Autor Wątek: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach  (Przeczytany 76944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #195 dnia: Listopada 01, 2012, 02:33:41 »
Dokładnie tak jak piszesz, ale ja na przykład nie doświadczam takich problemów z ładowaniem tekstur, więc jedyne co dałby mi teraz SSD to najwyżej szybszy czas ładowania misji.

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #196 dnia: Listopada 01, 2012, 09:30:47 »
wbrew popularnej na forum ED opinii jakoby SSD dawał +100 do FPSów.
He he! Zawsze mnie rozbawia jak w rozmowie o FPSach ktoś wyskoczy twardym dyskiem. Albo jeszcze lepiej, zalecają ci defragmentację :).

Wczoraj polatałem z 2h na teksturach medium i żadnego doczytywania. Nie rozumiem skąd wzięły się te moje problemy przy wyższej rozdzielczości tekstur, skoro wcześniej było ok. Na szczęście gra wygląda nie gorzej niż na HIGH, w oczy rzucają się tylko pasy startowe.

mmaruda

  • Gość
Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #197 dnia: Listopada 01, 2012, 16:42:25 »
Ja to rozumiem tak, że wyższa jakość tekstur potrzebuje więcej RAMu na karcie graficznej. Wcześniej zapewne było inaczej, bo ED od jakiegoś czasu stara się przerzucić stres na karty graficzne właśnie. Myślę, że dysk SSD daje coś w sytuacji, gdy ilość danych nie mieści się w vRAMie i ląduje w RAMie/pliku wymiany...

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #198 dnia: Grudnia 28, 2012, 23:00:50 »
Po 9 latach użerania się na starym kompie, który był jednocześnie pierwszym moim pecetem (Athlon 2400 xp + Geforce 4 mx 440) zrobiłem zasłużony upgrade tzn. kupiłem nowego pc. Przez te wszystkie lata katowałem poczciwego iła, który towarzyszył mi od samego początku i stał się moją ulubioną grą (może dlatego, że tylko on działał jako tako). Zawsze odwlekałem zakup kompa ze względu na to, że gry i sprzęt jeszcze się rozwijały, jednak teraz jest odpowiedni moment na zakup ponieważ grafika w grach już stanęła jeżeli pojawią się nowe konsole może to ruszy trochę do przodu ale według mnie nie za bardzo.

Ostatnio też zakupiłem A-10 i od razu powiem, że chodzi o wiele lepiej niż BS 1.0.2. Może to kwestia optymalizacji, w sumie starego blacksharka mogłem odpalić nawet na starym kompie co jednak wyglądało słabo. Ograniczało się to do ustawienia w edytorze jakiegoś wroga na płaskiej przestrzeni oddalonej od wszystkiego.

Na nowym blaszaku latam wszystko na high rozdziałka 1680x1050 i jest naprawdę bardzo płynnie. Jednak posprawdzałem co tak naprawdę ma duży wpływ na wydajność poza głównymi opcjami, np. włączenie trawy na maksa zwiększenie widoku drzew na maksa plus ich cienie obniża może o 1 klatkę albo nawet i nie. Tak samo HDR niema wpływu jak również Antyaliasing o dziwo nie spowalnia ani trochę. Największym pożeraczem jest opcja "mirrors". Głupie lusterka, a od razu zabierają ok 9 FPS - nie używam ich nawet z względu że mi przeszkadzały.

Generalnie uważam, że GTX 660 w zupełności wystarczy do płynnej gry. Za rok kiedy ceny spadną będzie można myśleć o wymianie na coś mocniejszego, co będzie zapewne długodystansowe. Chociaż zastanawia mnie to wszystko, gry są tak beznadziejnie optymalizowane żeby na siłę wymuszać na nas zmiany w sprzęcie, przykładem gra Crysis vs FarCry 3, gdzie Crysis wygląda o wiele lepiej niż gra wydana po 5 latach i ma mniejsze wymagania. Błogosławieństwo ery konsolek, ciekawi mnie tylko czy nowa seria DCS korzysta z więcej niż czterech rdzeni, bo patrząc na wydajność chyba tak.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 29, 2012, 00:34:53 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #199 dnia: Grudnia 29, 2012, 10:25:30 »
Mówisz, że włączone "cienie drzew" nie zmniejszają ilości FPS? A co ci wyszło odnośnie "wody" i "ruchu ulicznego" ? To są niby "mordercy FPS".

Edit: Jeszcze jedna ważna sprawa - pisałeś o modułach pod DCSW, czy "samodzielnych instalacjach"?

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #200 dnia: Grudnia 29, 2012, 12:03:15 »
Narazie A-10 jako "stand alone" kupiłem na "e-shop" na stronie DCS ale w hipermarkecie znalazłem BS2 za 45 zł, więc też się o niego pokuszę. Co do opcji graficznych to zmiana wody z "high" na "low" daje mi 3 FPS w maksymalnym zagęszczeniu i do 15 na otwartej przestrzeni, ruch uliczny z "off" na "high" i znika 3 FPS. Żeby wynik był miarodajny używałem tylko jednego miejsca do przeprowadzania testów z ustawianiem kamery w kilka miejsc - lotnisko Batumi start z rampy gdzie mamy obok wodę miasto i resztę. Myślę jednak gdy dojdzie jeszcze sporo maszyn i eksplozji w misji wynik mógłby spaść trochę niżej ;).

Za każdy następny twój post w takim stylu będzie 20%. Mazak.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 29, 2012, 12:13:50 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #201 dnia: Grudnia 29, 2012, 12:42:18 »
Dzięki za informacje.
Niestety z DCSW jest znacznie gorzej - na starcie możesz się pożegnać z kilkudziesięcioma FPS, ale co zrobić skoro wersje samodzielne nie są już rozwijane...

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #202 dnia: Grudnia 29, 2012, 13:12:02 »
Sprawdzę jak działa z DCS World. Spójrzmy prawdzie w oczy, żeby grać na "wymaksowanych" wszystkich opcjach musielibyśmy wydać połowę średniej krajowej na kartę graficzną pokroju GTX 680. Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 29, 2012, 15:30:00 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 02, 2013, 13:06:02 »
Panowie sorrki za pytanie. Miałem długą przerwę w "lataniu". Jaka kombinacją klawiszy uruchamia się pomiar FPS ?
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 02, 2013, 14:21:14 »
Prawy Control+Pause/Brake.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 02, 2013, 17:10:46 »
Dzieki :-)
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #206 dnia: Września 15, 2013, 12:47:13 »
Witam
Panowie jak włączyć w DCS misję Sunset Sierra,bo niestety nie widzę w menu tego nigdzie... ? A przeglądając forum widziałem , że testowaliście swoje sprzęty tą właśnie misją...I czy w obecnej wersji DCSa jest ta misja ?

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #207 dnia: Września 15, 2013, 13:21:43 »
Tak ta misja jest: DCS World\Mods\aircrafts\A-10C\Missions\EN\Single\Sunset Sierra
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #208 dnia: Września 23, 2013, 18:03:45 »
Podziękował Dziękuję bardzo...

Poprawki wprowadził Grover.
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2013, 18:07:48 wysłana przez Grover »

Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 13, 2016, 20:39:25 »
Do czego służy preload radius?