Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103615 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #210 dnia: Września 24, 2011, 09:57:46 »

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #211 dnia: Września 24, 2011, 15:19:15 »
Przeglądając dokumentację BMS4 zauważyłem na ścieżce Docs -> Other Documentation -> BMS Training Scripts
Domyślam się, że jest możliwość pisanie tekstów na ekranie, gdy tworzymy jakąś misję dla treningu. Czy mam rację?

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #212 dnia: Września 24, 2011, 17:09:37 »
Tak, takie misje treningowe są już w Falconie dostępne, wstarczy zaznaczyć "Enable Traning Script" na ekranie wyboru TE.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #213 dnia: Września 25, 2011, 12:52:22 »
Czy ktoś byłby uprzejmy przybliżyć mi sposób ataku AGM 88?
W AF było to proste, w BMS4 już nie.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #214 dnia: Września 25, 2011, 13:02:54 »
Wszystko robisz tak samo jak w AF, z tą różnicą że musisz "podświetlić" HADa kombinacją SHIFT + NUM2.Dopiero gdy to zrobisz, będziesz mógł ruszać kursorem na HAD.


Ja się podepnę pod pytanie dla początkującego.
Jak wyświetlić obraz z Maverica na MFD? Postępuję według kroków z AF, ale ni grzyba nie mogę dostać obrazu z kamery Mava. 

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #215 dnia: Września 25, 2011, 13:17:29 »
A przed użyciem należy przeczytać ul... tfu zrobić uncage missile klawiszem "u" i obraz się pojawi. Trzeba tak robić z każdym Mavem którego masz, chyba że jako noob czegoś nie doczytałem i da się to zrobić dla wszystkich jednocześnie.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #216 dnia: Września 25, 2011, 13:22:55 »
Robiłem "uncage" i nie działa.Jak narazie udało mi się 2 razy wyświetlić obraz, wciskając na chama klawisz "u" aż obraz się pojawił.Zastanawiam się, czy to ja coś robię źle, czy to jakiś bug gry.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #217 dnia: Września 25, 2011, 13:39:37 »
Opisz dokładniej co robisz. Przed chwilą odpaliłem sobie misję treningową i wszystko działa jak powinno.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #218 dnia: Września 25, 2011, 13:43:22 »
Mav potrzebuje kilka minut od momentu włączenia zasilania (z SMS) aby zaczął działać. W SMS wybierasz uzbrojenie, klikasz w Power. przełączasz się na WPN, czekasz, klikasz "u".
Generalnie klikam sobie "u" od razu po przejściu na WPN, a obraz pojawia się jak tylko Mav będzie gotowy, choć nie zawsze to działa i wymaga ponownego kliknięcia "u".
W AF chyba (może w OF) można było poodsłaniać wszystkie rakiety wybierając je kolejno w SMS. Czy tu się da nie wiem, przestałem ich używać, bo ta broń jest śmiertelnie niebezpieczne dla nosiciela. AAA wyczynia ze mną cuda gdy tylko zejdę za nisko.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #219 dnia: Września 25, 2011, 13:52:06 »
Możliwe że chodzi o ten czas "rozgrzania" Mava.Po przejściu do WPN mam dwa komunikaty: NOT SOI i NOT TIMED OUT. Pierwszego potrafię się pozbyć jednak drugiego nie. A procedury używam takiej samej, jaka była w AF.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #220 dnia: Września 25, 2011, 13:57:02 »
Zapomnij o wszystkim co było w AF i FF.

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #221 dnia: Września 25, 2011, 13:57:26 »
Ludzie czytajcie manuale to będziecie wiedzieć dlaczego coś działa albo nie a nie szukacie bugów tam gdzie ich nie ma.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #222 dnia: Września 25, 2011, 14:16:37 »
Zapomnij o wszystkim co było w AF i FF.
A tam zaraz o wszystkim - podwozie działa tak samo  :020:

Ludzie czytajcie manuale to będziecie wiedzieć dlaczego coś działa albo nie a nie szukacie bugów tam gdzie ich nie ma.
Ludzie czytają manuale. Zanim zadałem to pytanie przeczytałem sobie raz jeszcze manuala falcona, oraz BMSa, szukając potrzebnych mi informacji. Przeleciałem poza tym 3 razy misję treningową klikając wszystko co się dało, aby rozgryźć tą rakietę. Mógłbym tak jeszcze długo czytać i latać gdyby nie odpowiedź:
Wszystko robisz tak samo jak w AF, z tą różnicą że musisz "podświetlić" HADa kombinacją SHIFT + NUM2.Dopiero gdy to zrobisz, będziesz mógł ruszać kursorem na HAD.

Problem w tym że w manualach informacje są rozsiane po kilkunastu publikacjach. Czasem naprawdę warto zapytać.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #223 dnia: Września 25, 2011, 14:31:32 »
Wszystko robisz tak samo jak w AF, z tą różnicą że musisz "podświetlić" HADa kombinacją SHIFT + NUM2.Dopiero gdy to zrobisz, będziesz mógł ruszać kursorem na HAD.

I właśnie dokładnie o to mi chodzi. Zdanie to świadczy o tym że nie rozumiecie jak działają systemy samolotu i jak się je obsługuje tylko działacie na zasadzie wciskania zapamiętanej kombinacji klawiszy a kiedy coś nie wyjdzie to od razu jest krzyk o bugach. Stąd więc moja rada żeby czytać manuale.

PS.
Dla zachęty dodam że warto postarać się trochę i zrozumieć na jakich zasadach to wszystko działa i przede wszystkim obsługuje za pomocą HOTASa. Żaden Falcon nie będzie mieć wtedy przed Wami tajemnic. :)
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #224 dnia: Września 25, 2011, 15:08:03 »
To zdanie świadczy tylko o tym, o czym można w nim przeczytać. Nie powinieneś dorabiać do tego ideologi, bo raczej nie znasz intencji autora. Problemem było uruchomienie kursora i odpowiedź ta spełniła w tym zakresie moje oczekiwania. A doszukiwanie się wiedzy lub niewiedzy użytkowników na podstawie tego zdania jest raczej skazane na porażkę.
Jasne że jest to w instrukcji ale, dokopanie się do informacji o  SHIFT + NUM2 wymaga przejrzenia trzech oddzielnych plików - tzw manuali. Widocznie jestem trochę upośledzony, bo się w tym pogubiłem. Zapytanie tutaj pomogło i o to mi chodziło.  No i koniec OT.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can