Autor Wątek: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)  (Przeczytany 172309 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #420 dnia: Kwietnia 13, 2011, 22:52:17 »
Cytuj
Poza informacją, że ciąg będzie wynosił 107 kN/176 kN

No w sumie na dopalaniu będzie miał niezłego kopa lepiej niż F 119.

Cytuj
fakt prowadzenia prac nad изд. 129 jest znany od dłuższego czasu

Być może choć ja dopiero teraz spotkalem się z oznaczeniem izd 129. Pozatym twierdzą, że silnik opracują szybciej. Wcześniej było mowa o 10-12 latach czyli po 2020 miał wejść ewentuanie do produkcji.

Cytuj
Warto wspomnieć, że pierwszym wariancie, po odrzuceniu innych propozycji (R145-300) rozpatrywano projekt изд. 127.

Swoją droga ciekawe czy Salut też ma jakiś udział w tym projekcie.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #421 dnia: Kwietnia 14, 2011, 16:21:01 »
Cytuj
Czasami wydaje mi się, że od czasu publicznej prezentacji T-50 jego główny konstruktor Aleksander Dawidienko ma więcej problemów z dementowaniem analiz tak zwanych дураков-журналюг niż z rozwojem samolotu.

Jestem łatwowierny ale akurat w to że w Rosji przejmują się jakoś nadzwyczajnie wszelkiej maści fan-boyami czy nawet dziennikarzami to nie uwierzę.  :001:
Co do tematu komór. Spojrzałem jeszcze raz. Notka mówi o sprostowaniu wcześniejszego materiału w RIA Novosti. Na stronie TUR napisano że w komorze będą 4 AA średniego zasięgu zamiast 8 (??) Wszystko pewnie sprowadza się do nieporozumienia w kwestii dziecinnego liczenia: chodzi ilość na komorę czy cały samolot. A jeśli są 2 duże komory w układzie tandem i dwie małe, poboczne na coś mniejszego to wychodzi że będzie 4+4+1+1=10.
No chyba że znowu nastąpiło przekłamanie gdzieś po drodze i jest: 2+2+1+1=6. Tylko to jednak raczej mało, wziąwszy chociażby pod uwagę składane stateczniki i inne próby zmniejszania wymiarów.
 
Pomijając te wyliczanki: korporacja chciała głównie zaznaczyć że nic nie będzie od Novatora. Nie ma mowy o K-100, na UWKU-50U Wympieła będą zakładane co najwyżej izdielije 810...Wympieła.
 
W nowym Aero / Kagero również T. Szulc rozpisał się o postępach T-50. I też powtarza że lata 2013-2015, to data kiedy to  pierwsze skorupki trafią do WWS. To chyba efekt obiecanek Pogosjna danych Putinowi. W 2013 nie uwierzę ale ktoś ufa np. w ten 2015 ?
Dopisuje też sporo o współpracy z Hindusami. Jak można było się spodziewać. Temat leży, współpracy nie ma, chodzi tylko o kasę, Hindusi dopiero zaczynają wydawać pieniądze i to u siebie. Prawdopodobnie kupią najpierw kilkadziesiąt jednomiejscowych.
Pewnie po kilku latach kłótni i marudzenia wezmą w końcu pod presją Chin to co przygotują Rosjanie częściowo za hinduskie pieniądze. Z niezbędną propagandą o „hinduskiej supertechnologii”
   
PS.
Szulc dał duży art. ale najbardziej utkwił mi w pamięci psychologiczny komentarz do tłumu skupionego wokół pilota po oblocie nr 2. Niezadowolone miny – znaczy źle. Może było zimno... :004:

Czesio

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #422 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:17:21 »
Jestem łatwowierny, ale akurat w to że w Rosji przejmują się jakoś nadzwyczajnie wszelkiej maści fan-boyami czy nawet dziennikarzami to nie uwierzę
A mi to lotto  :118: Główny konstruktor na prośbę dziennikarzy udzielił odpowiedzi i sprostowań na temat T-50 w marcu zeszłego roku. Artykuł można znaleźć w wielu miejscach w sieci wpisując w przeglądarkę: ГЛАВНЫЙ КОНСТРУКТОР ПАК ФА РАССКАЗАЛ ОБ ИСТРЕБИТЕЛЕ. Najbardziej rozwinięta jest relacja z wywiadu Andrieja Fomina.
PS. Pan Szulc za dużo przepisuje jak na mój gust (a'propos artykułów o Su-27), ale zajdę do jakiegoś "press salunu" i rzucę okiem  :002:

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #423 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:26:48 »
Cytuj
korporacja chciała głównie zaznaczyć że nic nie będzie od Novatora. Nie ma mowy o K-100, na UWKU-50U Wympieła będą zakładane co najwyżej izdielije 810...Wympieła.

K-100 jest dosyć długa więc tak czy siak ciężko byłoby ją zmieścić w wewnętrznych komorach, stąd postawili na rakietę Wympieła, która będzie charakteryzować się podobnymi parametrami.

Cytuj
rozpatrywano projekt изд. 127.

Być może nadal chodzi o izd 127 tylko gdzieś się wkradł błąd. Bo owszem z tym oznaczeniem się wielokrotnie spotkałem.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #424 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:33:30 »

PS. Pan Szulc za dużo przepisuje jak na mój gust (a'propos artykułów o Su-27), ale zajdę do jakiegoś "press salunu" i rzucę okiem  :002:

Żeby Ci było łatwiej szukać, to chodzi o ARMIĘ 04/2011, nie AERO.

Czesio

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #425 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:35:42 »
K-100 jest dosyć długa więc tak czy siak ciężko byłoby ją zmieścić w wewnętrznych komorach, stąd postawili na rakietę Wympieła, która będzie charakteryzować się podobnymi parametrami.
R-37M też może być sporo dłuższa niż R-37, podobno ma dodatkowy stopień.

Być może nadal chodzi o izd 127 tylko gdzieś się wkradł błąd. Bo owszem z tym oznaczeniem się wielokrotnie spotkałem.
To nie jest błąd.
Dzienk's ajzik, tak pan Szulc publikuje teraz w Armii.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #426 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:45:48 »

Dzienk's ajzik, tak pan Szulc publikuje teraz w Armii.

Pan Szulc publikuje (prawie) wszędzie - ARMIA/AERO/nTW. Ale to tak na marginesie :-)

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #427 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:58:16 »
Cytuj
-37M też może być sporo dłuższa niż R-37, podobno ma dodatkowy stopień.

Ciekawe z tym, że akurat jako uzbrojenie MiG 31 nie jest to aż tak istotne. Być może tak jak pisałeś(że początkowo była nazywana R 33S) R-37 to była jakaś modyfikacja R 33S np z głowicą aktywną itp R-37M ma dołożony stopień przez co zwiększyli rubież zwalczania pocisków manewrujących, bomowców,AWACS do około 300-400 km. W izd 810 bedą musieli się postarać aby zmieścić pocisk w wewnętrznych komorach, albo będzie miał nieco mniejszy zasięg, bo w sumie zwalczanie pocisków cruise i bombowców to nie będzie główne zadanie T-50 a do tego przecież są dedykowane pociski A-A o bardzo dużym zasięgu.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #428 dnia: Kwietnia 19, 2011, 20:02:02 »
T-50 pojawi się na MAKS-2011


Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #430 dnia: Maja 18, 2011, 21:51:18 »
http://www.vesti.ru/doc.html?id=452155&cid=7
Cytuj
Technology "black wings"

Wing T-50 - a typical composite structures. Inside - aluminum honeycomb top and bottom - about a hundred layers of carbon fiber. After laying this "sandwich" will go for 8 hours in an autoclave, which will turn into a high-strength, and most importantly, light aircraft components. Thus was born the unique "Black Wings" PAK FA - Outlook Complex Frontal Aviation - T-50.

John Cool

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #431 dnia: Maja 18, 2011, 21:59:13 »
To wyrób firmy ONPP "Technologia", najwyraźniej ma spory udział w budowie T-10BM i T-50.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #432 dnia: Maja 23, 2011, 17:44:20 »
http://www.russia-today.ru/tema-nomera/2394-nash-otvet-brazilcam.html

Hmmm co to za silnik "Type 30" ? jakieś pomysły ? Coś nowego.

John Cool

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #433 dnia: Maja 23, 2011, 22:50:11 »
Nie żadne type tylko po prostu: dwigatiel Typ 30. Coś może i na rzeczy jest skoro wypowiada się na ten temat Wiktor Czepkin... przy czym jak dla mnie to na razie nie wiadomo o co za bardzo chodzi więc nie ma o czym za bardzo dyskutować.

Przy okazji:





Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #434 dnia: Lipca 15, 2011, 17:18:03 »
A T-50-2 nie wykonał żadnych lotów od marca ?  :005: chyba jakieś problemy. Pojawiają się kolejne foty T 50-1 z różnych testów a T-50-2 uziemiony.