Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99165 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #60 dnia: Listopada 27, 2009, 15:25:28 »
Ciekawe czy naprawią "toilet paper bug". Pal licho użytkowników, ale dla samego spokoju mogliby się pozbyć błędu o chyba najbardziej hańbiącej nazwie w historii symulatorów na PC :P Mowa oczywiście o dymie za rakietami, który przy różnych "powiększeniach" zmienia się w płaską teksturę.

Doczekał się LO FC nowych modeli 3D Su-27/33, MiG'a-29? Za mojej kadencji jeszcze wyszedł F-15, a o A-10 słyszałem. Model Su-27 pochodzi chyba jeszcze z czasów Flankera 2.0. Takie sprawia wrażenie. Ciekawostka - taki model z wykopalisk, model Mi-8, trafił do ostatecznej wersji DCS BS. Koń roboczy na całym świecie, a tak potraktowany :)
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2009, 15:38:02 wysłana przez Bucic »

Zefir

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #61 dnia: Listopada 27, 2009, 15:53:23 »
Drogi Zimny Janku, a tak jeszcze przy okazji tej kampanii, ale z innej beczki... Nie orientujecie się, czy nie dałoby się zrobić czegoś na kształt wirtualnego frontu z iłka? Tzn. zewnętrzny generator misji, który potem ogląda sobie logi z lotu i na tej podstawie dokonuje stosownych korekt i buduje kolejną misję? Dziś rzuciłem okiem na format plików misji i logów z DCS-a i wygląda na dość przejrzysty, tekstowy. (Jeśli chodzi o FC, to format misji jest trochę głupszy, ale to chyba będzie nowe z DCSa, natomiast logi też się da wykorzystać pewnie.) Co o tym sądzicie?

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #62 dnia: Listopada 27, 2009, 16:15:18 »
Nie myślałem o tym nigdy z tej perspektywy szczerze mówiąc i nigdy nie przeglądałem struktury tych plików w DCSie (musiałbym w takim razie przejrzeć), ale kto wie. Tyle że w Iłku (FB i późniejszych) o ile dobrze pamiętam był już na dzień dobry wbudowany generator kampanii (przynajmniej offline, nie wiem natomiast jak w przypadku online sprawy wyglądają). W każdym razie, jeśli w DCS w plikach misji, logów, odpraw etc. dane są w jakiś sposób uporządkowane to na pewno da się to sparsować (odczytać), rozumiem też że w kwestii takiego generatora misji sugerujesz zaimplementowanie jakiejś zewnętrznej aplikacji. W teorii pewnie możliwe do zrobienia a wirtualny front na DCS mógłby być całkiem ciekawy  :001:

Pozostaje tylko mieć nadzieję że edytor i format plików misji będzie podobny jak w DCSie.

Na klasycznym FC na HLu z tego co zaobserwowałem stoi kilka serwerów z taką pseudokampanią, tyle że to jest klasyczna rąbanina z gotowym zestawem misji, po upływie jakiegoś czasu, przy spełnieniu warunków zwycięstwa albo jak się obie strony wystrzelają misja jest kończona i serwer ładuje następną.

empeck

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #63 dnia: Listopada 27, 2009, 16:20:35 »
Taka kampania sterowana zewnętrzną aplikacją (offline) jest też w Over Flanders Fields, podobna powstaje do RoF. Ta w OFF sprawdza się znakomicie.

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #64 dnia: Listopada 27, 2009, 23:13:53 »
Podejrzewam, że jest to wszystko do zrobienia jakimś niewielkim nakładem pracy. Tylko potrzebny jest "ktoś" kto by miał czas coś takiego napisać. Swoją drogą, ciekawe jak DCS zniósłby takie ilości jednostek naraz na mapie jak Falcon.
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #65 dnia: Listopada 28, 2009, 15:02:02 »
W międzyczasie do poczytania, tym razem po rosyjsku: http://spread-wings.ru/content/view/284/42/




John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 30, 2009, 16:34:30 »
Ten sam wywiad, ale już po angielsku:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=47918

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 30, 2009, 23:04:08 »
Cytuj
There are currently about 35 staff on the team.

Zaledwie tylu ludzi ? Zawsze myślałem, że na wyprodukowanie tego typu programu potrzeba o wiele liczniejszej załogi. Poza tym dość ciekawy tekst, dzięki za linka.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #68 dnia: Grudnia 23, 2009, 09:56:03 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #69 dnia: Grudnia 23, 2009, 11:05:06 »
Ale dlaczego tylko 37 sekund? :D. Kuschą strasznie. Teraz trzeba poczekać na wczesny styczeń :D.

Ps. Kusch Ty Judaszu! po forum ED się włóczysz, a do Nas to nie przyjdzie zrobić jeeeeeeeeeb z laserka ;D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #70 dnia: Grudnia 23, 2009, 14:59:39 »
Ale filmik, mignęło coś przed oczami nie wiadomo czy to ptak czy to samolot :)
Żal że nie zrobią tankowania w powietrzu w multi :/
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #71 dnia: Grudnia 24, 2009, 08:59:36 »
Cytuj
Ale filmik, mignęło coś przed oczami nie wiadomo czy to ptak czy to samolot

Fakt, na 37 sekund filmu 27 przypada na napisy  :002:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #72 dnia: Grudnia 26, 2009, 20:13:10 »
Wielka szkoda że w grze nie pojawią się nowe wielozadaniowe wersje MiG-29 i Su-27 SMT i SM, nie mówiąc już o nowych MiG -29K, MiG-35, czy Su-35-choć w tym ostatnim przypadku było to mówiąc szczerze po prostu nierealne.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #73 dnia: Grudnia 26, 2009, 21:02:32 »
Mogliby zrobić, żeby można było dodawać inne samoloty bez utraty tych podstawowych.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #74 dnia: Grudnia 27, 2009, 01:06:56 »
Jezeli MiG-29 inny niz a czy b jest uzywany, to w bardzo malych ilosciach - tak samo Su-27SM.  Ale jezeli o tym juz mowa, to czemy nie F-15C z AESA oraz F-22?

Wielka szkoda że w grze nie pojawią się nowe wielozadaniowe wersje MiG-29 i Su-27 SMT i SM, nie mówiąc już o nowych MiG -29K, MiG-35, czy Su-35-choć w tym ostatnim przypadku było to mówiąc szczerze po prostu nierealne.