Autor Wątek: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach  (Przeczytany 77009 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #165 dnia: Sierpnia 10, 2011, 22:13:35 »
min: 7
max: 37
avg: 21.1

Na ziemi 12-15 FPS, w powietrzu poniżej 25 nie spadało. Niska ilość na ziemi może być spowodowana modem zwiększającym rozdzielczość tekstur terenu.

Ustawienia: http://dl.dropbox.com/u/16429396/ano/ustawienia.JPG +Cienie w kokpicie

Konfiguracja:
PDC E2180@3.0GHz, Radeon HD4730 625@780, 3.25 GB RAMu, Windows 7 Ultimate

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #166 dnia: Sierpnia 14, 2011, 11:45:01 »
Czy macie gwaltowny spadek FPS,u , gdy wymusicie AAx8 i AFx8 z poziomu sterowników karty (ATI ) ?
Gra wygląda o wiele  lepiej gdy tak zrobie  , niestety kosztem duzego spadku klatek :/

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #167 dnia: Sierpnia 14, 2011, 14:19:19 »
AA zawsze powoduje duży spadek FPSów...

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #168 dnia: Sierpnia 14, 2011, 15:27:06 »
Antyaliasing i Filtrowanie anizotropowe wyłączyć z poziomu sterowników. Tylko włączyć z aplikacji (gry). To już chyba było na forum?!

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #169 dnia: Września 02, 2011, 12:27:21 »
Ciekawe jak DCSy będą sprawdzały się na nowej generacji procesorów AMD Bulldozer szczególnie tych ośmiowątkowych. Z tego co tu można przeczytać procesor ma bardzo duże znaczenie w komforcie rozgrywki.  Z informacji umieszczonych na różnych portalach wynika że data 19 września tego roku to finalna data premiery. Jeśli ktoś z Forumowiczów będzie posiadał tan procesor, prosiłbym o podzielenie się wrażeniami w tym temacie.
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #170 dnia: Września 02, 2011, 12:33:22 »
Procesor tak, ale mnożenie wątków na potęgę już nie. Większość gier słabo wykorzystuje procesory czterordzeniowe, a co dopiero ośmio.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #171 dnia: Września 02, 2011, 12:58:36 »
Z nieoficjalnych źródeł można wyczytać że te procesory będą miały możliwość podbicia taktowania jednego z rdzeni kosztem pozostałych. Z tego wynika że będzie to dość „elastyczny” procesor względem aplikacji wykorzystujących zarówno wielowątkowość jak i jeden wątek. Dla mnie najważniejsza jest zdrowa konkurencja na rynku procesorów. Bez względu na markę przy zdrowej konkurencji najbardziej korzysta klient końcowy, bo najogólniej procesory w takiej sytuacji tanieją.
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #172 dnia: Września 08, 2011, 15:23:33 »
Witam Szanownych Forumowiczów.

W kwestii AMD Bulldozer to po pierwsze primo ten 19 września (niestety) wcale nie jest pewny. W kwestii Buldożerów to nigdy nic nie jest pewne. Po drugie ciekawostka, jako posiadacz 1090T BE przeprowadziłem testy skalowania i nie widać żadnych różnic w fps - ach pomiędzy wersją 6 jajek  i 4 Ghz, a 4 jajka i 4,2 Ghz (przy 6 jajkach i 4,2 Ghz procek się trochę buntuje)  Zresztą opcja podkręcanie tylko niektórych rdzeni kosztem pozostałych zaimplementowana w 1090T w grach też nic nie daje.

Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich. :)

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #173 dnia: Września 09, 2011, 16:28:12 »
Witam Szanownych Forumowiczów.

W kwestii AMD Bulldozer to po pierwsze primo ten 19 września (niestety) wcale nie jest pewny. W kwestii Buldożerów to nigdy nic nie jest pewne. Po drugie ciekawostka, jako posiadacz 1090T BE przeprowadziłem testy skalowania i nie widać żadnych różnic w fps - ach pomiędzy wersją 6 jajek  i 4 Ghz, a 4 jajka i 4,2 Ghz (przy 6 jajkach i 4,2 Ghz procek się trochę buntuje)  Zresztą opcja podkręcanie tylko niektórych rdzeni kosztem pozostałych zaimplementowana w 1090T w grach też nic nie daje.

Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich. :)

Kolega wyżej ma niestety rację z tą premierą nowych procesorów AMD. Firma oficjalnie wydała dzisiaj komunikat na swoim blogu o początku sprzedaży w 4Q 2011 tego procesora. Jednocześnie informuje że wszystkie dotychczasowe testy na różnych portalach dla tego układu nijak się mają do stanu rzeczywistego. Jednym słowem nic do końca o tych układach nie wiadomo, do czasu oficjalnej premiery. 
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #174 dnia: Września 22, 2011, 13:33:34 »
Nie bardzo wiem gdzie podpiąć się z moim pytaniem, chyba tu będzie dobrze. Mianowicie, problem jest taki że po "spaczowaniu" do 1.1.0.9 nie mogę ustawić "textures" i "scenes" powyżej medium (fizycznie nie wyświetla mi opcji high) a dodatkowo jeżeli wybiorę "scenes" na poziom medium to gra nie odpala i kończy się po wgrywaniu misji komunikatem znanym DCS przestał działać... Nie ma także możliwości zaimplementowania HDR (opcja tylko wyświetla OFF) .
Poza tymi niedogodnościami gra się całkiem przyjemnie i ilość klatek to ok 35-60 przy włączonych wszystkich systemach pokładowych i MFCD.
Pozostała konfiguracja u mnie wygląda następująco:
visib. range - h
heat blur - on
shadows -h
resolution 1680x1050
res. cockpit displays 512 every frame
MSAA x4
HDR -off (nie można ustawić)
cutter/grass -150
trees visib. - 4500
v sync. -on
cockpit shadows - nie można zaznaczyć
TSSAA -załączone
 Konfiguracja  kompa Q6600 3.1 GHz, 4GB DDR 2 1066 OCZ Reaper, Gigabyte GTX 560 Ti stery 280 i 275(wersja sterowników bez wpływu na możliwość ustawień z poziomu opcji w grze), Vista 32 ( będzie niedługo Win7 64)
Czy problem leży w sprzęcie czy raczej w systemie który obcina mi 1 GB pamięci? Program był wgrywany zgodnie z instrukcją, dysk defragmentowany, rejestr i katalog na dysku C czyszczony. Opcji wyboru po tych zabiegach dalej nie ma.
" Na wojnie są trzy rodzaje ataków - udane, nieudane i desant z powietrza..."

Mój hangar: (Iris) T-6A, PC-9, A-10A, F-14, F-15E, F-16 D.  (CS) C130, B-767-300, B-777 200.

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #175 dnia: Września 22, 2011, 14:15:57 »
Na systemach 32 bitowych te ustawienia są ograniczone. Czyli jak chcesz grać na maksymalnych detalach to jak najszybciej wgrywaj 64 bity :)

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #176 dnia: Września 22, 2011, 20:18:04 »
Nie wydaje mi się bo na podstawce bez puczy miałem detale scene i textures wyżej niż medium. Ale Windows 7 już zakupiłem i właśnie przystępuję do uaktualnienia systemu :)
" Na wojnie są trzy rodzaje ataków - udane, nieudane i desant z powietrza..."

Mój hangar: (Iris) T-6A, PC-9, A-10A, F-14, F-15E, F-16 D.  (CS) C130, B-767-300, B-777 200.

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #177 dnia: Września 22, 2011, 22:28:07 »
Zapomniałem napisać że to ograniczenie na 32 bitowych systemach wprowadził patch 1.1.0.8 :)

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #178 dnia: Września 23, 2011, 00:45:39 »
Dzięki, teraz to wszystko jasne. 64 już stoi. Teraz mozolne odzyskiwanie danych i instalowanie programów.
" Na wojnie są trzy rodzaje ataków - udane, nieudane i desant z powietrza..."

Mój hangar: (Iris) T-6A, PC-9, A-10A, F-14, F-15E, F-16 D.  (CS) C130, B-767-300, B-777 200.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #179 dnia: Września 23, 2011, 09:03:47 »
A jak jesteśmy przy x64 to jak jest z FreeTrackiem na A-10? Działa już w tej wersji systemu, czy nadal nie, bo nie jestem na czasie.