Autor Wątek: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów  (Przeczytany 4762 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pierdyl

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 14, 2009, 16:53:57 »
Dzięki wszystkim za odpowiedzi i słuszne uwagi. Poczytam, poszukam, popatrzę :) Fakt żaden ze mnie pilot, ale mam chęci więc może coś ze mnie jeszcze będzie :) Kto pyta nie błądzi. Pozdrawiam

Kubiszko

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 08, 2009, 16:13:19 »
polecam wszystko ustawic na 100 od pocztku do konca(pith,roll,yaw).Ciezko sie przyzwyczaic ale da rade.Jest czuly przy kazdej prędkosci i lepiej reaguje na stery.Naprawde minimalne ruchy.
Przy lataniu P-51 polecam brać 25% paliwa które starcza na 40 min lotu + zbiorniki podwieszane które odrzucasz przed walką(gdybyś nie wiedział),dopiero wtedy mozesz coś się pokręcić.

A co do black outow to wiedz ze niebieska strona ich prawie nie ma.Widać w czasie WW2 mieli kombinezony antyprzeciązeniowe.Tolerancja na to i wiele innych zjawisk w tej grze jest na korzyść niemców niestety.
W następnym patchu spodziewam sie braku amunicji w alianckich samolotach lub obnizenia jej skutecznosci do 0,1% :)

Jakbyś miał wiecej pytań daj znak na privie
Pozdrawiam

Zdania rozpoczynamy wielką literą i stosujemy inne zasady poprawnej pisowni (np. polskie litery).
Razorblade1967
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 11, 2009, 20:09:35 wysłana przez Razorblade1967 »

Offline Blakhart

  • Trolle
  • *
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 09, 2009, 13:21:16 »
"A co do black outow to wiedz ze niebieska strona ich prawie nie ma.Widać w czasie WW2 mieli kombinezony antyprzeciązeniowe.Tolerancja na to i wiele innych zjawisk w tej grze jest na korzyść niemców niestety.
W następnym patchu spodziewam sie braku amunicji w alianckich samolotach lub obnizenia jej skutecznosci do 0,1% :)"

Lubię takich gości...naprawdę. Od razu widać, że ma się do czynienia z pseudo-specjalistą, który niewiele wie, na niewielu rzeczach się zna, ale jak ma okazję to szczeka najgłośniej :) .
Kubiszko polecam Ci onet na zostawianie komentarzy, tam na pewno znajdziesz gości o podobnym poziomie, a następnym razem zanim się ośmieszysz publicznie pomyśl trochę nad tym co piszesz i poprzyj to mocnymi argumentami. Przydałyby się jakieś wykresy, testy i rzeczowa obiektywna analiza. Jak już zgromadzisz odpowiednie materiały to daj znać, z chęcią podyskutuję. Tymczasem zabieraj grabki i zmykaj na swoje podwórko.

Pozdrawiam  :001: .

Kubiszko

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 10, 2009, 21:48:18 »
Musiałbym mieć tyle lat co Ty panie Black....Piękne jest to ze nie musze niczego udowadniać.
Pierdyl polata troche po czerwonej stronie mam nadzieje i sam zobaczy ze cos nie gra.

Ps.
Zupełnie nie potrzebny ten atak agresji.Nie pisałem do Ciebie więc daruj sobie komentarze.

pozdrawiam

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 11, 2009, 11:13:45 »
A co do black outow to wiedz ze niebieska strona ich prawie nie ma.Widać w czasie WW2 mieli kombinezony
antyprzeciązeniowe.Tolerancja na to i wiele innych zjawisk w tej grze jest na korzyść niemców niestety.
W następnym patchu spodziewam sie braku amunicji w alianckich samolotach lub obnizenia jej skutecznosci do 0,1% :)

Ot, ciekawostka ...
A na jakiej podstawie szanowny kolega wyciągnął takie daleko idące wnioski ?
Śmiem twierdzić, ze blackout'y mają wszyscy - i czerwoni i niebiescy.
Polemizowałbym również ze stwierdzeniem, jakoby 20mm wystrzelone ze Shvak'a, 0.50 cala z Browninga, lub 12.7mm w UB odbijały się od pancerza Bf-109 lub Fw190 nie czyniąc żadnych zniszczeń.

Pozdrawiam serdecznie.
Ramm
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline Blakhart

  • Trolle
  • *
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 11, 2009, 16:14:44 »
Jeżeli coś stwierdzasz to musisz mieć także argumenty by to twierdzenie podtrzymać i przekonać innych o jego prawdziwości. W innym wypadku ośmieszasz się publicznie bo po prostu gadasz czy też piszesz głupoty ( BTW "niepotrzebnie" piszemy razem, używaj słownika, bądź opcji sprawdzania ortografii jeżeli masz braki z podstawówki albo dys-coś tam ).
Albo dowody i argumenty, albo pozostajesz na pozycji mieszkańca Ciemnogrodu o wąskich horyzontach myślowych ograniczonych do "jestem mistrzem spita", a "niebiescy mają lepsze maszyny" ( a może po prostu mają lepszych pilotów...lol...:) )
Wybieraj panie kolego :).
Jak chcesz to mogę specjalnie dla Ciebie nagrać kilka track`ów jak ślicznie 109 pęka albo dymi po 1-2sec serii z 12,7. Tak się składa, że p51 to jeden z moich ulubionych samolotów i wcale nie uważam żeby był słaby, po prostu trzeba umieć z niego strzelać i mieć odpowiednio ustawioną zbieżność.
A jeżeli chodzi o np. made by CCCP amunicję, to jakieś 2 tygodnie temu frontowy kolega z Rumunii D13-th_TakeOff wysłał mi screeny z testami amunicji i porównanie balistyki pocisku i donośności.

zasięg amunicji Bf 109F4
http://img3.imageshack.us/i/f4range2.jpg/

zasięg z I 16
http://img188.imageshack.us/i/i16range2.jpg/

zasięg z IL-2
http://img12.imageshack.us/i/il2range2.jpg/

Na podstawie długości drogi startowej ładnie można ocenić donośność pocisków. I co w tym takiego słabego panie kolego ?

Nie przejawiam agresji, co najwyżej ironię. Ot śmieszą mnie pewne fobie graczy...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 11, 2009, 16:21:48 wysłana przez Blakhart »

Kubiszko

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 11, 2009, 16:57:02 »
masz racje mistrzu :).

na każdym forum debil jak zwykle

Po raz kolejny - zdania rozpoczyna się wielką literą, a kończy kropką!
W efekcie + 20pkt karnych.

Razorblade1967
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 11, 2009, 20:14:04 wysłana przez Razorblade1967 »

pik50

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #22 dnia: Października 16, 2009, 14:30:58 »
Witam! Mam taki problem: Kiedy sobie latam, lecę za kimś kogo chcę zestrzelić, on wykonuje ostre skręty, a kiedy ja chce utrzymać się na jego ogonie i robię to co on to samolot często mi zaczyna wirować, wpadać w korkociągi, zlatuje mi nie na tą stronę co trzymam joya itp. Już przestawiałem w ustawieniach nachylenia i przechylenia na mniejsze wartości niż 100. Trochę to pomogło ale wtedy samolot nie jest tak zwrotny. Też macie podobne problemy co ja? Jeśli tak to jak Wy sobie z nimi radzicie ?





Na tablicy przyrządów jest taki z czarną kulką - należy starać się w czasie wykonywania wszelkich skrętów i nie tylko, żeby znajdowała się ona między czarnymi kreskami. To też pomoże na wspomniane bolączki

Dzigi

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #23 dnia: Października 16, 2009, 17:22:49 »
Jakie znacie dobre metody na zrobię skrętu żeby usiąść na ogonie wrogowi którego minelismy przed sekunda na czołówce ? Czesto w taki sposób mam jego na ogonie ;/

Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #24 dnia: Października 16, 2009, 18:08:27 »
Leć prosto na lekkim wznoszeniu. On gwałtownie skręcając do Ciebie wytraci większość energii i całkowicie ją zużyje próbując Cię dogonić. Kiedy jesteś już wyżej, możesz bezpiecznie kręcić łagodne kółka nad nim i wybrać moment ataku.

Sam tak próbuję robić ale na ogół brakuje mi cierpliwości i nie wykorzystuję przewagi  :banan
Miejsce na Twoją reklamę.

Dzigi

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #25 dnia: Października 16, 2009, 21:16:43 »
Tez tak myślałem ale zawsze jakoś wachałem(wahałem) się tego stosować, teraz sprobuje ;]
« Ostatnia zmiana: Października 17, 2009, 14:08:46 wysłana przez Kos »