Autor Wątek: Ultra@Pack v 1.8  (Przeczytany 33914 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #135 dnia: Stycznia 10, 2010, 00:00:50 »
Dla zainteresowanych - trzeba cofnąć się do Catalyst 9.10  :012: Grzebanie w conf.ini nie jest dobrym rozwiązaniem.
Jeśli wyłączysz shader'y to FPS'y spadną mniej więcej o połowę....


Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #136 dnia: Stycznia 11, 2010, 01:33:03 »
Ja z innej półki, gdzie trzeba wgrać swoje skiny by były widoczne w maszynach z UP? W folderze grzy Paint Schemes tych typów maszyn nie ma więc tam nic to nie daje a nie znalazłem miejsca, gdzie te typy maszyn są widoczne.
Widze, że nikt nie ma pomysłu jak w UP 2 wgrać sobie np. skina bf 109B

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #137 dnia: Stycznia 11, 2010, 08:54:25 »
Stworzyć katalog o nazwie samolotu w tym folderze ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 12, 2010, 10:57:12 »
Stworzyć katalog o nazwie samolotu w tym folderze ?
ale w jakim folderze?

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 12, 2010, 11:15:58 »
Np. F:\IL-2 Sturmovik 1946\PaintSchemes\Skins\(i tutaj stwarzasz swój folder o nazwie samolotu w którym będzie Twój skin) ?

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 13, 2010, 21:25:07 »
Np. F:\IL-2 Sturmovik 1946\PaintSchemes\Skins\(i tutaj stwarzasz swój folder o nazwie samolotu w którym będzie Twój skin) ?
właśnie problem w tym ,że stworzyłem ale samoloty z Ultra Packa 2,0 nie widzą moich skinów. to działa tylko do podstawowych samolotów z czystej wersji. Powtarzam pytanie: skąd w takim razie Ultra Pack pobiera skiny samolotów, bo tam właśnie powinienen wgrać swoje skiny tylko nie moge folderu namierzyć

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 13, 2010, 21:35:12 »
A wpisujesz prawidłową nazwę dla folderu tego samolotu ? Jakiego ma to dotyczyć ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 13, 2010, 21:50:59 »
właśnie problem w tym ,że stworzyłem ale samoloty z Ultra Packa 2,0 nie widzą moich skinów. to działa tylko do podstawowych samolotów z czystej wersji. Powtarzam pytanie: skąd w takim razie Ultra Pack pobiera skiny samolotów, bo tam właśnie powinienen wgrać swoje skiny tylko nie moge folderu namierzyć

Znajdujesz plik air.ini
Otwierasz go notatnikiem i widzisz:
Cytuj
...........
B-24J-100-CF      air.B_24J100 1                                usa01 SUMMER
B-29              air.B_29 1                            NOINFO  usa01 SUMMER
KB_29P             air.KB_29P 1                           NOINFO  usa01 SUMMER
C-47              air.C_47 1                                    usa01 DESERT
F-51D             air.F_51D 2                                    g01   SUMMER
F-80C        air.F80C 1                             NOINFO  usa01 SUMMER
F84G1-ThunderJet  air.F_84G1 1                           NOINFO  usa01 SUMMER
F84G2-ThunderJet  air.F_84G2 1                           NOINFO  usa01 SUMMER
F84G3-ThunderJet  air.F_84G3  1                          NOINFO  usa01 SUMMER
.............

W lewej kolumnie masz nazwy samolotów - inne niż te, które widzisz w grze
Tworzysz dla danego samolotu katalog o takiej właśnie nazwie - zawsze.

Pozdrawiam
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 14, 2010, 01:38:58 »
Znajdujesz plik air.ini
Otwierasz go notatnikiem i widzisz:
W lewej kolumnie masz nazwy samolotów - inne niż te, które widzisz w grze
Tworzysz dla danego samolotu katalog o takiej właśnie nazwie - zawsze.

Pozdrawiam

Dzięki Ranwers, teraz działa ;)

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 30, 2010, 01:08:25 »
Nowe pytanko, jak wgrać moda zuti 1,12, żaden link anglojęzyczny mnie nie ratuje, potrzebuję krok po kroku polską instrukcję dla blondynki ;)

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 30, 2010, 15:16:18 »

   Ściągasz pliczek i rozpakowujesz go do katalogu głównego iłka ,jak to zrobisz dobrze
to w pliku jsgmemods ( UP-2.0) lub JSGME-MODS ( UP -1.8 ) pojawi ci się plik 01_Zuti_DSMod_v1.12_UP.
   Wersja dla ostrożnych , wypakowujesz pliki na pulpit ,pliki są dwa w tym jsgmemods ,w nim jest
plik 01_Zuti_DSMod_v1.12_UP , który na zasadzie kopiuj i wklej umieszczasz odpowiednio dla wersji UP w  jsgmemods lub w JSGME-MODS.
   Po uruchomieniu mod enablera widoczny w nim po lewej stronie plik zuti 1.12 przenosisz z lewej na prawą
stronę i gotowe , miało być jak dla blondynki więc jest  :002:.
   Link do pliku dla tych którzy nie mają ;

http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1602.0.html
 

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #146 dnia: Kwietnia 04, 2010, 19:55:27 »
Koledzy
Czy Ultra@Packi sa kumulatywne - czy wystarczy sciągnąć 2.0n .
poprzednio miałem UP1.7 - obecnie po reinstalu kompa mam 2.0n i wydaje mi sie ze powinienem ściągnąć poprzednie wersje UP aby uzyskac to co miałem plus to co jest w 2.0n.
Od którego UP zacząć ?
Alkohol zabija komórki nerwowe ...zostawiając spokojne.

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #147 dnia: Kwietnia 04, 2010, 20:18:20 »
Jeśli masz 2.0n to niczego więcej nie potrzebujesz.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #148 dnia: Kwietnia 04, 2010, 20:37:53 »
A to dziwne .
W "poprzednim życiu"mój Ił mając up 1,7 miał trochę więcej i trochę innych
 a/ samolotów np: P24 , Piaggio
 b/ zestawów map 
 c/ dodatkowych modów tu nie widzianych

 Dlatego też moje pytanie o kumulatywność tychże dodatków.
 Inna sprawa że uzyskać gdziekolwiek aktywnego linka do 1,7 lub 1,8 jest praktycznie niemożliwe , więc moje dociekania są raczej akademickie.
          I tu nasuwa się jeden temat dla osób będących  - jak widać na forum - kopalnią wiedzy o wszelkich patchach , modach i innych usprawniaczach tego miłego symulatorka.
          Ideałem byłoby zebrać to wszystko w - kolokwialnie mówiąc - kupę  w/g następującego schematu
 - patch / na którą wersje / ewentualne podstawowe  kłopoty
 - mody / które na którą wersję / co dodają
 - i nic ponad to w temacie
          Dla  wyjadaczy są to buły z masłem ,  ale dla indolentów ( vide moi )  w tym miejscu kończy się zabawa  - zaczynają schody.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2010, 20:44:21 wysłana przez boberm »
Alkohol zabija komórki nerwowe ...zostawiając spokojne.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #149 dnia: Kwietnia 06, 2010, 11:03:51 »
....  w tym miejscu kończy się zabawa  - zaczynają schody.
Jest prościej niż można przypuszczać  :001:
Gra rozwija się od strony technicznej, głównie "sieciowość" i inne "bajery" by ZUTI, a co za tym idzie ważne są wszelkie "zgodności", sprawdzanie kompatybilności plików itd. Nowe Maszyny, mapy, obiekty są  "przenaszalne" miedzy wersjami gry i można je instalować praktycznie dowolnie jeśli grasz offlline.
Trochę inaczej jest z efektami na serwerach ale offline możesz mieć dowolne.
Jeśli jesteś fanem konkretnej maszyny to musi ona "być" na serwerze na którym latasz, jeśli jesteś fanem UP 1.7 - możesz grać na serwerach "akceptujących" Twój plik button.
"Wypadanie" niektórych modów (np P24) z kolejnych wersji rozwojowych wynika głównie z powodów technicznych (o P24 znajdziesz odpowiedni wątek tu, na Forum).
Autorzy modów publikują swoje prace na kilku portalach jednocześnie, są i tacy, którzy "przywiązali się" do jednego np AAA, są tacy, którzy tworzą tylko dla konkretnej wersji np HSFX lub tylko offline - SAS.
Więc, jak napisał Minamir, UP20n to "podstawa" - zawiera "zgodność" z kilkoma innymi, różnymi serwerami/wersjami/odmianami gry, a P24 i/lub inne maszyny/mapy/obiekty/efekty możesz sobie doinstalować.
Leszek