Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99214 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #240 dnia: Marca 29, 2010, 15:54:36 »
Nie wiem ile razy to już było tłumaczone, ale może tyle razy że sam to źle rozumiem.

Do instalacji LO FC 2.0 potrzebna jest podstawowa wersja LO 1.x, czyli taka jaką masz. NIE MA KONIECZNOŚĆI instalacji dodatku FC 1.1x. Dlatego też nie ma potrzeby robienia dwóch różnych cen.

Dodatkowo jak już było wspomniane w tym wątku - LO FC 2.0 praktycznie jest produktem typu stand-alone i po jego zainstalowaniu można wywalić cały kat. LO (LO FC 2.0 instaluje się w osobnym katalogu). Wymaganie podstawowej wersji LO to aspekt bardziej dot. licencjonowania niż techniczny.

Wydajność... No ja niestety ze względu na słabą konfigurację sprzętową (rozchodzi się o 2GB RAM i GeForce 8500GT) mogę powiedzieć, że jest gorzej. Z kolei dla graczy, którzy mają przyzwoitą konfigurację (4GB i myślę, że od 8800GT w górę) w zasadzie nie ma różnicy a pojawiają się głosy, że jest lepiej. Ja żeby pofruwać na przyzwoitym poziomie muszę nieźle się napocić z tuningiem gry... ale już jestem na etapie planowania upgrade'u GPU :)

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #241 dnia: Marca 29, 2010, 16:21:47 »
Nie wiem ile razy to już było tłumaczone, ale może tyle razy że sam to źle rozumiem.

Do instalacji LO FC 2.0 potrzebna jest podstawowa wersja LO 1.x, czyli taka jaką masz. NIE MA KONIECZNOŚĆI instalacji dodatku FC 1.1x. Dlatego też nie ma potrzeby robienia dwóch różnych cen.

No właśnie chyba nie do końca zrozumiałeś :004:. LockOn Gold składa się z dwóch gier w jednym pudełku - zawiera LockOn oraz dodatek Flaming Cliffs. Czyli ja kupiłem od ED:

- Lock On
- LockOn + Flaming Cliffs, czyli właśnie LockOn Gold (była promocja w sumie kosztowało tyle co sam FC kupiony online)
- teraz mam kupić FC 2.0

I dlatego biadolę, że nie ma różnych wersji instalacyjnych dla tych co mają jedną i dla tych co mają dwie gry.

Wydajność... No ja niestety ze względu na słabą konfigurację sprzętową (rozchodzi się o 2GB RAM i GeForce 8500GT) mogę powiedzieć, że jest gorzej.

A jaki masz procek? Bo on tu chyba jest ciągle najważniejszy. Ja mam C2D E6600@2,7GHz, 2GB RAM i GF9800GT (WIN XP Home) - LO FC w 1024x768 bardzo przyzwoicie mi hulał z prawie wszystkim ustawionym na maks (nie mówię tu o misjach, gdzie jest 300 różnych unitów, tylko o takich spokojnych (najlepiej onlinowych :003:)
Liczyłem, że chociaż trochę będzie płynniej na enginie DCS...

~S~

Booze

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #242 dnia: Marca 29, 2010, 16:52:25 »
No właśnie chyba nie do końca zrozumiałeś :004:. LockOn Gold składa się z dwóch gier w jednym pudełku - zawiera LockOn oraz dodatek Flaming Cliffs.

A to wybacz - faktycznie nie mam zielonego pojęcia co zawiera Gold. Wiem, że taka wersja też była wydana... Pozostaje Ci jedynie... biadolić dalej ;)

A jaki masz procek? Bo on tu chyba jest ciągle najważniejszy. Ja mam C2D E6600@2,7GHz, 2GB RAM i GF9800GT (WIN XP Home) - LO FC w 1024x768 bardzo przyzwoicie mi hulał z prawie wszystkim ustawionym na maks (nie mówię tu o misjach, gdzie jest 300 różnych unitów, tylko o takich spokojnych (najlepiej onlinowych :003:)
Liczyłem, że chociaż trochę będzie płynniej na enginie DCS...

E2200 DualCore i nieszczęsne 2GB, które też swoje robią...

A z tej graficznej jesteś zadowolony? Bo takie wstępne rozpoznanie mi mówi, że będę celował w okolice tego typu układu... Grałeś w DCS'a na tej grafie?

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #243 dnia: Marca 29, 2010, 17:08:20 »
Sniffer DCS na C2D E8400 @3.6GHz, 4GB RAM i GF9800GT chodzi w rozdziałce 1680x1050 na max detalach płynnie u mnie. :002:
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #244 dnia: Marca 29, 2010, 17:24:26 »
Pozostaje Ci jedynie... biadolić dalej ;)

Nie, już nie będę. Jak "na fabryce taką zrobili", to taką trzeba będzie kupić :)

A z tej graficznej jesteś zadowolony? Bo takie wstępne rozpoznanie mi mówi, że będę celował w okolice tego typu układu... Grałeś w DCS'a na tej grafie?

DCS'a nie mam. Jeszcze ;). Jeżeli chodzi o tę kartę, to ona jest całkiem fajna, chociaż to przecież tak naprawdę troszkę tuningowana stara GF8800GT - ale ma jak by nie było 512 MB RAM i powiem Ci, że w takie gry jak Crysis, modowany STALKER, Dead Space, Far Cry 2, a nawet demo RoF - ten mój zestaw radził sobie bardzo dobrze, a rezygnować musiałem z bardzo niewielu rzeczy np. redukcja HDR o 30% czy AA tylko x2 a Anizo x4. No i rozdzielczość - mam jeszcze monitor CRT (5 letni) i gram w te bardziej wymagające gry zawsze maksymalnie w 1280x960 - nigdy w wyższej. Myślę, że do grania w te symulatory co do tej pory wyszły, ta karta Ci wystarczy, chociaż ja już zaczynam coraz łakomiej spozierać na GF260 - ostatnio znowu ciut potaniała...Wydaje mi się, że Twój procek może tutaj być szyjką od butelki.

~S~

Booze

PS: O, właśnie przeczytałem, co napisał Mekki - ma taką samą kartę jak ja, ale duuuużo lepszy procek i popatrz w jakiej rozdzielczości gra na max detalach!

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #245 dnia: Marca 29, 2010, 17:45:52 »
Heh dzięki Panowie za info! To już jakiś typ mam. Generalnie to ja nigdy nie wydawałem wielkiej kasy na grafiki... Skoro to tak szybko się zmienia, że nie idzie nadążyć to wolałem zawsze być 2-3 kroki do tyłu i nie inwestować w GPU. Jednak w tym przypadku FC 2.0 wyprzedziło mnie :)

Mekki - to jak byś już nabył FC 2.0 (o ile zamierzasz, ale obstawiam że tak) to poproszę o porównanie w dwóch słowach wydajności DCS vs. FC 2.0

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #246 dnia: Marca 29, 2010, 19:21:29 »
Zakończyłem robić setup Joya i Przepustnicy dla F-15C :banan
Odpaliłem TrackIr'a ustawiłem priorytet czasu rzeczywistego co by głowa miała płynną swobodę ruchów wybrałem Orła i qickfly no i poczułem klimacik.
Zdjąłem pierw pasażera AN-26, następnie zabrałem się za SU-22M4 - spadł w BVR. Następnie złapałem namiar na 2 bandytów również w SU-22M4.
Pierwszy - AIM-7 w trybie FLOOD dokonał żywota.
Drugi - zaczął mi wężykować (zaskoczenie na maksa bo spodziewałem się walki kołowej). Finalnie udało mi się wsiąść mu na dupę, już się przełączyłem na COOLD z AIM-9 w roli głównej, a tu nagle buuummmm i oberwałem z pasywnej - co dziwne nie wiem kto mnie zabił ponieważ już nikogo prócz skrzydłowego i gościa przede mną nie było.
 :121:
Generalnie wszytko z góry jest jeszcze bardziej Eye Candy, nadal potwierdzam że 6DOF jest sympatycznym ficzerem, jak również potwierdzam większą płynność przy rozdzielczości 19200x1200 na maks detalach na systemie 64 bitowym - Warunek jest jeden - Gramy w trybie pełnoekranowym. W innym razie będą zaciachy.
AI sprawia wrażenie inteligentniejszego niż dotychczas :chuck
11:05 PM

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #247 dnia: Marca 29, 2010, 20:07:26 »
... jak również potwierdzam większą płynność przy rozdzielczości 19200x1200 na maks detalach ...
To się nazywa panorama dopiero  :002:

A na poważnie to chyba się jednak skuszę na ten cud. Jeżeli dobrze rozumiem to muszę też nabyć LO? w sumie to już niezła cena będzie. 15,50 + 29,99  :005:
A tyle sobie obiecywałem że więcej niż 19,99 PL'enów już za żadną grę nie dam.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #248 dnia: Marca 29, 2010, 21:28:08 »
Jeżeli dobrze rozumiem to muszę też nabyć LO? w sumie to już niezła cena będzie. 15,50 + 29,99  :005:
Kup sobie w Polsce za ~25 PLN Lock Ona i nie marudź. Tylko stary Lock On jest wymagany do instalacji FC 2.0. Albo i nie ;)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #249 dnia: Marca 29, 2010, 22:51:20 »
Pytanie do pilotów LOFC-2. Czy można podobnie jak FC dokonywać zmian w pliku Meinit aby np. latać innymi typami czy zmieniać zestawy uzbrojenia ?.
Wiesław D

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #250 dnia: Marca 29, 2010, 23:53:13 »
Nie ma pliku Meinit. Struktura folderów wewnątrz gry jest inna niż w FC1 - Póki co ledwo udało mi się przywrócić do życia A-10 Simmod, jutro się biorę za SU-27 3GO. Zmodować cokolwiek w FC2 jest na dzień dzisiejszy szalenie trudne gdyż trzeba poznać bebechy od nowa.
11:05 PM

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #251 dnia: Marca 30, 2010, 07:27:40 »
REAL "6DOF" with all aircraft FC2 http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=51693

http://www.youtube.com/watch?v=FplRwqO1_9I na przykładzie Su-25

Żadne zdziwko. ED nie chciało dać 6 DoF pełnego, bo gdzieniegdzie widać by było "dziury w kabinie", to wiadomo było, że narzucili limity z zapasem, a że większość ustawień leży na wierzchu w plikach tekstowych...

Offline czarnyolek

  • *
  • gg 9176114
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #252 dnia: Marca 30, 2010, 10:09:13 »
Nie ma pliku Meinit. Struktura folderów wewnątrz gry jest inna niż w FC1 - Póki co ledwo udało mi się przywrócić do życia A-10 Simmod, jutro się biorę za SU-27 3GO. Zmodować cokolwiek w FC2 jest na dzień dzisiejszy szalenie trudne gdyż trzeba poznać bebechy od nowa.
Pogrzebiesz a zobaczysz, jakie to łatwe. #go działa bez żadnego problemu, tylko wrzucasz pliki w odpowiednie katalogi, poza plikiem graphics.cfg w którym tylko dopisujesz dwie ścieżki dostępu do plików cdds z modu 3go, które wrzucasz do bazar/world... prościzna.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #253 dnia: Marca 30, 2010, 10:26:38 »
Na lockonfiles są już modele Su-27, A-10 i F-15 zgodne z FC 2.0.

Cytuj
Pogrzebiesz a zobaczysz, jakie to łatwe. (...)


W przypadku kiedy model zmienia położenie uzbrojenia, configa albo skiny, to już nie jest takie banalne :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #254 dnia: Marca 30, 2010, 10:39:56 »
No tu się o tyle dobrze składa, że domyślny model Su-27 ma wymiary identyczne z 3GO i podwieszone uzbrojenie pasuje jak ulał :)
Jeszcze nie sprawdzałem jak 'customizowane' skiny będą wyglądać/pasować itp.