 (Su-27M) z silnikami ze sterowaniem wektorem ciągu.

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #342 dnia: Lutego 26, 2015, 12:19:46 »
Kolejny egzemplarz z nowej dostawy w kamuflarzu błękitno-niebieskim. Tym razem to 25. Zdjęcie pochodzi z dość nietypowego źródła (ichni episkopat?):
http://eparhia-amur.ru/news/text/44128.html i zostało zrobione 2014.10.31 na terenie zakładów KnAPPO


Jest też fotografia egzemplarza o nr 49083501619 w trakcie budowy (.10.2013), który później otrzymał nr burtowy 09

http://forums.airforce.ru/matchast/6307-su-35-istoriya-serii/#post118411

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #343 dnia: Kwietnia 14, 2015, 21:06:52 »

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #344 dnia: Czerwca 27, 2015, 11:40:44 »
Wariant 'na bogato' - 3 x KAB-1500L (3 x 1525kg) + 6 x FAB-500M62 (6 x 500kg) +  2 x R-73 (2 x 105kg).
Razem daje ~7785 kg podwieszonego uzbrojenia.