Autor Wątek: Nowe tekstury terenu z forum AAA  (Przeczytany 9642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Nowe tekstury terenu z forum AAA
« dnia: Maja 30, 2009, 11:56:04 »
Czy ktoś mi może tak po ludzku wytłumaczyć o co chodzi ?:

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=16179

Czy rzeczywiście można jakość tekstur doprowadzić do takiego stanu za pomocą plików , które tam są do ściągnięcia ? Czy do tego potrzebny jest jakiś programik czy wystarczy jedynie w tych plikach .ini tylko pomieszać tak jak tam piszą ? I najważniejsze : czy jest to na tyle bezpieczne , że mogę sobie to na iłku "do latania online" zrobić czy tez lepiej na nowej instalce sprawdzić ?
« Ostatnia zmiana: Maja 30, 2009, 11:57:26 wysłana przez KosiMazaki »

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 30, 2009, 13:41:31 »
Piszę to tylko na podstawie tego, co jest w linku, który podałeś. Wieczorem sam ściągnę i sprawdzę.

Tekstury ściągnięte z podanego na stronie AAA linku mają pójść do:

il2/mods/mapmods/tex/land/summer

Konieczne będzie odnalezienie w 'mapmods' pliku Cannon's Map Folder. W środku jest plik 'Can40 Load ini'. Zrób kopię bezpieczeństwa Load.ini i zapisz sobie w jakimś innym miejscu na wszelki wypadek. Wklej poniższe linijki do 'Can40 Load ini' (jeśli zajdzie potrzeba - nadpisz istniejące).

[FIELDS]
LowLand0 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
LowLand1 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
LowLand2 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
LowLand3 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga

MidLand0 = land/summer/Compans_french_fields_4.tga
MidLand1 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
MidLand2 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
MidLand3 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga

Mount0 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
Mount1 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
Mount2 = land/summer/Compans_french_fields_4.tga
Mount3 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga

Country0 = land/summer/Compans_Marsh.tga
Country1 = land/summer/whitechalk.tga,2
Country2 = land/summer/Compans_Marsh.tga
Country3 = water/rom_fields_Beach.tga,2

City0 = land/summer/Compans_City1.tga
City1 = land/summer/Compans_City1.tga
City2 = land/summer/Compans_English_village.tga
City3 = land/summer/Compans_City2.tga

AirField0= land/summer/Compans_airfield1.tga
AirField1= land/summer/Compans_airfield1.tga
AirField2= land/summer/Compans_airfield1.tga
AirField3= land/summer/Compans_airfield1.tga

Wood0 = forest/summer/rom_forrestground.tga
Wood1 =
Wood2 = forest/summer/rom_ForrestFar.tga
Wood3 =

Water0 = water/water.tga
Water1 = land/summer/Compans_coastal1.tga


Water2 = land/summer/Compans_coastal1.tga
Water3 = water/rom_fields_Beach.tga,2


Nowe linijki odnoszą się do nowych tekstur (oprócz tej dostępnej na stronce, do której podałeś link potrzebne są jeszcze dwie), na razie nie mam czasu ich szukać - rozumiem, że oprócz french_fields_6.tga trzeba jeszcze ściągnąć french_fields_5.tga i french_fields_4.tga i umieścić je w tym samy folderze, jak podałem wyżej.

Co do instalowania na "gołego" iłka - nie wyjdzie z tego nic, bo potrzebne są po pierwsze: sam folder MODS a dodatkowo mapa BoB - obu nie ma w wersji czystej 1946.

~S~

Booze






Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 30, 2009, 15:22:01 »
Zaryzykowałem i sprawdziłem. Szybka mapa w QMB - przelot a-20 nad Francją. Genialna sprawa. Jak na tych zdjęciach. Czas sprawdzić jeszcze na spits vs bfs mod serwerze jak to sie ma do fps.

Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 08, 2009, 13:04:09 »
Zaryzykowałem i sprawdziłem. Szybka mapa w QMB - przelot a-20 nad Francją. Genialna sprawa. Jak na tych zdjęciach.
No ale jakie konkretnie pliki zainstalowałeś ? Czy tylko ten z linka czy te o których pisał CF23-BoozerEX ?

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 08, 2009, 17:37:56 »
Ściągnąłem wszystko , wrzuciłem do podanego folderu w MODS a w pliku Can40 load.ini zmieniłem (wkleiłem) te linijki jak powyżej. Dokładnie tak jak w tłumaczeniu. Wygląda cacy (pojawiły się na AAA  jeszcze inne teksturki) i fps mi nie spadły.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 17, 2009, 18:14:11 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 17, 2009, 19:17:15 »
Jeśli ktoś może niech wrzuci skrina tych tekstur ale z małej wysokości. Chce zobaczyć jak bardzo są rozmazane ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2009, 19:26:50 wysłana przez KosiMazaki »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 17, 2009, 19:34:11 »
Nawet to tak źle nie wygląda. Na serwerze spits vs bfs często się zdarza niska ucieczka :) i wszystko co jest dodane jako obiekty (las , budynki itp.) dość ładnie równoważy oczywiste "zniszczenie" tekstur.

Pogo

  • Gość
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 19, 2009, 06:35:00 »
Także mam wrzucone nowe tekstury  dla mapy Kuban ale powiem szczerze nie są one jakieś rewelacyjne wyglądają jak by się cały teren powtarzał . Osobiście najbardziej podszedł mi standardowy mod poprawiający tekstury w starych mapach.

A co do tych foto tekstur  Mazak ma racje z niska pewnie pikseloza ale to jeszcze by szło przeżyć gorzej z płaskimi drzewami domami i innymi pierdołami które nie pokrywają się z resztą np. drogami .

Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 19, 2009, 08:21:01 »
Witam wszystkich.
Ja mam pytanie: czy ktoś sprawdzał, czy z nowymi teksturami można latać na froncie IL2War ? Czy one wpływają w ogóle na wersję ił-ka, czy tylko podmieniają istniejące teksturyterenu ?
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 19, 2009, 08:55:58 »
Zmieniła się widoczność samolotów na tle nowych tekstur? Czy ten parametr raczej nie od tego zależy?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 22, 2009, 17:40:18 »
Zmieniła się widoczność samolotów na tle nowych tekstur? Czy ten parametr raczej nie od tego zależy?

Ciekawe pytanie... Jaka jest odpowiedź?
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 22, 2009, 22:02:59 »
Właśnie, a czy można zrobić żeby samoloty były 2 razy większe (żeby było je lepiej widać i celować)  :karpik

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 23, 2009, 06:31:31 »
Zmieniła się widoczność samolotów na tle nowych tekstur? Czy ten parametr raczej nie od tego zależy?
Nie zauważyłem jakiejś różnicy. Ja ogólnie mało widzę  :021:
Właśnie, a czy można zrobić żeby samoloty były 2 razy większe (żeby było je lepiej widać i celować)  :karpik

W conf.ini należy umieścić dodatkową linię:

[View]

Big view = 1

Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 21, 2009, 21:51:44 »
A działa to CRT=2?
Miejsce na Twoją reklamę.