Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78292 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 11, 2011, 12:46:09 »
Też się zastanawiałem do czego to służy, ale na szczęście sam na to wpadłem przesuwając je na maksymalne ustawienie. Niestety takich kwiatków w Polskich grach jest pełno...

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 22, 2011, 18:21:06 »
Nowy "Community Preview" http://takeonthegame.com/download/community-preview/

-Controller axes deadzones are now configurable - Find it in the Options menu with the sensitivity sliders!
-Controller axes are now identified as active while configuring - Visualises your axes
-Helicopter controls category added and selected by default - Change your settings in the dedicated category
-Better transition when setting collective by controller and then changing to keyboard -Values are better aligned
-Better handling of throttle after getting out and getting back in separately

-----------

To że nie mogłem edytować, ani usunąć wcześniejszego posta to normalne?

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 17, 2011, 22:41:21 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 17, 2011, 23:16:20 »
Zauważcie, że pojawia się już bliższa data niż "w końcówce roku". W filmie jest już październik. Ciekaw jestem tytułu baaaardzo.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 18, 2011, 00:01:03 »
Ja też. Mapa Seattle bardzo mi się podoba. Z każdą nową iteracją Community Preview FM jest coraz lepszy. Do tego całkiem prawdopodobne, że ten sim nie do końca będzie taki cywilny ;)

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 18, 2011, 07:04:11 »
Zauważcie, że pojawia się już bliższa data niż "w końcówce roku". W filmie jest już październik.
O dacie październikowej wiadomo już od wypuszczenia "Community Preview"  :121:

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 21, 2011, 12:14:46 »

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 21, 2011, 22:22:24 »
Dla mnie petarda! Tylko gdzie cywilny ruch lądowy? Wielkie sieci autostrad i ani jednego samochdu w Seattle... :005:

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 21, 2011, 22:57:29 »
Dla mnie petarda! Tylko gdzie cywilny ruch lądowy? Wielkie sieci autostrad i ani jednego samochdu w Seattle... :005:

Mam nadzieję, że nad tym pracują. Pogoń śmigłowcem za uciekającym samochodem byłaby bez sensu bez ruchu ulicznego, a taka misja podobno ma być.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 22, 2011, 00:17:20 »
Mam nadzieję, że nad tym pracują. Pogoń śmigłowcem za uciekającym samochodem byłaby bez sensu bez ruchu ulicznego, a taka misja podobno ma być.

Oby... :002:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 22, 2011, 19:00:38 »
Community Preview w ostatniej iteracji (83836) już reprezentuje wysoki poziom odwzorowania modelu lotu, jeżeli pominąć nadal niedziałające niektóre elementy kokpitu (radio stack, chyłomierz, które prawdopodobnie nie działają z powodu silnika Operation Arrowhead/ARMA2) to powiedziałbym, że jest lepiej niż w domyślnym FSX+Acc, czy nawet addonach jak ND.
Jest jeszcze sporo rzeczy do poprawy, ale idą chłopaki w bardzo dobrym kierunku. Ludzie którzy wychowali się na serii SAR na pewno nie pożałują zakupu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 22, 2011, 19:03:27 »
Czy gdzieś już było podane , że TOH będzie miał w jakimś chociaż zakresie otwartą strukturę i SDK ? Choćby na tworzenie jakiś map?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 22, 2011, 19:09:41 »
Zarówno mapy jak i maszyny. Tak jak Arma.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 22, 2011, 19:17:37 »
Zarówno mapy jak i maszyny. Tak jak Arma.
Bajeczka.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 22, 2011, 20:10:46 »
Mapy w formie addonów już działają, w CP!
Na większym speedzie lepiej idzie.
--------------------------------------------