.....Może coś Leszek957, On jest "szpenio" od wyciskania z Iłka ostatnich potów
.
Kosi, jak zwykle, zbyt łaskawy. Pewnie dla tego, że pracuję na sprzęcie Made By Mazak Ltd.Akumulator_Corp.
Mimo, że problem rozwiązany, to jeszcze się "wymądrzę":
W "zestawach" UP, różnych wersji, można spotkać jako mod JSGME "różne takie"
Exe_128MB
Exe_256MB
do
Exe_1200MB
Exe_2GB
opisane dokładnie na stronach UP i SAS.
i "służy" do poprawiania płynności gry i ograniczania zaciachów przy dużej ilości obiektów w grze.
Jak to jest zrobione i jak działa można sobie "doczytać".
Różne są opinie o tych rozwiązaniach, często negatywne, u nas, na Forum też.
U mnie to działa (Exe_1200MB , GF GTX295, XP mk3, CPU4.1GHz na wiekowym Asusie P5K-E, 4GB RAM), nie mam problemów z fps'ami nad miastami, przy około 30 obiektów w powietrzu a płynność grania jest o klasę lepsza niz na oryginalnym Exe'ku.
Polecam "wypraktykować" na jakiejś dużej mapie i "wypasionej misji".
Są też rozwiązania dla OS'ów 64bit.