Autor Wątek: 4.10 na ukończeniu  (Przeczytany 21093 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 26, 2010, 21:46:54 »
Mmaruda, ale jak masz to zainstalowane?

1946 z płyty
+patch 4.08
+patch 4.09
+patch 4.10

Czy właśnie w ten sposób?

Bis zum bitteren Ende.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 26, 2010, 22:46:15 »
Pewnie większość osób, które miały UP 2.01 używa patch'a 4.10 poprzez wybranie moda Stock 4.10, mod dostępny po pierwszym użyciu narzędzia Update z UP...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 27, 2010, 05:20:29 »
Mam tak jak Zack napisał, goła instalka i patche w kolejności i skinpack do 4.09 (był jako oddzielny plik w 4.09, ale z tego co wiem nie jest konieczny).

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 27, 2010, 12:22:38 »
Nie wiem na ile to takie realistyczne, ale zawsze jak grałem w Iłka to zastnawiałem się skąd się wzięły historie o legendarnej zwrotności spitów, bo maszyny traciły siłe nośna w koszmarnym tempie. Teraz skręcają faktycznie ciasno i chociaż spadek prędkości jest znaczy, to nie ma już tak szybkiego korka.

Cholera, chyba mówimy o dwóch różnych grach ... W życiu nie widziałem, żeby Spit stracił cokolweik ze swojej energii w czasie wykonywania ciasnego zwrotu. Szczególnie wersje od IX w górę. Odnosnie półcalówek - czyli model "pray&spray" został jeszcze ulepszony ... na zje##ście. A możesz mi powiedzieć czy MG151/20 nadal jest tak bezużyteczne przeciwko bylejakom, parchom i lagom ?  Bo skoro jak twierdzisz 0.50 to teraz nie "plujka" to MG151/20 powinno rozrywac na strzepy :-P

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 27, 2010, 13:16:39 »
Zgadzam się z Mmarudą, przekonałeś mnie, że chyba warto spróbować 4.10.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 27, 2010, 13:39:08 »
Ramm--> cha cha jest o wiele lepiej. Mustangi śmigają tak że nawet me-262 trudno je dogonić.. Kręcą jak Ła-5, ogólnie z konika zrobiła się alternatywa dla spitka.
Wczoraj polatałem trochę na necie i klasyka wszyscy na spitach IX, a jak już ktoś odważył się wziąć Niemca, to nie walczyli z nim tylko między sobą kto go ma zestrzelić.
Próbowałem polatać dorką na przechwycenie B-17. Jak mustanga nie złapiesz w pierwszym podejściu to już później go nie dogonisz, a wiatr (ten nowy Olegowy), zwiewa pociski 30mm że z 200 m trzeba brać poprawkę na wiatr, fakt że na 7000m ale to chyba żart żeby przy tej masie pocisku miało to aż taki wpływ. Oczywiście mustangi nie mają takich problemów...
Dobrze, że mam HistoModa bo 4.10 to już nawet kijkiem przez szmatkę nie chcę tykać...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #51 dnia: Grudnia 27, 2010, 13:49:29 »
Ramm, to są moje subiektywne odczucia i mogę się mylić, najlepiej sprawdzić samemu. Jeśli idzie o spity, to latałem na wcześniejszych wersjach. Dodam, że przy ujemnych przeciążeniach, w zasadzie nawet niewielkich, mniej delikatnie nacisnąć na drążek, a silniki się krztuszą tak jak w Wings of Victory. Jeśli idzie o ciasne zwroty, to zrobiłem jakieś 1,5 koła przy pełbych 90 stopniach, dość znacznie ściągając drążek na siebie i maszyna dała radę, nie pamiętam prędkości początkowej, ale było sporo (ze 400 conajmniej), a spadło do 250 i maszyna wciąż była sterowna.

Co do 50, to wcześniej było tak, że prułem do mietków i widziałem, że trafiam, ale po obejrzeniu maszyny wroga z kamery zewnętrznej były może ze 2 małe dziurki, teraz widać efekty. Amerykanie nie byli w końcu głupi i montowali te kaemy z konkretnego powodu zamiast działek - z chmurą ołowiu ciężko negocjować.

Nie wiem jak z MG151/20, ale atak mietkiem na 2 B-17 to wciąż samobójstwo. Tak jak już wspomniałem nie jestem autorytetem i jeśli ktoś chce bardziej umotywowanej wiedzą opinii, to trzeba poczekać na ekspertów. Mnie się podoba, bo ogólny feeling gry jest dla mnie lepszy, na zdrowy chłopski rozum wszystko jest bardziej tak, jak powinno być (przynajmniej z perspektywy "tylko entuzjasty").

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #52 dnia: Grudnia 27, 2010, 14:19:33 »
No wiem, że top są subiektywne odczucia :-)
W sumie to mój błąd, powinienem napisać to bardziej żartem, a wyszło tak zupełnie na poważnie.
To, ze w spicie I czy II krztuszą się silniki przy minusach - to jest ok. Bardziej w I, bo chyba już w dwójce zamontowali inny gażnik. (muszę sprawdzić w domu)
Latałem dosyć sporo na spitach na serverze Battle of Britain (szczególnie na wczesnych wersjach) i myslę, że to było ok - tyle tylko, ze to było na UP 2.01 :-P
Oczywiście, że Amerykanie montowali te 0.50 z jakiegoś powodu. Tyle tylko, ze pocisk 20mm wystrzelony z MG151/20 też robił swoje. I to wcale nie gorzej niż 0.50.
Dlatego dziwi mnie tem płacz z powodu "słabych" 0.50 w ile. Wielokrotnie byłem ostrzelany przez te "plujki" i ani pzrez moment nie było mi do smiechu. Nie wiem, może kierowcy koników oczekują jakiegoś spektakularnego wybuchu albo czegoś w tym stylu, ale z reguły po jednej serii z 0.50 w mietka czy w fw  - to koniec walki. Zostaje tylko uciekanie. A konikowi czy błyskowi cholernie cięzko uciec na fw czy bf ... szczegółnie jak już się jest uszkodzonym.

Muszę ściągnąć tego pucza i potestować.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #53 dnia: Grudnia 27, 2010, 16:44:24 »
Myślę, że warto, zwłaszcza, że są pewne fajne ficzery non-combat, że tak to ujmę. Fani skomplikowanej nawigacji na pewno docenią, dobrym pomysłem są też przypadkowe uszkodzenia silnika, chociaż nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie to działa. Musze polatać nieco z włączonym CEM, ale brakuje czasu na ogarnianie, a nie pamiętam już co i jak do jakiej maszyny.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #54 dnia: Grudnia 27, 2010, 17:01:11 »
Rammjager, po testach offline, zapraszam na testy online. Serwer Spit vs 109 Classic właśnie przeszedł na wersję 4.10. Zapraszam via HL albo bezpośrednio 69.90.34.220:21010. Pozdrawiam!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #55 dnia: Grudnia 27, 2010, 18:46:00 »
Mam z patchem taki problem. Jeszcze wczoraj działało, ale teraz przy próbie odpaleni Quick Mission pojawia się błąd "Date file corrupt" i nie da się pograć. Dzieje się tak zarówno na "gołym" 4.10, jak i na wersji z UP.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #56 dnia: Grudnia 27, 2010, 19:02:11 »
Zamknij grę i odpal jeszcze raz u mnie pomogło....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #57 dnia: Grudnia 27, 2010, 19:12:11 »
Próbowałem parę razy, nawet kompa restartowałem, nie pomogło.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #58 dnia: Grudnia 27, 2010, 19:44:59 »
Przeinstaluj, bolesne, ale chyba najprostsze rozwiązanie.

Offline Rolam

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 27, 2010, 20:08:44 »
Traun ,niech Cię szlag albo stado pcheł dopadnie... Czy musisz mieć rację? ... :)
Polatałem na Kucu i faktycznie... 240 i nadal ciasno kręci... :D
http://img90.imageshack.us/img90/2885/883092yr5.gif

"Latanie to przywilej spojrzenia na świat oczami Boga..." "No! Więc  gawron mi pasuje...-gawron??? Dla ciebie PAN GAWRON ! Dopóki cię nie polubi ,łapa będzie Cię boleć."