Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99217 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #90 dnia: Stycznia 22, 2010, 23:36:30 »
Ku uciesze gawiedzi kilka sshotów:

Źródło: http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=822065#post822065










Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #91 dnia: Stycznia 30, 2010, 15:16:52 »
Ważna wiadomość - dzień premiery LOFC-2.0 został przesunięty na 19 lutego br.Trzeba zatem cierpliwie czekać.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #92 dnia: Stycznia 31, 2010, 06:33:34 »
Nie prawdziwa wiadomosc.

Data wydania zostanie ogloszona na forum ED.  Daty podane gdzie indziej sa falszywe.

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 20, 2010, 02:23:02 »
Takie fajne sshoty z żabkami, opublikowane z okazji 35-lecia samolotów Su-25  :001:
Reszta tutaj: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=50247












Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 20, 2010, 10:12:14 »
Nie jestem zbytnio zorientowany w tym temacie dlatego zapytam się skromnie:
jaka jest orientacyjna data wydania?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 20, 2010, 11:32:41 »
Na to pytanie nie ma odpowiedzi - ja bym powiedział: 2010 rok :) A tak na poważnie to spodziewałbym się okolicy połowy roku najwcześniej. Oczywiście mile byłbym zaskoczony gdyby to był np. koniec marca (czego wszystkim i sobie życzę :))

Przy okazji pozwolę sobie na jeszcze jeden zrzut, na którym widać dokładność cieni...

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 24, 2010, 09:55:39 »
Witam. Czy ktoś z forumowiczów się orientuje, czy w LOFC 2.0 będą te same problemy z GF 9600 (cienie dynamiczne) czy coś z tym zrobią. Podobno ma mieć ten sam engine co BlackShark, ale nie wiem czy tam ten problem również wystepuje.

empeck

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #97 dnia: Lutego 24, 2010, 10:16:08 »
W Black Sharku selfshadowing działa bez problemu, w LO2.0 też będzie.

poko24

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #98 dnia: Lutego 24, 2010, 15:07:32 »
W Black Sharku selfshadowing działa bez problemu, w LO2.0 też będzie.
Dokładnie tak, bo FC 2.0 będzie stał na tym samym "zapgrejdowanym" silniku co BlackShark :)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 24, 2010, 22:46:31 »
Zadam następne wredne pytanie, po którym zapewne ktoś przestrzeli mi kolano:
jakie główne zmiany, dodatki, ulepszenia mają być zawarte w FC 2.0 ?

Tylko nie w lewe, proszę...

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 24, 2010, 22:54:48 »
Będzie nowa lepsza nazwa :118:
11:05 PM

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 25, 2010, 12:56:43 »
Cytuj
Zadam następne wredne pytanie, po którym zapewne ktoś przestrzeli mi kolano:
jakie główne zmiany, dodatki, ulepszenia mają być zawarte w FC 2.0 ?

Tylko nie w lewe, proszę...

http://www.simhq.com/_air13/air_434a.html
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=47144

Zgadnij gdzie znalazłem.
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 25, 2010, 23:31:50 »
W internecie ?   :118:

mmaruda

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 28, 2010, 00:52:03 »
Najbardziej mnie zastanawia, czy będzie możliwość kupienia tego normalnie, a nie przez net...

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 28, 2010, 04:20:46 »
Będzie tyle, że później niż wersja 'download'. Ale, żeby nabyć takie 'pudełeczko' to znając życie i tak przez net ;)