Autor Wątek: HistoMod v3.0  (Przeczytany 56353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 07, 2011, 12:46:00 »
Rewelacja. Tylko ja wolę aby nie śpieszyli się tak bardzo, zebrali kilka takich pomysłów, zaczekali aż opadnie kurz po 4.10, zaczekali na Mig 21, Phantoma, może Miraga i dopiero wypuścili kolejną łatkę... Pomysły mają rewelacyjne.. a tak a propos to po co on zapinał maskę już na katapulcie...

P.S. I gdzie szukać wskaźnika poziomu tlenu, na butli?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2011, 12:53:15 wysłana przez traun »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

mmaruda

  • Gość
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 07, 2011, 13:20:43 »
Możliwe, że maskę zapinał, bo dość mocno wciska w fotel przy starcie. Nie znam się, ale tlen chyba pomaga to lepiej znosić.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 07, 2011, 14:29:35 »
Trochę obok wątku ale sam jestem ciekawy.. czy tlen pomaga znieść większe przeciążenie.. Pytam bo z reguły na forum rozmawiamy o samolotach a niestety nic nie wiem o fizjologii pilota w czasie lotu.. może jakieś ciekawe linki do materiałów..
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 11, 2011, 11:57:58 »
Witam.
Dwie sprawy. Gadaliśmy sobie z Boczkiem i Pitem o uruchamianiu silnika w powietrzu jak zgaśnie i jak to jest w HistoModzie. Obejrzałem wczoraj "Lot Intrudera" (polecam rewelacja) i tam właśnie jest scenka awaryjnego odpalania silników i ku mojemu miłemu zaskoczeniu odbywa się to tak jak w HistoModzie..
Sprawa druga: Koledzy od HistoModa chyba zakończyli testy bo dodali coś takiego -

http://335th.pagesperso-orange.fr/migalley_menu.html

Kolega Boczek próbował z nimi latać coś tam nie grało ale wtedy byli niby w fazie testów teraz może jest lepiej..
Jakby ktoś chciał polatać to zapraszam bo pomału zbiera się ekipa..
Pierwsze loty może w weekend..
Pozdrawiam.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

mmaruda

  • Gość
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 11, 2011, 18:23:10 »
Heh świetne wieści, szkoda, że wciąż nie ogarnąłem odpalania silnika na ziemi :) Ale to chyba najbardziej epicki mod do Iła ever.

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 12, 2011, 22:29:57 »
Faktycznie ,świetny mod . W MiGu-17 jestem niemal zakochany i mam nadzieje ,że Ktoś pokusi się w najbliższej przyszłości o zrobienie MiGa-17F ,a w dalszej kolejności może naszej polskiej ,myśliwsko-szturmowej bestii ,czyli Lima-6bis. :002: Czekam z niecierpliwością na wersję 4.0.  :001:

Heh świetne wieści, szkoda, że wciąż nie ogarnąłem odpalania silnika na ziemi :)
A ja strzelania rakietami powietrze-powietrze. :024:
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 13, 2011, 08:03:03 »
Czy kolega po starcie nagrzewa głowice rakiet przez 30 s (ten sam przycisk co na ziemi hamulce). Nagrzać, lecieć za celem i strzelać odpali wtedy kiedy zaloguje się na celu.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 13, 2011, 13:49:44 »
Postępuję dokładnie jak w instrukcji - aktywuję uzbrojenie, włączam celownik, "rozgrzewka" głowicy ,czekam około pół minuty ,ustawiam się za celem zachowując nakazany instrukcją dystans ... i qpa.Nie przechodzi na śledzenie.  :005: Na dodatek dźwięk sygnalizujący aktywną głowicę rakiety utrzymuje się nawet po deaktywacji uzbrojenia - o czymś takim wspominał już Tichy kilka stron wcześniej.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2011, 13:55:14 wysłana przez szturmowik »
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 17, 2011, 20:15:33 »
 :006:
Pany! Jeszcze raz prośba. Tym razem sprawa znacznie poważniejsza.

W trakcie gry pojawiają się białe płaszczyzny. Ustaliłem z programem, że będzie wywalać takie cuda tylko jak coś naprawdę pieprznie i tak w normalnym bombardowaniu jest fajnie, natomiast gdy zestrzelę przeciwnika (za pomocą AIM, lub gdy wybucha w powietrzu) wielki biały kwadrat, dym i ogień po wybuchu normalny. Jak do mnie strzela AA to pociski rozrywając się tworzą białą mozaikę i tu również dym i ogień normalny.
To pierwszy mój kłopot, drugi, znacznie poważniejszy, gra się zawiesza. Szczególnie, gdy zaczynam z ekipą rozwalać cele naziemne. Przytnie się i koniec ctr+alt+del jedynie pomagają. Wydaję mnie się, że ma to związek z tymi płaszczyznami. Stąd prośba o pomoc: jest jakiś sposób, żeby to wyłączyć i przejść do trochę gorszych efektów (myślę o conf.ini) ale nie wiem co do czego. 
Dzięki za podpowiedzi
L'ordre règne à Varsovie!

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #69 dnia: Stycznia 17, 2011, 20:45:39 »
Nie pamiętam już dokładnie, ale te białe płaszczyzny to chyba skutek złego rozmiaru plików graficznych użytych w wybuchach (np 480x240 zamiast 512x256). Niektóre karty graficznie wyświetlają to poprawnie, inne nie. Grzebanie w conf.ini raczej nie pomoże.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #70 dnia: Stycznia 18, 2011, 21:05:16 »
Witam.
Wziąłem ostatnio Mig-17 bo narzekaliście na niego, załadowałem rakiety i hajda nad pustynią przeciw Izraelczykom w wojnie Jom-Kippur.
Niestety nie mogę zdiagnozować waszych problemów bo u mnie rakiety uzbrajają się normalnie i łapią cel. Walczyłem z dwoma Pantherami i do jednej odpaliłem dwie rakiety, pierwsza dopadła ją w lekkim zakręcie i wybuchła za nią tylko powodując uszkodzenia i puszczanie paliwa, druga już złapała ją na prostej i było kabuuum.
Co do zawieszania, wiesza mi się ale w misji gdzie naraz bombarduje 50 bombowców więc nie wiem czy złożyć to na karb HistoModa czy raczej mojego słabego procesora.
Pozdrawiam i ponownie zapraszam ochotników do wspólnego latania,,
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #71 dnia: Stycznia 22, 2011, 20:48:37 »
Dzięki Kelso za odpowiedź. Przynajmniej wiem na czym stoję. Do czasu kupienia nowego komputra HistoMod wypadł.  :008:

traun - Ty antysemito jak możesz!? :D
L'ordre règne à Varsovie!

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 14, 2011, 08:06:20 »
Ukazał się właśnie nowy HistoMod v 4.0.
http://histomodforum.forumactif.net/t1423-v40-finale
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 14, 2011, 08:34:05 »
Jakby ktoś nie był zarejestrowany:
http://rapidshare.com/files/447835237/V4.0_Fran__ais.7z
Niestety po francusku.
Wszystkie linki do ściągania poszczególnych elementów Histo Moda v 4.0 na końcu instrukcji !
Zmiany:
Pododawali nowe kokpity: Bf109, P-51, P-47, F9 i jeszcze kilka innych.
Dodali konieczność zakładania maski tlenowej (którą trzeba przypisać do klawisza).
Zintegrowali HistoModa z dość sporą liczbą innych modów:
-Zuti
-Carrier take-off
- Carrier crew
- Open trench
-Hakenkreuz enabler
-Smaller font
-LST 1
-LCM3
-USS Besugo
-AAmod fast
-PBN engines
-Carrier crew mod
-Sailor gunner’s mod
-Perfect map textures
-Airfield fuel tank fix
-Parties d’artillerie, véhicules, soldats mod
- Infantry + Mortar Mod v 1.0
-Parties de PTO pilots V1
-Effets ou parties d’effets : Water splash, ships and train smoke, , mid air smoke, mid air explosion (part), fuel explosion (part), Improved napalm, Fires, Ship trail, torpedo trail,Crash plane fire and smoke plut, dynamic mod lights, cumulative ships damage, planeshine.
- Amphibious Assault Ship Pack
- HMS Colossus
-Cartes nécessaires au jeu en Corée
Co do procedur startowych - chyba są lekkie zmiany ale jeszcze nie próbowałem.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 14, 2011, 10:08:22 »
A próbowaliście latać samolotami z większa ilością silników ??
Nie wiem czemu ale zawsze odpala mi tylko pierwszy z lewej... Nawet po zaznaczenia i wyborze wszystkich silników i wciśnięciu Startera,  zaczyna działać tylko jeden.

Jak ktoś potrafi rozwiązać ten problem to będę wdzięczny  :015: