Autor Wątek: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight  (Przeczytany 113112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 21, 2009, 00:02:05 »
Gdzie to się robi? Ano w hangarze :) Jak wczyta Ci sie misja 1x1 i pokaże się mapka , to w lewym dolnym rogu będzie napisane Hangar. Wchodzisz i ustawiasz: paliwo, zbieżność, malowanie i uzbrojenie, czyli np bombki  :001:. Wsio.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

kakol

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpnia 21, 2009, 00:08:43 »
No jest faktycznie. Dzięki.

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 24, 2009, 22:02:50 »
Nie mogę odpalić edytora misji. Włączam ROFEditor.exe z folderu Rise of Flight\bin_editor\release, pojawia się ekran ładowania z trzema kreskami postępu i po kilku sekundach wszystko znika, żadnego komunikatu o błędzie.
Firewall nie zgłasza wykrywania aplikacji, ale dodałem regułę – bez efektu.
Szukałem na forum ROF, ale nic ciekawego oprócz zgłaszania podobnych problemów nie znalazłem. Sama gra oczywiście odpala się i da się grać, chociaż przy moim sprzęcie szału nie ma.
System to XP pro, NET Framework 3.5, MV C++ 2008.

Może to tylko moje lamerstwo :003: ?

Baribal

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 24, 2009, 23:04:26 »
Też tak miałem,przeinstalowałem grę i działa innej opcji nie znam.

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpnia 25, 2009, 10:51:54 »
Dzięki Baribal, wygląda na to, że bez reinstalacji rzeczywiście się nie obędzię.
Przy okazji poszukiwań na forum RoF znalazłem krótki video tutorial z edycji prostej misji. Niewiele, ale w porównaniu z „szeroko” omawiającym temat manualem RoF-a zawsze coś.
Oprócz tego amatorski Quick Dogfight Generator dla leniwych.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 25, 2009, 15:43:13 »
https://webspace.utexas.edu/joem/ROF-releaseable/Squids%20ROF%20Guide-Gunny-edit.doc

Nieoficjalny poradnik dla graczy z forum RoF omawiający podstawowe elementy gry trochę szerzej, niż robi to dołączona "instrukcja".

kakol

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 27, 2009, 13:31:49 »
Cytuj
Oprócz tego amatorski Quick Dogfight Generator dla leniwych.

Bardzo fajny, prościutki generator a przede wszystkim można ustawić poziom AI.
Walka z dwoma albatrosami na poziomie as do szokujace przeżycie. Łeb mało mi się nie ukręcił a i to tylko dlatego, że zanim się ukręcił, to mnie zestrzelili.
Ale już 1v1 bez jakiś nadzwyczajnych kłopotów.

Mars

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #67 dnia: Września 02, 2009, 18:28:18 »
Jest to moja pierwsza wiadomość na tym forum dlatego witam wszystkich.

Wiele lat temu na rynku gier ukazał się tytuł „Flying Corps” – symulator walk powietrznych z okresu I Wojny Światowej. Ostatnio przeszukując internet, szukając odpowiedzi jak uruchomić FC pod WinXP (niestety bezskutecznie), znalazłem informacje dotyczące „Rise to Flight”. I już zbliżam się do konkretów ;) Otóż chętnie zakupiłbym ten symulator ale wcześniej mam kilka pytań:

1. Czy mój komputer poradzi sobie z wymaganiami RtF?

Pentium Dual-Core E5200 2,5GHz / NVIDIA GeForce GTX 260 / Realtek HD Audio / 4 GB RAM / WinXP HE SP 3 / monitor Philips 170c (17 cali) (to podaję, bo nie wiem czy na takim monitorze mogę ustawić żądaną rozdzielczość?)

A pytam bo naczytałem się już opinii, że wymagania RtF są dla komputerów, które jeszcze nie powstały ;) Zdjęcia z gry robią wrażenie ale zależy mi bardziej na płynności i przeżyję jeśli krawędzie nie będą wygładzone czy efekt deszczu nie będzie taki widowiskowy ;)

2. Czy konieczny jest joystick? Rozumiem, że w walkach online bez joysticka niewiele zdziałam ale głównie chodzi mi o kampanie offline. Czy wyłączając część opcji dodających realizm, bez joysticka dam radę polatać w miarę bez stresowo, czy może w takiej sytuacji odpuścić sobie zakup tego tytułu?

3. Ok., załóżmy, że bez joysticka nie da rady. Ale tak szczerze Panowie ;) Więc nie da rady i joystick trzeba kupić. Jaki? Jakiej firmy? Chodzi mi o zwykły, najzwyklejszy, bez mnóstwa bajerów, z których części nawet nie skorzystam. No i możliwie najtańszy.

4. I tak bardziej z ciekawości - czy w RtF istnieje możliwość przyspieszenia czasu w trakcie lotu? W FC po naciśnięciu odpowiedniego klawisza przechodziło się do mapy, czas przyspieszał a gracz (pilot ;)) ponownie powracał w przestworza, gdy samoloty wroga były w zasięgu wzroku. To było idealne rozwiązanie, bo mogłem wystartować, powalczyć w powietrzu i wylądować a nie traciłem czasu na całą resztę ;)

Będę bardzo wdzięczny za wskazówki, bo trzeba przyznać RtF to nie jest to mały wydatek i chciałbym, żeby to był przemyślany zakup.

Pozdrawiam

kakol

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 04, 2009, 23:04:52 »
Na stronie ROF pojawiła się nowsza wersja Dogfight Generator (z najnowszymi samolotami w dodatkowym pliczku). Więcej ustawień, już trochę tak jak w iłku. Dopóki nie zaimplementują szybkiego generatora misji w ROF (pracują nad tym - tymczasem w 1.008 pojawiło się "Fly Now"), to warto wypróbować.

http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=112&t=3961

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 23, 2009, 14:27:16 »
Panowie,

Występuję w RoF sterowce? To była przecież jedna z głównych atrakcji w pierwszej połowie (może nawet dłużej) WW1. Szukałem na oficjalnym forum (english) ale znalazłem tylko wątek o powstającym modelu Zeppelina. Niestety nie wiem czy to ma być dodatkowy model 3D czy pierwszy sterowiec w ogóle.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 23, 2009, 19:00:48 »
Sterowce już w działaniach wojennych okazały się katastrofą i tak naprawdę te wszystkie filmy gdzie widzimy Serowiec a wokół walczące myśliwce i Bóg wie co jeszcze (patrz:Flyboys) to jedna wielka ściema i po prostu symbol epoki. Owszem było parę bombardowań ze sterowców ale skutek vs zaangażowanie itp. to porażka. Na razie nic nie ma i nie słyszałem by miał powstać jakikolwiek sterowiec do RoF.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 23, 2009, 19:49:25 »
Niemcy, zanim wprowadzili do służby Gotha G.V w 1917, wykonali kilkadziesiąt nalotów na różne cele na obszarze całej Anglii. Niejednokrotnie w takich wyprawach brało udział kilkanaście sterowców jednocześnie. Nie bagatelizowałbym użycia tej broni przez Niemców. Faktem jest że efekty nalotów nie były zadowalające przy ogromnych kosztach ich eksploatacji.

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 08, 2010, 08:57:28 »
Czy komuś udało się uruchomić RoF'a na drugim monitorze ? RoF usilnie korzysta z jednego ustawiając rozdzielczość drugiego co wygląda beznadziejnie (jeden monitor full wypełniony a drugi do połowy) i nie raczej nie jest to opcja do grania.

mmaruda

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 30, 2010, 03:27:42 »
Dobra nie wiem co jest grane, ale dziś zestrzelenie AI zaczęło graniczyć z cudem, pół dnia siedziałem i za cholerę jasną nie mogę nawet przejść ostatniej misji treningowej. Niemcy dosłownie zawracają w miejscu, niezależnie od tego co się zrobi. Cała teoria manewrów wzięła w łeb, zwyczajnie nie da się wejść na ogon, natomiast każda seria szkopa kończy się raną postrzałową. Ja wiem, że są dni lepsze i gorsze, ale to nie to. Samoloty AI są gorszymi cyborgami niż w Sturmoviku (tam nie miałem dziś problemu ze spuszczeniem Niemca).

Za to w RoF doszedłem już do tego, że ustawiłem AI na "novice" i dalej nie dało rady tym SPADem wykręcić Albatrosów, czy Fokkerów. Kurde no, wczoraj było normalnie. Był jakiś patch czy coś?

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 31, 2010, 01:17:09 »
AI latająca na niemieckich samolotach od zawsze była lepsza. Same ichnie samoloty są też o wiele łatwiejsze w prowadzeniu (oprócz Dr.I, który wymaga sporo wprawy na początku) i bardzo bezpieczne.
Misje treningowe przechodziłem w sierpniu, gdy kupiłem RoF i niemieccy piloci byli też uber sprawni. Spróbuj zmieniać kierunek lotu, jeżeli już się z nimi chcesz kręcić... Ja bym od nich odskoczył, nabrał wysokości i atakował z góry, najpierw jednego, a później drugiego. SPAD to nie jest samolot do walki kołowej...
Co do obserwacji AI:

Niemcy bardzo dobrze radzą sobie z walką kołową, czasami maszyny głupieją, gdy zaczniemy robić scyzorki, albo zmienimy kierunek lotu. Przeciwnik może wtedy odskoczyć, a my możemy go dopaść i mieć szansę na ostrzał. AI najlepiej lata właśnie na D.VII i chyba na Pfalz D.IIIa. Groźne są też Albatrosy

Alianckie samoloty są trudniejsze w pilotażu, a przez co napisanie dla nich skryptu AI jest trudniejsze. Nieuport 28 będzie się starał ściągnąć przeciwnika do ziemi gwałtownymi wywrotami do dołu i trzeba uważać żeby nie przekręcić silnika. S.E.5a robi zoom do góry po okręgu i stara się atakować. Dojść go dosyć ciężko, bo niemieckie maszyny wznoszą się gorzej, ale wystarczy zastosować jakiś niestandardowy manewr, żeby się "przełączył" i próbował atakować.
Z alianckich samolotów AI najlepiej wypada Camel, który jest groźnym przeciwnikiem w walce kołowej. Pomaga zmiana kierunku kręcenia się, camel wtedy odpada, a my mamy chwilę, żeby go trafić, choć jest to ciężkie...
SPAD 13 dobrze, celnie strzela, ale programiści nie wiadomo dlaczego ustawili mu za podstawę walkę kołową. Oszczędzając energię i przecinając promień jego skrętu, można go z czasem łatwo dojść i poczęstować celną serią. Dolphin jest ciężką maszyną i łatwo go dopaść i błyskawicznie rozwalić przez jego duże wymiary i skłonność do gubienia płatów po ich uszkodzeniu. Nieuporty są bardzo anemiczne - w ogóle to są trudne samoloty dla gracza, a AI ma z nimi też czasami problem. Są one najłatwiejsze do wykończenia.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.