Autor Wątek: Aplikacja DomowyKokpit  (Przeczytany 62238 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 11, 2010, 19:17:08 »
Moje domysły potwierdziły się .Michi zrobił FAST pod SIOC,który jest tak zorganizowany.Praktycznie należy zapomnieć o FAST oraz SIOC i brać adresy zmiennych z biblioteki Lightninga oraz tworzyć skrypty wg.przykładu codeking.Mam na myśli bity alarmowe oraz kontrolne.Postaram się przypisać konkretne zmienne do LED w kokpicie.Można to zrobić praktycznie programując zmienną i obserwując zapalenie LED w kokpicie symulatora.Do tego celu trzeba mieć fizycznie platformę skalarki.
Na tym kończę moje rozważanie.Teraz kolej na LCD oraz DK.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 12, 2010, 09:35:05 »
Po rozpakowaniu pliku LCDOnLPT3 otrzymałem 2 pliki : input32.dll oraz LCDOnLPT.dll,które umieściłem w module KD.Po uruchomieniu KD otrzymałem komunikat
Cytuj
System.BadImageFormatException: Nie można załadować pliku lub zestawu 'file:///C:\Program Files\DomowyKokpit_1_0_2_5\DomowyKokpit_1_0_2_5\modules\inpout32.dll' lub jednej z jego zależności. Oczekiwano, że moduł będzie zawierał manifest zestawu.
Nazwa pliku: 'file:///C:\Program Files\DomowyKokpit_1_0_2_5\DomowyKokpit_1_0_2_5\modules\inpout32.dll'
   w System.Reflection.Assembly._nLoad(AssemblyName fileName, String codeBase, Evidence assemblySecurity, Assembly locationHint, StackCrawlMark& stackMark, Boolean throwOnFileNotFound, Boolean forIntrospection)
Czy coś zrobiłem nieprawidłowo?
Prośba do codeking,nie pamiętam gdzie mogę znaleźć informację jak  deklarować i wypełniać obszary w tekstowym LCD.O ile pamiętam było to pokazane na filmie.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 12, 2010, 09:51:05 »
Te pliki są do wersji 1.0.2.6, z błędu wynika, że kopiujesz je do wersji 1.0.2.5.

Filmik konfiguracji obszarów na LCD http://www.youtube.com/watch?v=GqCTjsbKHxo Ten moduł był inny ale konfiguracja obszarów jest identyczna.


EDIT: Kliknięcie lewym przyciskiem myszy na obszarze wyświetlacza (zielone pole) w edycji obszaru znakowego, dodaje pozycję, prawy przycisk usuwa.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 12, 2010, 12:04:33 »
Z wersją masz rację.Nie zauważyłem ponieważ w jednym pc miałem starą wersję a w drugim nową,ale moduł nie można wpisać w obu wersjach.Jest tylko inny komunikat.
Cytuj
Wczytywanie modułów wejścia/wyjścia...
   Moduł wejścia: FalconData
   Moduł wyjścia: FSDataOutput
   Moduł wejścia: FSDataInput
   Moduł wejścia: GameControllersInput
   Moduł wejścia: KeyboardInput
   Moduł wyjścia: KeyboardOutput
   Moduł wejścia: TestModule
   Moduł wyjścia: TestModule
   Moduł wejścia: SkalarkiIO
   Moduł wyjścia: SkalarkiIO
System.Reflection.ReflectionTypeLoadException: Nie można załadować jednego lub większej liczby żądanych typów. Aby uzyskać więcej informacji, pobierz właściwość LoaderExceptions.
   w System.Reflection.Module._GetTypesInternal(StackCrawlMark& stackMark)
   w System.Reflection.Module.GetTypes()
   w DomowyKokpit.Main.LoadDevices()
Wczytano modułów: 10
   Wejścia: 6
   Wyjścia: 4
Ilość zmiennych: 3041
   Wejścia: 2169
   Wyjścia: 872

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 12, 2010, 12:56:19 »
Wysłałem na Twojego maila brakujący plik.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 12, 2010, 13:12:06 »
Nadal nie działa,sprawdziłem na obu pc.
Cytuj
Start programu
Wczytywanie modułów wejścia/wyjścia...
   Moduł wejścia: FalconData
   Moduł wyjścia: FSDataOutput
   Moduł wejścia: FSDataInput
   Moduł wejścia: GameControllersInput
   Moduł wejścia: KeyboardInput
   Moduł wyjścia: KeyboardOutput
System.IO.FileNotFoundException: C:\Program Files\DomowyKokpit_1_0_2_6\DomowyKokpit_1_0_2_6\modules\LCDOnLPT.xml
   w LCDOnLPT.ModuleConfiguration.Load(String fileName)
   w LCDOnLPT.LCDOnLPTModule.LoadConfiguration()
   w LCDOnLPT.LCDOnLPTModule.Load(ILog log)
   w DomowyKokpit.Main.LoadDevices()
   Moduł wejścia: TestModule
   Moduł wyjścia: TestModule
   Moduł wejścia: SkalarkiIO
   Moduł wyjścia: SkalarkiIO
Wczytano modułów: 10
   Wejścia: 6
   Wyjścia: 4
Ilość zmiennych: 2905
   Wejścia: 2033
   Wyjścia: 872

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 12, 2010, 13:17:20 »
OK, wysyłam jeszcze plik konfiguracyjny. Przepraszam za problemy, zapomniałem dodać te pliki.


EDIT: wysłałem maila.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2010, 13:23:17 wysłana przez codeking »

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 12, 2010, 13:32:21 »
O.K teraz wczytał,jest widziany jako LCDOnLPT w module wyjścia.Dzięki za pomoc.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 12, 2010, 14:22:01 »
Codeking jeszcze jedno pytanie związane z pisaniem skryptów do DK,właściwie chodzi o potwierdzenie.Pisałem proste skrypty do testów korzystając z jednego modułu wejściowego.Załóżmy,że będę miał hardware np.platforma skalarki, panel oparty na MJoy i jakiś joystick i chcę napisać skrypt do Falcona.Pisząc skrypt będę musiał korzystać z 3 modułów wejściowych GameControllersInput,SkalarkiO oraz Falcon Data.Moduły wejściowe potrzebuję po to aby wyciągnąć definicję zmiennych.Uruchamiam skrypt w DK (utworzony przy pomocy modułów wejściowych) a następnie symulator.Czy mam rację?

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 12, 2010, 14:38:42 »
Dla DK przy współpracy z Falcon'em kolejność uruchamiania nie powinna mieć żadnego znaczenia. Możesz najpierw uruchomić DK a później Falcon albo odwrotnie.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 12, 2010, 14:45:20 »
Rozpocząłem testy modułu LCD,ale nie widzę efektów na fizycznym wyświetlaczu.Rozumiem,że nie muszę pisać skryptu aby sprawdzić LCD?

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 12, 2010, 15:03:47 »
Nie, nie musisz, wystarczy okno testowania (przycisk "Testuj..."). Jeśli nic nie wyświetla to spróbuj inny wyświetlacz, wspominałem wcześniej, że są problemy z obsługą wyświetlaczy. Po prostu niektóry działają inne nie. To będzie jeszcze poprawione.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 12, 2010, 15:40:44 »
Sprawdziłem na drugim pc i także test nie działa .Masz rację to może być winien wyświetlacz.

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 12, 2010, 16:41:59 »
Witam

Testowałem ten moduł już jakiś czas we współpracy z Codekingiem. Rzeczywiście na cztery wyświetlacze jakie mam działa tylko jeden. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że to sprawa dopasowania odpowiednich timingów dla wyświetlaczy. U mnie po prostu jeden się wyrabia a trzy nie , ale Codeking potwierdził, że nad tym pracuje.
U mnie na ftp-e umieściłem pdf-a dla wszystkich chętnych, opisującego montaż modułu dla wyświetlaczy LCD sterowanych przez port LPT. Jak komuś sie nie chce tworzyć "pająka" z kabli i mieć wszystko ładnie uporządkowane, to zapraszam ftp://zajac.homeftp.net/modul_LCD/Modul_LCD.pdf

I jeszcze jedno zdjęcie z testów z działającym wyświetlaczem / tym jedynym / z aplikacją DK.



pozdrawiam Zając
Zapraszam na stronę projektu www.simproject.zajac.waw.pl

Odp: Aplikacja DomowyKokpit
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 12, 2010, 16:58:31 »
Bardzo ładny druk.Pozostaje czekać.U mnie wystąpił jeszcze jeden ciekawy problem,który nie rozwiązałem.Wyświetlacz działa tylko na pozycji LCD1,na LCD2 nie działa.Sprawdzilem połącznenie E,odpowiedzialne za wybór LCD jest o.k.To tak przy okazji.Drugi LCD,działa w projekcie Damosa,nie działa w LCDSmartie.To takie ciekawostki.Na poważnie zajmę się tym tematem,jak codeking znajdzie rozwiązanie w programie tak aby działy prawie wszystkie LCD.