Piszę to tylko na podstawie tego, co jest w linku, który podałeś. Wieczorem sam ściągnę i sprawdzę.
Tekstury ściągnięte z podanego na stronie AAA linku mają pójść do:
il2/mods/mapmods/tex/land/summer
Konieczne będzie odnalezienie w 'mapmods' pliku Cannon's Map Folder. W środku jest plik 'Can40 Load ini'. Zrób kopię bezpieczeństwa Load.ini i zapisz sobie w jakimś innym miejscu na wszelki wypadek. Wklej poniższe linijki do 'Can40 Load ini' (jeśli zajdzie potrzeba - nadpisz istniejące).
[FIELDS]
LowLand0 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
LowLand1 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
LowLand2 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
LowLand3 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
MidLand0 = land/summer/Compans_french_fields_4.tga
MidLand1 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
MidLand2 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
MidLand3 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
Mount0 = land/summer/Compans_french_fields_6.tga
Mount1 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
Mount2 = land/summer/Compans_french_fields_4.tga
Mount3 = land/summer/Compans_french_fields_5.tga
Country0 = land/summer/Compans_Marsh.tga
Country1 = land/summer/whitechalk.tga,2
Country2 = land/summer/Compans_Marsh.tga
Country3 = water/rom_fields_Beach.tga,2
City0 = land/summer/Compans_City1.tga
City1 = land/summer/Compans_City1.tga
City2 = land/summer/Compans_English_village.tga
City3 = land/summer/Compans_City2.tga
AirField0= land/summer/Compans_airfield1.tga
AirField1= land/summer/Compans_airfield1.tga
AirField2= land/summer/Compans_airfield1.tga
AirField3= land/summer/Compans_airfield1.tga
Wood0 = forest/summer/rom_forrestground.tga
Wood1 =
Wood2 = forest/summer/rom_ForrestFar.tga
Wood3 =
Water0 = water/water.tga
Water1 = land/summer/Compans_coastal1.tga
Water2 = land/summer/Compans_coastal1.tga
Water3 = water/rom_fields_Beach.tga,2
Nowe linijki odnoszą się do nowych tekstur (oprócz tej dostępnej na stronce, do której podałeś link potrzebne są jeszcze dwie), na razie nie mam czasu ich szukać - rozumiem, że oprócz french_fields_6.tga trzeba jeszcze ściągnąć french_fields_5.tga i french_fields_4.tga i umieścić je w tym samy folderze, jak podałem wyżej.
Co do instalowania na "gołego" iłka - nie wyjdzie z tego nic, bo potrzebne są po pierwsze: sam folder MODS a dodatkowo mapa BoB - obu nie ma w wersji czystej 1946.
~S~
Booze