Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103313 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #585 dnia: Kwietnia 03, 2013, 16:23:52 »
Chyba jest szansa na nowego Falcona. Ostatnio na benchmarksims jestem sporadycznym gościem, ale zauważyłem że w niektórych miejscach pojawiają się wzmianki o BMS 4.33, które nie budzą dalszej dyskusji, co sugeruje że lud się z tym już oswoił ;)

_michal

  • Gość
Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #586 dnia: Kwietnia 03, 2013, 16:38:06 »
Chyba jest szansa na nowego Falcona. Ostatnio na benchmarksims jestem sporadycznym gościem, ale zauważyłem że w niektórych miejscach pojawiają się wzmianki o BMS 4.33, które nie budzą dalszej dyskusji, co sugeruje że lud się z tym już oswoił ;)

To już od jakiegoś czasu wiadomo. 4.33 ma się pojawić za dwa trzy falconowe tygodnie i ma w nim być m.in. ten nowy F/A-18C Hornet z dedykowanym AFM.

Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #587 dnia: Kwietnia 03, 2013, 22:12:18 »
.... ten nowy F/A-18C Hornet z dedykowanym AFM.
Flare i może TreeGen też + kilka  innych..

Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #588 dnia: Kwietnia 09, 2013, 22:31:39 »
Mam problem z BMS'em. Otóż podczas gry, na niebie widać mocno dające po oczach zielone refleksy. Mają odcień mniej więcej taki jak HUD, tylko są o wiele jaśniejsze. Występuje to tylko do pewnej wysokości, również z daleka pojawia się to w chmurach. Mam to już od samego początku, jednak teraz mnie to już drażni i chciałbym coś z tym zrobić.  Bawiłem się ustawieniami grafiki, ale to nic nie pomaga. Dodam, że grafikę mam ustawioną na full. Jak jest na minimum to nie wiedzę żadnej różnicy. Mam directx 11 i kartę nvidia gforce 610m 1 gb i 6 gb ramu, windows 7. Ma ktoś jakieś pomysły?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #589 dnia: Kwietnia 13, 2013, 21:20:04 »
Orientuje się ktoś kiedy poprawią efekt uskoku wiatru? Bo jest to już lekko drażniące.

Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #590 dnia: Kwietnia 16, 2013, 12:50:18 »
Wygląda na to, że kolegom udało się rozwiązać problem numerów bocznych dla poszczególnych maszyn.  http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10374-Project-Licenses-Plates/page8

Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #591 dnia: Kwietnia 21, 2013, 17:11:06 »
Ma ktoś jakieś pomysły co mógłbym zrobić z wyżej opisanym problemem?

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #592 dnia: Kwietnia 21, 2013, 18:27:44 »
Sprawdź inne wersje sterowników do Twojej karty.
Ja jakiś czas temu zaktualizowałem GTX660 do najnowszej wersji, FPS spadł o prawie 50% i pojawiły się różne błędy w grafice. Wróciłem do poprzedniego sterownika i wszystko gra.

Poszukaj na forum BMS może polecają konkretną wersję drivera pod Twoją kartę.

Offline B3rNO

  • *
  • B3 all day
    • http://www.youtube.com/user/b3rno
Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #593 dnia: Kwietnia 21, 2013, 18:32:52 »
Ma ktoś jakieś pomysły co mógłbym zrobić z wyżej opisanym problemem?

Zajrzyj tutaj: http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?12252-Bright-pink-matrix-like-lines-in-clouds-or-sky&highlight=green+sky

Wygląda na to, że kolegom udało się rozwiązać problem numerów bocznych dla poszczególnych maszyn.  http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10374-Project-Licenses-Plates/page8
EGHI, świetna robota!

Odp: BMS 4.X - ogólnie
« Odpowiedź #594 dnia: Kwietnia 22, 2013, 23:45:44 »
EGHI, świetna robota!
Dzięki, ale to nie tylko moja zasługa. Po prostu, nikomu nie chciało się napisać więcej. Miało to być (albo będzie) w kolejnej aktualizacji. Problem w tym (albo i nie), że co eskadra to logo w innym miejscu, więc wolna ręka :). Takie małe nic ale cieszy...
Jak chcecie, mogę przygotować odpowiedni model dla każdej eskadry. Podajcie mi tylko gdzie co umieścić i przygotuję odpowiedni tex- map.