Autor Wątek: Ultr@Pack v 1.6  (Przeczytany 21769 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ultr@Pack v 1.6
« dnia: Kwietnia 03, 2009, 11:39:42 »
"zrobiłem" pliki:
class.dcg
payloads.dcg
allpayloads.dcg

do DCG, uwzględniając "duplikaty" i nowe maszyny z U@P v 1.6
Przetestowałem je tylko na kampanii Crimea_41  :001:
Powinny działać też w SuperModzie AAA.
Mogę udostępnić "do testów" i uwzględnić Wasze konstruktywne uwagi.
Leszek

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 06, 2009, 08:20:14 »
Podeślij mi na maila. Przetestuję.

BTW.
Niepotrzebnie założyłeś nowy wątek. Wystarczyło w moim starym napisać.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 06, 2009, 08:55:56 »
...Niepotrzebnie założyłeś nowy wątek. Wystarczyło w moim starym napisać.
Potrzebnie.
Ten wątek nie dotyczy moda  AAA - innego zestawu maszyn, z trochę innym uzbrojeniem (wg autorów Ultra@Pack'a  :001:), innego zestawu map i obiektów naziemnych (tymi zajmiemy się później  :001:).
Wymienione pliki nie muszą być zamienne w obu modach, a "pomylenie" wersji modów może skutkować zawieszaniem gry.
To może "namieszać" niedoświadczonym "user'om".
No i można w tym wątku "poruszać" inne sprawy niż pliki do DCG. :001: np "niedziałające" mapy, wyświetlanie oznaczeń MAT'a na "zdublowanych" maszynach, umieszczać linki do stron innych społeczności zajmujących się Ultr@Pack'iem itd.

@Redspider - pliki wysyłam  :001:
Leszek

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 11, 2009, 13:08:51 »
właśnie znalazłem:
http://il2ultrapack.net46.net/
Leszek

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 06, 2009, 19:08:10 »
Testowałem dzisiaj mały update dostępny w linku powyżej.

Rozwiązał on problem błędnych re spawnów lub kicków z serwerów Warbirdsofprey.
Można więc już latać na Ultrapacku na zeke vs wildcat , spit vs bfs mod.
Przetestowane na 3 mapach na obydwu serwerach.
Tak więc UP 1.6 jest już kompatybilny z UI 1.1.1

ps. ciekawe czy panowie z AAA już nad tym pracują żeby nie było tak ładnie ;)
ps. 2 kroi się wersja 1.7 w najbliższym czasie.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 08, 2009, 21:50:13 »
Po konsultacjach z Hadesem na temat kilku moich błędów podczas instalacji Ultr@Packa 1.6b stworzyłem na naszym forum instruktaż do instalacji tytułowego moda.
Powinien się przydać a o błąd w modowaniu nie trudno.
Różnego rodzaju błędy javy , nie załadowania map na serwerach obsługujących U.I. 1.1.1 znikną
jak ręką odjął. Wszystko sprawdzone po kilka razy na różnych mapach na różnych serwerach co nie
oznacza , że gdzieś się coś nie może sypnąć. Chociaż nie powinno. Jeśli mimo wszystko by coś było nie tak dajcie znać.  Będę gryzł temat dalej.

http://forum.warbirds.pl/viewtopic.php?p=22544#22544


Mustain

  • Gość
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 14, 2009, 22:03:46 »
Dzięki za namiar na patcha. WRC - "worcy, rycy, cescy" i mogę wreszcie wejść bez problemu na spit vs bf mod. Komunikat "java.lang.Integer" już się nie pokazuje. :001:

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 15, 2009, 07:41:44 »
mogę wreszcie wejść bez problemu na spit vs bf mod. Komunikat "java.lang.Integer" już się nie pokazuje. :001:
Widziałem , widziałem ... Sroka zawsze do usług.  :002:

Chociaż na na ten serwer wchodzę jednak z U.I. 1.1.1
Wieczorami strasznie mi "obraz migocze" chociaż FPS w normie a ludzi mniej więcej ta sama ilość co np. wcześnie rano.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 15, 2009, 20:04:49 »
Leszek

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 19, 2009, 17:58:30 »
Czy da się coś wywalić po zainstalowaniu UltraPacka, żeby gra nadal działała a gra nie zajmowała ~12GB? (Folder 3do - chyba z obiektami zajmuje połowę tego - może nie wszystkie są potrzebne  :001: )

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 19, 2009, 20:03:05 »
Kiedyś się tym bawiłem ale co jakiś czas robię re instalkę ostatnio przez te mody :) więc mi się zbrzydło. Najłatwiej zmienić nazwę jakiegoś folderu (np. dodając "a" przed nazwą) i odpalić grę. Będzie chodzić ok , nie będzie przywracam nazwę.
Z tego co pamiętam to jednak mało tam jest chyba rzeczy do usunięcia , które by były nie potrzebne. Na pewno folder ze skinami można zrobić out oraz "Records" reszta do prób (na skinach było tego sporo , można ciąć bo defaulty są i tak gdzie indziej)

Leszek

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 11, 2009, 23:17:07 »
Ugh , a już myślałem że jest 1.7 :005: Tych nowych FM ma być więcej z tego co wiem. Może kilku panów wróci jednak na iłkowe niebo  :004: Jeśli się wszystko powiedzie to nasz serwer =PL=_303rd będzie dedykowany pod ten mod. (upss , mam nadzieję że się nie wyrwałem przed szereg  :004:) W każdym bądź razie będzie się działo.
Jak się dorzuci jeszcze ten Moving Object Mod , nowe teksturki na Chanel to będzie BoB jak się patrzy  :020:

D_H_G

  • Gość
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 14, 2009, 14:04:04 »
Witam wszystkich

Słuchajcie bo już pogłupiałem. Na świeżego Iłka 4.08m odpaliłem UltraPack 1.6V. Zaczynają się rozpakowywa pliki i po chwili wyskakuję błąd. Krzyczy coś, że brakuje mu jakiejś tekstury . tga??!!!???/Na stronie Warbirds piszecie, że należy instalowac 1.6b. znalazłem tylko jakąś łatkę 1.6b - około 100MB. Podpowiedzcie jak to wszystko po kolei wygląda.

pzdr, thx.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 14, 2009, 15:39:57 »
http://www.zshare.net/download/5734173722641e3a/

Tu jest 1.6b patch. Hades coś pozmieniał w linkach i ten z mojego posta na Warbirdsp pl jest trochę nie aktualny. Postaram się poprawić instrukcję i linki jak najszybciej.