Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103598 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #300 dnia: Października 26, 2011, 10:13:32 »
EGHI jestem zielony w Falconie więc mam prośbę, mógł byś mi wytłumaczyć jak odpalić tą skórkę? Wrzuciłem ten plik do Falcon BMS 4.32\Data\Terrdata\objects\KoreaObj i co teraz? Jak wybrać ta maszynę bo nie mogę jej znaleźć.
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #301 dnia: Października 26, 2011, 11:02:50 »
EGHI jestem zielony w Falconie więc mam prośbę, mógł byś mi wytłumaczyć jak odpalić tą skórkę? Wrzuciłem ten plik do Falcon BMS 4.32\Data\Terrdata\objects\KoreaObj i co teraz? Jak wybrać ta maszynę bo nie mogę jej znaleźć.


Uruchom tactical engagement,  wybierz TE Builder (na dole po lewej) Znajdź rejon lotniska z którego chcesz lecieć (np Seosan) , prawoklik myszki gdzieś w okolicy, i wybierz Add Package. Z okienka które się pojawi wybierz New. w nowym okienku ustaw co i jak (lotnisko, samolot /// tu wybierz odpowiedni model /// misję np training itp) Zatwierdź wszystko co zrobiłeś i zapisz misję. Wróć do tactical engagement, wybierz saved, wczytaj swoją nową misję.
 
Zajmij miejsce w kabinie i rozpocznij zabawę.
W zależności od stopnia "zieloności" i własnego widzimisię, po uruchomieniu misji wybierz  ramp / taxi / takeoff
po wczytaniu, użyj klawisza "0" do podziwiania nowego malowania z widoku zewnętrznego.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #302 dnia: Października 26, 2011, 12:00:35 »
Dodam jeszcze,
 w ADD FLIGHT szukaj F16C Block 52+ HAF , F16C Block 52+ HAF CFT.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #303 dnia: Października 26, 2011, 12:08:06 »
To ja jeszcze dodam że kociak jest na tym drugim (o ile pobrałeś kociaka) - F16C Block 52+ HAF CFT.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #304 dnia: Października 26, 2011, 16:11:06 »
Ok zrobione. Dzięki. Mam teraz fajnego Tygryska na ogonku  :002:.
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #305 dnia: Października 26, 2011, 19:45:15 »
tofik977.
polscy piloci musieli długo trenować żeby dołączyć do Tigers ;).
 Jak już jesteśmy przy teksturach, grzebiąc w LodEditor znalazłem takie malowanie:

 Ja przepraszam za niewiedzę, ale chyba nie braliśmy udziału Korei?  :001: Nigdy wcześniej nie zwracałem na to uwagę i nie wiem czy takie malowania były np. w OF. Kusi mnie dobrać się do tych tekstur i poprawić na prawidłowe, myślę też o C-130 i Mig 29 w barwach PL. To raczej na potrzeby kogoś kto chce zrobić jakiś filmik na YT , polski klimat w Falconie. Może kolegę Cessna150 to zainteresuje?
 Jest też dobra wiadomość, może w końcu każdy pilot będzie mieć inny numer. W tej chwili działa to tylko w Mirage 2000D i N :

Trwają prace nad F16. Niebawem będzie to działać w "naszych Efach". :)


Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #306 dnia: Października 26, 2011, 21:19:00 »
Świetna robota EGHI, wygląda to coraz lepiej ;)

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #307 dnia: Października 26, 2011, 23:01:54 »
Flanker,
 dziękuję, wygląda lepiej dzięki pomocy Twojej, yano i wielu innych. Daleka droga do doskonałości. Brak umiejętności i wiedzy w 3D znacznie ogranicza mój zapał. Zainteresowanie Falconem też nie jest "Top-owe" wśród miłośników symulacji.
 Może takie malowanie zachęci żony i dziewczyny miłośników awiacji?  :004:



Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #308 dnia: Października 27, 2011, 17:37:14 »
Do LOL-a to  :karpik
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #309 dnia: Października 27, 2011, 18:59:25 »
Tutaj jest mowa o Balkans Theatre.
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?5224-Balkans-Theatre-BMS-converted-v1.0
0http://www.megaupload.com/?d=1USGSRLC
Czy ktoś już to testował?

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #310 dnia: Października 29, 2011, 18:24:52 »
Witam.

Odpalam AIM-120 (M-pole), pokazuje mi się A (czas leci w dół), potem ginie A, a pokazuje się M i znów czas leci w dół.
Pytanie: Co oznacza to M?

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #311 dnia: Października 29, 2011, 19:56:00 »
Oznacza to, że nie przeczytałeś manuala.


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #312 dnia: Października 29, 2011, 22:38:39 »
W Zasadzie powinno być- Buy one, get one free. Czyli do każdego F16 jeden C-130.  Amerykanie nie byli tak hojni i dali tylko kilka sztuk tego złomu. Skoro już mamy na stanie C-130, niech latają w BMS :


Uploaded with ImageShack.us
A jak latają,  to niech będzie w barwach PL.  Wydrapałem wszystko co " hay-merykańskie" i zmieniam na słowiańskie. Tutaj pytanie, jaki numerek nadać polskiemu Herkulesowi?


Offline Carolus

  • 13 WELT
  • *
  • 13 WELT Pilot
    • 13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego.
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #313 dnia: Października 30, 2011, 00:41:37 »
1501 i zmień kolor na ciemniejszy:




Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #314 dnia: Października 30, 2011, 12:20:07 »
Przyznaję mam spory problem z angielskim, ale jakoś daję radę- latam już od paru miesięcy i robię już pierwsze misje w kampanii, ale nie daje mi spokoju ta literka M.
A po drugie nie mogę przełączyć się na widok 2D - zbliżenie dwóch MFD. Zawsze działało shift+1 a teraz nie, dlaczego?