Dzieki za odpowiedzi. Samolot ze zbiornikiem jest jednak w wersji US, bardzo wyrażny brak charakterystycznej dla UM anteny na grzbiecie zbiornika nadkadłubowego, w tym przypadku nie ma się co sugerować obecnością deflektorów przed dodatkowymi wlotami powietrza ponieważ Niemcy montowali takie na właściwie wszystkich swoich 21 także można zobaczyć nawet PF z takowymi. Wydaje mi się też że podwieszenie takiego zbiornika to nie tylko kwestia samych węzłów podwieszenia ale też jakiś zmian w instalacji paliwowej, sygnalizacyjnej itd. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić, tym bardziej że zajrzałem na szybko do opisu technicznego dwustera i tam jest wspomniane tylko o PTB-490.
Na zdjęciu z owym imitatorem faktycznie jest UM, w kabinie wyrażnie widoczny ASP-PF-21.
A może koledzy mają wiedzę na temat innych tego typu urządzeń kontrolnych używanych na rodzinie 21, muszę przyznać że jest to bardzo ciekawy temat.