Chcesz powiedzieć, że następny MAKC jest w 2013 roku dopiero?
Ja myślę że sniffer odnosił się do mojej wypowiedzi z której wynika że nie uda mi się wybrać na MAKS w 2011 roku. Zaś sama wystawa jak wiemy odbywa się regularnie co 2 lata.
Odnośnie tego nieszczęsnego Su-27M #1 (ex T-10M3) to najwidoczniej wykrakałem. Maszyny w sumie szkoda, choćby dlatego że to samolot z "historią" - pierwszy egzemplarz serii przedprodukcyjnej (próbnej), często pokazywany za granicą i chyba najczęściej obfotografowywany Su-27M. Chyba też absolutnie pierwszy z rodziny "Su" jaki zobaczyłem mając lat -naście w jakiejś książeczce czy też gazecie, będąc w sumie gówniarzem


Oczywiście najbardziej przykra jest tu śmierć Igora Tkaczenki, defacto dowódcy zespoło, obecnie chyba najbardziej znanego pilota z Rosji i generalnie jest to dość dobrze kojarzona postać w ichnim światku lotniczym. Zaś na stronkach strizhi.ru i podobnym poświęconym rosyjskim zespołom akrobacyjnym na pewno będzie stypa... tym bardziej że Tkaczenko o ile dobrze kojarzę był również aktywnym uczestnikiem któregoś z tamtejszych for dyskusyjnych. Na tym tle oba rozbite złomy mają akurat małe znaczenie.
Odnośnie zaś samej wystawy i zostawiając w pokoju Tkaczenkę - przeglądając plan stojanki i wystawy statycznej coś czuję że wśród ewentualnych nowości możemy zobaczyć jednomiejscowego MiGa-29M/MiGa-35 produkt 9.61, przygotowanego dla Indii i innych chętnych, który pewnie będzie wyglądał podobnie jak jego dwumiejscowy kuzyn - pokazywany od co najmniej dwóch lat MiG-29M2/MiG-35 9.67, prawdopodobnie też podobnie jak w MiG-29K/KUB 9.41/9.47 będzie miał również taki sam kształt przedniego wiatrochronu i owiewki - tyle że nie będzie po prostu tylnego fotela.