Autor Wątek: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS  (Przeczytany 9815 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« dnia: Czerwca 27, 2010, 12:54:30 »
Witajcie!
Bardzo ciekawy dodatek przygotowany przez moderów sas ukazasł się na forum. Chodzi o Plutonium. Z tego co wyczytałem jest to następca chyba uranium.
Zmieniono bardzo dużo efektów mając na uwadze zachowanie wysokich FPS. Podobno to co pokazali to max co można wyciagnąc z obecnego silnika gry.
Zmieniono fizykę dymów i zniszczeń teraz już nie ma na lotnisko nasadzonych punktowo dymów po zniszczeniach lecz potrafi płonąc całe lotnisko skutecznie utrudniając starty i lądowania.
Polecam zobaczyć film:
http://www.youtube.com/watch?v=QNKeEK34EC0&feature=player_embedded
jeśli chodzi o wątek z tym dodatkiem:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,6631.0.html

Mod nie jest całkowicie kompatybilny z innymi modami gdyż jest w fazie testów czyli trzeba samemu włączać inne mody i sprawdzać co się gryzie.
Jestem ciekaw czy ktoś z was już się tym bawił? Myślę że mod jest dość ważnym ulepszeniem i warto mu poświęcić chwilkę czasu .

mmaruda

  • Gość
Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 27, 2010, 16:27:44 »
Ja się tym bawię, postępowałem zgodnie z instrukcjami z forum SAS i problemów nie mam. Jeśli idzie o samo latanie, to nić się nie zmieniło w porównaniu do Uranium, przynajmniej nie zauważyłem, za to bitwy morskie, strafing runy i duże pola bitew wyglądają tak jak powinny bez negatywnego wpływu na FPS. W kwestii efektów nic już więcej chcieć nie można, poza 3d dymem w smugaczach.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 27, 2010, 16:56:08 »
Szkoda że to nie dziabie z MDS i WoP

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 22, 2010, 22:17:08 »
Chłopacy wykonali kawał dobrej, co ja mowie, bardzo dobrej roboty.
Oglądając to nagranie czasami nie mogłem nadziwić się co się dało jeszcze zrobić z IL :) .

Noe, jeżeli możesz wytłumaczyć krok po kroku jak to zainstalować to na prawdę bardzo bym był wdzięczny. Nie ukrywam, ale ostatnio jestem trochę nie na czasie jeżeli chodzi o logowanie.

Oraz jeżeli możesz podać potrzebne linki do wszystkich wymaganych plików by to zadziałało. Na stronie widziałem tylko napisy bym się zalogował lub zarejestrował, jednak wolałbym uniknąć tego, nie lubię się rejestrować gdzie popdanie ;) .
Nie wiem, filefront, rapidshare czy też inne takie serwisy byłyby dobre :) .

Dzięki za cierpliwość :)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2010, 22:22:39 wysłana przez Dziobas »
Pozdrawiam.
 

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 23, 2010, 07:19:39 »
Noe - najlepiej po prostu wpadnij do Dziobasa i powkładaj do iłka co trzeba. Tak będzie najszybciej i najłatwiej. Dla Dziobasa...
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 23, 2010, 10:05:42 »
Ściągasz moda :
http://www.mediafire.com/?xnmezn1tzqa
lub
http://www.filefactory.com/file/b27cc88/n/00_A_Plutonium_Maximum_Effects_Edition_V1.zip

Trzeba rozpakować zipa, pojawi nam się folder:
00_A_Plutonium_maximum........
który trzeba wrzucić do folderu MODS w grze.
W config.ini Effect dać na 1 powinno działać.
Najprościej sprawdzić można zrzucając dużą ilośc bomb na miasto- płomienie powinny być rozproszone i długo się palić jak tak będzie to mod działa.

W UP2.01 nie działa z niektórymi modami które włączymy w JSGM lista:
00_PAT_MOD
00_USL_ADDONS
00_WARBIRDSOFPRAY
00_ZUTI_DSMOD ( any version )
HG&P PLATINUM EFFECTS MOD
HG&P URANIUM EFFECTS MOD
FX_REVOLUTION MOD
FULL_Throttle_FX_rev
B29_Silver_Plate mod
Mosquito B mod and SP B29 MKXVI Effects fix for HSFX and UP

Oto oryginalna informacja:
Developed on: UP 2.01 game install version !
Also tested on older modded versions V4.08m & V4.09b1m and you have to
make sure Bomb Bay Door plus mod is installed in your game main MODS folder
with those older game install versions as UP 2.01 have bomb bay door mod plus
installed as default otherwise your game will crash .

New release , which is based on and replacing previous obsolete Uranium effects version .
It have been created from many WWII archival documentaries and gun camera footage like Hunters in the skies , The War File Air Battles of WWII , Wings of Defeat - Kamikaze , archival RAF and Luftwaffe WWII footage .
Some effects are simulating very much the same real WWII visual effects shape and size , some other effects are close as possible to the real thing as much as game engine allow .
Main focus was on the whole battlefield immersion as can be seen from inside aircraft cockpit rather than on each effect detailed view .
Every effect included in Plutonium mod is done the way it is for a reason which 90% of the time is to staying within the game engine limits as much as possible to prevent massive textures disappearing .
It was thoroughly tested and it passed " The Black Death " track and all other recorded default tracks without causing textures disappearing .
It was tuned to withstand fairly bigger battle scenarios with infinite time period fires and smokes during air combat mission .

Credit for help with mod development and providing some of the textures:
Fly!
Aed
Stuka40
Slipry
3rdeye
Maven
Jaypack44
Buffy
Fabianfred
Gromic
Santobr
Eexhaton
GhostFiles
Condor
IL-2 community

Extra big credit goes to :
Oleg & 1C for creating kick ass wonderful WWII flying simulator.  8)
Aed for all hard work with editing class files and making some of these new effects possible.     
Wolfighter for magnificent aircrafts smoke damage java class files editing and fixing and supplying additional new edited java class files in order for Aed's java class files effects to fully comply with the game engine.
SAS Administrators and SAS Team members and HaDeS for excellent assistance

Plutonium mod is fully compatible with these examples of visual enhancing mods but it is not a complete list:
1. 00_HG&P_Ricochet_Gunsmoke_Bullets_2D_Smoketrail
2. Tracermod + VVS/Russian tracer fix mod by Eexhaton
3. Torpedo Trails mod by Fly!
4. 3D German 20mm Cannon Spiralsmoke mod by Eexhaton
5. Combined Contrail Fixes v2 mod by CirX
6. ANY CLOUDS MOD WHICH IS USING ORIGINAL CLOUDS TEXTURES NAMES ( Benders Ultimate environment clouds mod might be creating a problem )
7. Big Bombs Explosion Effects [Final Version] mod by Santobr
8. ShipTrail mod by Fly!
9. Philip.ed's New Intermittent Smoketrail Tracer MOD V1
10. GUNFIRE Day & Night gunfire mod with alpha channels added by Fly!
11. 00_DaddersmuzzleflashlowfatV2 mod by Dadder
12. UP's 00_Advanced_Engine Management
13. UP's 00_AlternativeFMs
14. UP's 00_Atm_mod_Original
15. UP's 00_Atm_modv3.1Wind_Turb&Prop
16. UP's 00_Perfect_Map_Textures
17. UP's 00_RealisticBomb&TorpedoFusing
18. UP's 00_ZloyPetrushkO_AAAmod_fast
19. UP's 01_CumulativeShipsDamage
20. UP's 01_TougherBridges
21. UP's 01_TougherTrains
22. UP's 02_CarrierTakeoffMod_5.3.3
23. Any other mod that do not have included any of the same 39 effects files or Java class files of the effects that are listed above

NOTE:
There won't be JSGME version for jsgmemods folder because if Plutonium effects mod will be selected via JSGME application , it will be ovewritten with a zillion other incompatible old effects mods inside game main MODS folder and creating chaos in install and actual in-game visual effects.
Plutonium explosions , ground damage smokes , battleship guns blast smokes & flash effects were tuned and optimized for less GPU and CPU demand with significantly less demand for emit , particles and textures size to make sure they're all together staying within the game engine limits and they should not be replaced with separated effects with other differently configured mods created by other members .
Mod needs to remain as it is , do not move folders , files , there is extra folder and some of the effects have been switched between each other as it was also done with previous Uranium mod.
Mod is using only small 17kb and even few smaller size textures .
After unzipping , mod size is only 1.67 MB .


Thursday , July 08 , 2010 NEW CHANGE V1:
1. removed clouds folder to avoid compatibility issues with available clouds mods
2. .303 and 0.50 caliber bullets hit to the ground smoke effect caused drop in FPS which is now tuned and no more happening with also assigned new color
3. .303 and 0.50 caliber bullets hits to the water splash effect caused drop in FPS which is now no longer happening with the same rainbow color effect

Chyba wystarczająco dużo przerzuciłem

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 23, 2010, 11:19:25 »
Noe - Rozleniwiasz towarzystwo :)

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 24, 2010, 00:32:19 »
Noe, dzięki dobry człowieku  :) .
Sprawdzę jutro o bardziej rozsądnej porze ;) .
Pozdrawiam.
 

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 27, 2011, 15:33:57 »
Witam. Jestem nowy, niezbyt wprawiony w modowanie  :001: Mam problem z zainstalowaniem zarówno Plutonium jak i Uranium. Mianowicie nie mam w folderze z grą folderu MODS tylko jsgmemods w którym znajdują się te wszystkie mody z UP 2.01. Kiedy wklejam do niego folder z Plutonium czy Uranium i instaluje przez GME nie przynosi to żadnego efektu. W oryginalnej instrukcji do Plutonium było napisane, że trzeba wkleić moda do folderu MODS a nie jsgmemods, próbowałem więc wywalić z folderu z grą "jsgmemods" i przeinstalować JSGME. Kiedy to zrobiłem na nowo pojawił mi się pusty folder jsgmemods w który ponownie wkleiłem Plutonium i starałem się zainstalować, efektów nadal brak.   :001: Proszę o w miarę szybką pomoc, chciałbym się nacieszyć nowymi efektami przed końcem ferii  :004: Z góry dzięki !

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 27, 2011, 15:44:51 »
Jeśli masz UP 2.01 to Uranium jest tam już zawarty w JSGME wystarczy użyć :
00_H&P_Effect_Uranium_Edition  ale w JSGME
nie może być odhaczona wersja 4.09 bo będziesz miał czystą gerę bez modów
(nie działa z 4.10).
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 30, 2011, 23:40:53 »
Jeżęli chcesz mieć Plutonium to musisz utworzyć folder MODS w głównym katalogu gry (czyli ścieżka będzie wyglądała np tak: D:\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\MODS ) i do tego folderu wrzucić folder Plutonium.
Należy pamiętać aby w conf.ini effects ustawić na wartość: 1 lub 0

mmaruda

  • Gość
Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 09, 2011, 15:37:41 »
Nie do wiary, że nikt tu jeszcze nic o tym nie napisał.

Plutonium pod 4.10!!!!

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,19849.0.html

Odp: Efekty na maksa czyli PLUTONIUM MAX EFFECTS
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 10, 2011, 14:45:48 »
Fajnie, że w końcu to zrobili. Dostępne pod UP3, DB i HSFX.
Brawo !