Produkty ED są dobre, fakt, ale ich marketing jest delikatnie mówiąc do bani. Mają długą tradycję obiecywania gruszek na wierzbach, by zacząć od obiecanych dziewięciu miesięcy pomiędzy modułami, poprzez zapowiedzianą cenę FC2 i jej późniejszą podwyżkę, skończywszy na ogłoszeniu nowego modułu tuż po premierze Warthoga, na które to ogłoszenie czekamy już parę miesięcy. Chyba lepiej, by MS marketingu się od ED nie uczył.
MS po prostu cały czas przypomina o tym, że robią nowy tytuł, podtrzymując pewien poziom zainteresowania swoim produktem. Wiedzą, że XPlane 10 się robi i to, że marketing Austina z Laminar Research też jest kompletnie beznadziejny

Nie zazdroszczę Supnikowi, który każdą nowinkę ogłoszoną przez Austina potem prostuje na blogu i forach.
Jeśli chodzi o marketing to ja najbardziej lubię 777. Nie obiecują nic czego nie mogą dostarczyć, a jak już obiecują to zawsze z odpowiednim dystansem.