Dzieje się tak dlatego że Ci procesor hamuje kartę graficzną. Zresztą A10 akurat nie ma jakiś specjalnych wymagań co do grafiki skoro mój stary HD 4730 spokojnie daje radę z maksymalnymi ustawieniami na 32 bitach i rozd. 1280x1024. Swoją drogą to faktycznie kod gry jest coś nie za bardzo zoptymalizowany skoro ja, na E2180@2.9, mam w Sunset Sierra 14-17 FPS (zależy jak się patrzę na hangary). A tu czytam, że na o wiele lepszych prockach, w tamtym miejscu macie niewiele więcej FPS 
Wyniki o których pisałem to nie były wartości w chwili gdy patrzę na ten hangar, tylko wartości benchmarka FRAPSa, od momentu startu aż do wejścia na wysokość ok. 7500 stóp. Tylko taki benchmark moim zdaniem jest w miarę miarodajny. Niedługo postaram się przedstawić wyniki na różnych konfiguracjach.
Co do wyniku gdy obracam głowę w lewo - miałem wtedy o ile pamiętam jakieś 35 klatek, czyli bardzo, bardzo mało moim zdaniem.
Kolejna sprawa, co będzie widać na wynikach, jest bardzo duża różnica pomiędzy wynikami robionymi na jednej karcie GTX 580, a dwoma w SLI (tak na oko jakieś 50% więćej wtedy jest).
Zobaczycie wyniki, to pogadamy.
