Rafał, sprawdź sterowniki do karty, ustaw graficzny setting pod kontrolę aplikacji... Może coś pomoże.
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony dodano kilka ficzerów - ten QMB, statyczną kampanię Hat in the Ring (IMHO powinna być od momentu wydania gry, zamiast tej idiotycznej kariery, która się kończy w sierpniu, bo brak jest tekstur jesiennych, lol)
Z drugiej strony, nie zrobiono nic w kwestii multiplayera. Program Dserver.exe jest nadal bardzo niedopracowany. Zablokowano jeszcze użycie custom skinów, co uniemożliwia wypuszczenie naszego War over Poland dla RoF (a mamy już praktycznie gotową paczkę) - a z poziomu Dserver.exe nie da się odpalać gry w trybie MODS ON, lol. Porażka. Serwer nadal jest obciążony w 70% na idle i 100% podczas obsługi, mimo że nie obsługuje elementów graficznych. Jeden z operatorów serwerów napisał kiedyś, że RoF ma dzienny transfer równy miesięcznemu transferowi 40(!) serwerów Counterstrike'a. Słabo ? Kogo stać na takie łącze, transfer i komputer (podstawą jest jakiś quad core). Nic dziwnego, że stałych serwerów jest malutko i nie ma jak sensownie polatać. Można zapomnieć o jakiś turniejach, czy frontach, gdzie serwer mógłby np. obsłużyć ok. 40 graczy + jakąś rozsądną liczbę obiektów naziemnych. Nie z tą wydajnością... Z taką polityką kopią sobie sami dołek. No chyba, że doczekamy się jakiś radykalnych zmian od nowych wersji. W końcu to oni zrobili ten mission generator do iłka.