Autor Wątek: Need for Speed Shift  (Przeczytany 9301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
NFS Shift
« Odpowiedź #15 dnia: Września 15, 2009, 08:02:22 »
Dzięki za rozjaśnienie z tymi studiami developerskimi.

Ale NFS Shift ewidentnie działa na tym samym silniku (może troche zmodyfikowanym pod względem graficznym) i w kwestii fizyki jazdy programiści nie mogli dużo popsuć.

Tutaj to już jest dość karkołomne założenie. Wystarczy popatrzeć jak różnią się jakościowo (w kwestii fizyki jazdy właśnie) niezliczone mody do rFactora. Silnik silnikiem, ale od twórców zależy jednak naprawdę dużo. No ale po tym co przeczytałem faktycznie istnieje szansa, że NFS odbije się od dna. O ile EA nie będzie zbyt mocno cisnąć tego Slightly Mad Studios w kwestiach kluczowych dla realizmu rozgrywki.

mmaruda

  • Gość
NFS Shift
« Odpowiedź #16 dnia: Września 15, 2009, 09:28:44 »
Na stronce poniżej można już przeczytać o pierwszych wrażeniach z gry. Wygląda na to, że jednak bliżej SHIFTowi do Forzy i GT5 niż arcadówek.

 http://needforspeed.pl/artykul-nfs-shift-zapowiedź,267.html

NFS Shift
« Odpowiedź #17 dnia: Września 15, 2009, 10:35:14 »
Silnik Gmoto Engine na którym chodzi rFactor oraz gry SimBinu pamięta jeszcze czasy F1 Challenge '99/'02. Trudno uwierzyć że "super hiper wypasiony" NFS będzie chodził na tym trupie. Nawet SimBin już z niego zrezygnował na rzecz nowego Lizard Engine http://www.simbin.se/main/technology.htm.
Ostatnim tytułem na Gmoto będzię wspomniany wcześniej Race On (premiera w październiku). Jest to nic innego jak odgrzany kotlet w postaci dodatkowych samochodów i tras do Race 07. Natomiast Race Pro (x360 only) jest pierwszym tytułem opartym na nowym Lizardzie.

Cytuj
Wygląda na to, że jednak bliżej SHIFTowi do Forzy i GT5 niż arcadówek.
W niektórych kręgach FM i GT to właśnie arkadówki ;)

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
NFS Shift
« Odpowiedź #18 dnia: Września 15, 2009, 10:58:41 »
W cytatach macie odpowiedź na większość wątpliwości  :021:

http://simracing.pl/forum/f72/need-speed-shift-7130/index4.html

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
NFS Shift
« Odpowiedź #19 dnia: Września 15, 2009, 12:15:30 »
Cytat jednego z producentów - Suzy Wallace wydaje się zamykać dyskusję nt "realizmu" w nowym NFS:

“Nobody should be forced to restart a race after a crash - that’s just frustrating.”

  :karpik :banan

NFS Shift
« Odpowiedź #20 dnia: Września 15, 2009, 14:00:40 »
Ja to w ogóle myślę, że NFS Shift powinien być sprzedawany w pakiecie z takim wielkim "czarnuchem" z kijem bejzbolowym, który po wypadku by odpowiednio oklepał gracza. W imię realizmu i samouwielbienia dla bycia prawdziwym komputerowym hardkorem.

poko24

  • Gość
NFS Shift
« Odpowiedź #21 dnia: Września 15, 2009, 14:08:05 »
OK, arrest my case. Ten element dyskwalifikuje NFS po całości... Uparliście się, żeby marudzić, to gratulacje. Udało się. Jesteście prawdziwymi Polakami. Odszczekuje rekomendację. NFS Shift nie polecam i głęboko zastanowie się zanim wspomnę o jakiejkolwiek innej nowej grze w tym temacie. Masakra!

Schmicht

  • Gość
NFS Shift
« Odpowiedź #22 dnia: Września 15, 2009, 14:10:47 »
Szczerze mówiąc to mnie bardzo cieszą te informację na temat szczątkowych elementów symulacji w tym tytule. :)
Od razu informuję, że większość czasu spędzonego na wirtualnej jeździe, jest to czas spędzony przy rFactor.
Jednakże nie przesadzajmy, żeby wszystko od razu przerabiać na symulator? Dla mnie osobiście przerobienie NFS w symulator byłoby porażką. To od zawsze miał być arcade i bardzo dobrze się sprawdza w tej roli (jakby na to nie patrzeć).
Ja osobiście lubię się czasem oderwać od rzeczywistości, tak po prostu by się pobawić (nie po to są gry?), a nie walczyć o kolejne setne sekund.
Więc jak najbardziej cieszą mnie takie tytuły jak GRID czy np. najnowszy NFS, choć bardzo sobie cenie to co mi daje między innymi rFactor.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
NFS Shift
« Odpowiedź #23 dnia: Września 15, 2009, 14:19:49 »
Luz Poko, a tak w ogóle to dzięki za info o Batmanie, jakoś nie zwracałem na ten tytuł uwagi, zagrałem w demo i faktycznie dobre! Klimat jak z pierwszych filmów, oprawa dźwiękowa, radocha ze spadania niczego nie spodziewającym się przeciwnikom na głowy też duża. Jedynie nie podoba mi się "detective mode" silnie wzorowany ma rentgenie z "Dark Knighta", za prosto jest. Ale może dlatego że demo to tylko początek gry pełniący też rolę tutoriala.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

poko24

  • Gość
NFS Shift
« Odpowiedź #24 dnia: Września 17, 2009, 18:17:22 »
Mam już NFS i szczerze powiem, że to najlepsza edycja jaką widziałem. Model jazdy bardzo mi pasuje. Nie jest może identyczny jak w RACE07, GTR Evo lub STCC, ale na pewno jest o wiele bardziej realistyczny niż w GRIDzie. Samochód cały czas ma tendencje do driftingu. Aha jakoś nie udało mi się włączyć TIRa (chyba w ogóle nie ma obsługi - muszę to jeszcze sprawdzić), ale za to znalazłem opcję "uszkodzenia - pełne".

Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #25 dnia: Września 18, 2009, 09:12:28 »
Cytuj
ma tendencje do driftingu
Jest to gra o ściganiu czy zawody w driftingu? To raczej nie jest pożądany efekt w wyścigach. Można grzebać w samochodzie? Mam na myśli przełożenia biegów, zawieszenie, dyferencjał i takie tam.

poko24

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #26 dnia: Września 18, 2009, 14:08:00 »
Są wyścigi, time trail, one on one, drift, itp. W samochodzie można grzebać, ale nie jest to takie grzebanie jak w simach. Są dwie opcje ustawień: prosta i zaawansowana, ale nawet w zaawansowanych przełożenia skrzyni ustawia się jednym suwakiem "przyspieszenie-prędkość". Można ustawić ciśnienie opon (tył/przód), wysokość zawieszenia (tył/przód), twardość (tył/przód), dyferencjał. Można kupować ulepszenia (nitro, aerodynamika, progi, opony, itp.). Można kombinować z wyglądem (naklejki, felgi, kolor całego nadwozia lub poszczególnych części jak np. zderzak, maska, boki, progi, itp.).

Fajna gra, ale nie jest MEGA realistyczna. Na pewno jest najbardziej realistycznym NFSem w historii.

Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #27 dnia: Września 18, 2009, 14:15:07 »
Fajna gra, ale nie jest MEGA realistyczna. Na pewno jest najbardziej realistycznym NFSem w historii.
Miło słyszeć (kurde nie rób smaki), ale od czasu jak wsiadłem w LockOn to wszelkie NFS'y zostawiłem w spokoju (poprzechodziłem je do max 60-70%). Wcześniej katowałem wszystko co się dało do końca :D Bardzo duży sentyment do całej serii (nawet mimo Arcade'a :D)

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #28 dnia: Września 18, 2009, 19:03:06 »
Właśnie jestem po pierwszych 5 wyścigach w BMW 135i... i wygrałem wszystkie. Poziom mam ustawiony na średni. Powiem tyle - rFactor to to nie jest ale bardzo przyjemnie się gra i jest to najbardziej realistyczny NFS w historii tytułu. Z Grida nie zrezygnuję ale na odmianę jest w sam raz.
11:05 PM

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #29 dnia: Września 18, 2009, 21:50:08 »
Heh też bym zapodał , nawet na swoją X-konsole ale żal mi troche tych z 230zł bo moze własnie byc tak ze wymiękne po 30% gry... bo sim jakiś mnie sciagnie do góry a nie na ziemie  :118:
Jest demo dla PC?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl