.... w tym miejscu kończy się zabawa - zaczynają schody.
Jest prościej niż można przypuszczać

Gra rozwija się od strony technicznej, głównie "sieciowość" i inne "bajery" by ZUTI, a co za tym idzie ważne są wszelkie "zgodności", sprawdzanie kompatybilności plików itd. Nowe Maszyny, mapy, obiekty są "przenaszalne" miedzy wersjami gry i można je instalować praktycznie dowolnie jeśli grasz offlline.
Trochę inaczej jest z efektami na serwerach ale offline możesz mieć dowolne.
Jeśli jesteś fanem konkretnej maszyny to musi ona "być" na serwerze na którym latasz, jeśli jesteś fanem UP 1.7 - możesz grać na serwerach "akceptujących" Twój plik button.
"Wypadanie" niektórych modów (np P24) z kolejnych wersji rozwojowych wynika głównie z powodów technicznych (o P24 znajdziesz odpowiedni wątek tu, na Forum).
Autorzy modów publikują swoje prace na kilku portalach jednocześnie, są i tacy, którzy "przywiązali się" do jednego np AAA, są tacy, którzy tworzą tylko dla konkretnej wersji np HSFX lub tylko offline - SAS.
Więc, jak napisał Minamir, UP20n to "podstawa" - zawiera "zgodność" z kilkoma innymi, różnymi serwerami/wersjami/odmianami gry, a P24 i/lub inne maszyny/mapy/obiekty/efekty możesz sobie doinstalować.