Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmicht

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 18, 2009, 21:27:05 »
Na nowego flyable nie ma co liczyć, nie ma co się oszukiwać ale FC 2.0 to nie nowy sim lecz swego rodzaju patch który niewielką ilością pracy ma za zadanie zwiększyć majątek ED. :P
Więc w imię tego nowy samolocik to za duży nakład pracy by miało to sens dla wyżej wymiennej polityki.

Nie mam tego im za złe, takie są prawa rynku i nie ma co rozmyślać nad tym dalej, jednakże też ubolewam, że tak właściwie dla mnie jako wirtualnego pilota myśliwców FC 2.0 nie jest niczym szczególnym.
Pozostaje mi tylko zazdrościć szturmowcom takiego, a nie innego obrotu spraw.  :118:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 18, 2009, 22:44:41 »
Niestety nie mam odpowiedzi na to pytanie.  Mysle ze oficjalna odpowiedz na to pytanie moze byc za tydzien czy dwa, lecz tak na prawde nie wiadomo :)

GGTharos - mam do Ciebie pytanie, czy Flaming Cliffs 2.0 będzie się instalować na LO + FC? Czy na samo LO? Nie mogę znaleźć tej informacji na oficjalnym forum.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 18, 2009, 22:47:47 »
Na nowego flyable nie ma co liczyć, nie ma co się oszukiwać ale FC 2.0 to nie nowy sim lecz swego rodzaju patch który niewielką ilością pracy ma za zadanie zwiększyć majątek ED. :P
Więc w imię tego nowy samolocik to za duży nakład pracy by miało to sens dla wyżej wymiennej polityki.

Jest troche wiecej tej pracy niz sie wydaje, z tego co widze, a zmiany sie odbeda dla wszystkich. :)

Cytuj
Nie mam tego im za złe, takie są prawa rynku i nie ma co rozmyślać nad tym dalej, jednakże też ubolewam, że tak właściwie dla mnie jako wirtualnego pilota myśliwców FC 2.0 nie jest niczym szczególnym.
Pozostaje mi tylko zazdrościć szturmowcom takiego, a nie innego obrotu spraw.  :118:

'Zasady gry' dla pilotow mysliwcow powinny sie zmienic do jakiegos stopnia.  Niestety na razie bez dodatkowego komentaza.

Jezeli chodzi o dodatkowy samolot, na prawde by to bylo bez sensu w tej chwili ze wzgledu na stary kod.

empeck

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #33 dnia: Listopada 18, 2009, 22:54:36 »
Dzięki za odpowiedź. Z chęcią Żabą polatam :)

Tak przy okazji, tu są tacy, co cały czas czekają na jakieś nowinki dotyczące SDK ;)

qrdl

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #34 dnia: Listopada 18, 2009, 23:54:55 »
A jeszcze więcej takich co czekają długie lata na DEDYKOWANY SERWER, bo bez tego gra drepta w miejscu, nowy puth oznacza jedynie przyspieszenie dreptania :-) Pewnie i tak kupię, ale z uzależnienia od płacenia kartą, niż z potrzeby... Jak ktoś nie wie o czym piszę, to niech sobie postawi serwer na 10-15 osób z jakąś nawet prostą misją i trochę polata.
Ja bym oddał te wszystkie su i f15 za serwerek...

Tako rzecze,
Zaratustra

poko24

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #35 dnia: Listopada 19, 2009, 07:52:33 »
Na nowego flyable nie ma co liczyć, nie ma co się oszukiwać ale FC 2.0 to nie nowy sim lecz swego rodzaju patch który niewielką ilością pracy ma za zadanie zwiększyć majątek ED. :P
Więc w imię tego nowy samolocik to za duży nakład pracy by miało to sens dla wyżej wymiennej polityki.

Nie mam tego im za złe, takie są prawa rynku i nie ma co rozmyślać nad tym dalej, jednakże też ubolewam, że tak właściwie dla mnie jako wirtualnego pilota myśliwców FC 2.0 nie jest niczym szczególnym.
Pozostaje mi tylko zazdrościć szturmowcom takiego, a nie innego obrotu spraw.  :118:
Schmicht! Zauważ, że będą nowe FMy dla wszystkich. Będziesz zadowolony. Ale jeżeli uznasz, że to wyciąganie kasy, to po prostu nie kupuj. Poczekaj na A-10C.
I tak mam przeczucie, że FC 2.0 nie będzie drogie. I tak są różne inne ekipy, które robią o wiele większą perwę, serwując wszystkich co roku lekką zmienioną grę (np. EA SPorts i ich FIFA, NBA Live, NHL) za wciąż tę samą kasę.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #36 dnia: Listopada 19, 2009, 08:14:53 »
Empeck, chyba jest odpowiedz na twoje pytanie:

Cytuj
"
Originally Posted by Wags
Dear all,

However, I can tell you now that we plan a disc version of a complete FC 2.0 install (no 1.12 needed) that will use online activation (we will not use a disc check again). This would likely be released in the Spring of 2010. A base copy of Lock On would still be needed."

Na mój rozum, to Wags pisze, że planują też twardą kopię na nośniku, która nie będzie wymagać FC, a jedynie gołego LO. Termin wydania wiosna 2010.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

empeck

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #37 dnia: Listopada 19, 2009, 10:48:28 »
Fajnie. Chyba poczekam, jestem staroświecki, lubię mieć pudełko.

Schmicht

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #38 dnia: Listopada 19, 2009, 10:52:53 »
Źle odebrałeś moją wypowiedź poko24. Ja nie mam nikomu za złe, że oczekuje ode mnie zapłaty za 2.0 (szczególnie, że to tylko 15 zielonych). Tak więc tym bardziej nie twierdze, że to wyciąganie kasy. :)

Niemniej jednak nie sposób się z Tobą i GGTharos'em nie zgodzić, że może faktycznie za wcześnie marudzę.  :003:

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #39 dnia: Listopada 19, 2009, 12:47:46 »
Biedny Mav (i inni fani Orzełka) po paru dobrych latach doczekał się wreszcie IFF dla F15  :118: buhahaha  :021:

Ogólnie nic nowego, ale i tak cieszy. Stary sim od dawna potrzebował "face-liftingu", szkoda tylko że za $, ale chętnie dopłacę. Przydałyby się nowe modele dla wszystkich maszyn, ale to już moje marudzenie. Multi z DCS też może być ciekawy. Polatałoby się jakieś misje AG Ka-50 + Żabka. :D
Zobaczymy co dalej, może sim odżyje na nowo, bo niestety środowisko już się mocno wypaliło. Nie widzę żadnego ruchu na wirtualnym niebie tylko marudzenie na tematy coraz częściej nie związane z lotnictwem. Może ludzie powyciągają z szaf zakurzone joye i znowu będzie się działo. :D
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #40 dnia: Listopada 19, 2009, 13:41:42 »
Schmicht! Zauważ, że będą nowe FMy dla wszystkich. Będziesz zadowolony. Ale jeżeli uznasz, że to wyciąganie kasy, to po prostu nie kupuj. Poczekaj na A-10C.
I tak mam przeczucie, że FC 2.0 nie będzie drogie. I tak są różne inne ekipy, które robią o wiele większą perwę, serwując wszystkich co roku lekką zmienioną grę (np. EA SPorts i ich FIFA, NBA Live, NHL) za wciąż tę samą kasę.
No to żeby ostudzić twój zapał:
Cytuj
Cytuj
new flight model at the level of Su-25 of Flamming Cliffs?
No.
To odpowiedź GGTharos na forum ED. FMy będą pewnie troszkę poprawione, ale rewolucji nie ma się co spodziewać.

Mnie zastanawia co będzie kiedy wyjdą kolejne maszyny do DCSa. Czy w multi będą latały obok siebie F-15 i Su-27 z FC2.0 i DCSa - o bardzo różnym poziomie odwzorowania? Czy kompatybilność do wtedy szlag trafi?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #41 dnia: Listopada 19, 2009, 13:48:30 »
Cytuj
Czy w multi będą latały obok siebie F-15 i Su-27 z FC2.0 i DCSa - o bardzo różnym poziomie odwzorowania? Czy kompatybilność do wtedy szlag trafi?

To jest taka odległa przyszłość, że nie zawracałbym sobie nią głowy. :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #42 dnia: Listopada 19, 2009, 15:41:18 »
Nie tylko tutaj ;)

SDK sa w planie, ale nie wiadomo kiedy zostana udostepnione; niestety nowszych wiadomosci nie mam.  Powiem ze DCS jest interfejs to wlaczenia zewnetrznego silnika FM, i to juz widac w LUA w DCS:BS, ale na razie bez instrukcij.

Tak przy okazji, tu są tacy, co cały czas czekają na jakieś nowinki dotyczące SDK ;)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #43 dnia: Listopada 19, 2009, 15:44:11 »
Na razie bedzie trszeba dalej czekac ... mysle ze do tego jeszcze daleko, z powodow technologicznych oraz braku czasu (ED opracowuje kilka projektow jednoczesnie, DCS:A-10C bedac jeden z nich, oraz projekty wojskowe o ktorych wiemy i tez te, o ktorych nie wiemy ... )

A jeszcze więcej takich co czekają długie lata na DEDYKOWANY SERWER, bo bez tego gra drepta w miejscu, nowy puth oznacza jedynie przyspieszenie dreptania :-) Pewnie i tak kupię, ale z uzależnienia od płacenia kartą, niż z potrzeby... Jak ktoś nie wie o czym piszę, to niech sobie postawi serwer na 10-15 osób z jakąś nawet prostą misją i trochę polata.
Ja bym oddał te wszystkie su i f15 za serwerek...

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #44 dnia: Listopada 19, 2009, 15:50:50 »
Jezeli takie cos by sie wydarzylo, prszypuszczam ze same np. rakiety i systemy samolotow SFM dostaly by malego upgreada - w koncu zeby postawic 'na poziom' tylko potrszeba modelowac odpowiednie reagowanie systemu - np. potrszebe trszymania spustu przez pare sekund (1-1.5 na radar, 0.5 na IR) do odpalenia rakiety (ja wiecej mysle o A2A, ale A2G powiedzmy podobno).  Chodz niektore zeczy moga byc uproszczone, w koncu process walki, kiedy sie ma wszystko ustawione prszed walka w samolocie 'awansowanym', jest tak samo szybki jak i w uproszczonym.

Oczywiscie jezeli trszeba wlaczac maszyne prszez 10 minut a prosta maszyna tylko 1, mamy duzy problem jezeli bazy prszeciwnikow sa blisko siebie (i tez jak sa daleko, ale nie az tak zle juz).

Oczywiscie to wszystko IMHO.

Mnie zastanawia co będzie kiedy wyjdą kolejne maszyny do DCSa. Czy w multi będą latały obok siebie F-15 i Su-27 z FC2.0 i DCSa - o bardzo różnym poziomie odwzorowania? Czy kompatybilność do wtedy szlag trafi?