Właśnie skończyłem testy, mam nadzieję że w miarę miarodajne.
Testy przeprowadziłem benchmarkiem FRAPS, ustawionym na 180 sekund. Test polegał na (misja Sunset Sierra) ustawieniu ciągu na maksimum, poderwaniu maszynu przy 120 węzłach i natychmiastowym schowaniu podwozia, a następnie locie prosto, ciągle pod kątem ok. 5 stopni.
Test wykonałem na sprzęcie: Intel Core i7-2600K 3,4GHz, płyta: Asrock P67 Extreme4 B3, RAM: Kingston DDR3 8GB(2x4GB) 1600MHz CL9, grafika: 2xGainward GF GTX 580 SLI, SSD: OCZ Vertex2 60GB, HDD: Western Digital Caviar Black 500GB, napęd: Blu-Ray Asus BW-12B1LT, chłodzenie: Scythe Mugen II, zasilacz: Corsair 850AX 850W, obudowa: Fractal Design Define R3 Black Pearl, system: Windows 7 Home Premium 64 bit.
Rozdzielczość ekranu: 1920x1200.
Testy zostały przeprowadzone na następujących ustawieniach sprzętu:
procesor 3,4GHz, 1xGTX 580 bez OC
procesor 3,4GHz, 2xGTX 580 SLI bez OC
procesor 3,4GHz, 2xGTX 580 SLI OC (rdzenie 890MHz, shadery 1780MHz, pamięć 2030MHz)
procesor 5,0GHz, 2xGTX 580 SLI OC (rdzenie 890MHz, shadery 1780MHz, pamięć 2030MHz).
Testowałem 4 ustawienia gry:
1. maksymalne (wszystko na HIGH, AAx16Q i suwaki na maksimum - więcej się nie da fizycznie)
2. HIGH (defaultowe) z AAx4
3. HIGH z wodą na LOW i bez AA
4. MEDIUM bez AA.
A oto wyniki:
1. ustawienia maksymalne z AAx16Q

2. ustawienia HIGH z AAx4

3. ustawienia HIGH z wodą LOW, bez AA

4. ustawienia MEDIUM, bez AA

Cóż, wydaje się że jednak procesor nie jest tu wązkim gardłem, znacznie więcej gra zyskuje dzięki SLI, niż podkręceniu procesora o 1,6GHz.