Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78307 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #75 dnia: Września 22, 2011, 23:19:03 »
A fotka Lali ?
Jest na ostatnim. Kurcze, coraz bardziej mi się podoba ten tytuł, świat jest niesamowicie otwarty (no ale jak to w ARMA), z tym, że tutaj w kontekście symulatora lotniczego nabiera to zupełnie nowego wymiaru jak mogę się przejść po hangarze po zakończeniu check listy, a nawet wziąść kąpiel (jak na screenie niżej). Ponadto to kopalnia dla firm, który opracowują śliczne scenerie (jak np FTX). Tu naprawdę da się je pozwiedzać, nawet postać w jednym miejscu by podziwiać to co jest wokół i to prawie jak namacalne, a nie jak w FSX, że widzimy wszystko z góry albo ew. zamienimy się na BOB'a. Jak są schodki to normalnie po nich wchodzę. Aha i szedłem też po krawędzi na wieżowcu i spadłem z jakiegoś 25 pietra. Trup na miejscu. Pewnie dorzucą też jakieś auto, którym będzie można dojechać na wybrane lotnisko.




Śmigłowiec da się też wytrymować tak, że leci z małą pomocą prosto, ale np. już do startu trzeba trymy zresetować, by przy podniesieniu obrotów nie zakręciło jakoś dziwnie maszyny.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #76 dnia: Września 23, 2011, 00:56:49 »
Tak sobie kiedyś sprawdzałem stronę producenta (BiS) i znając ARMA... a w zasadzie Operation Flashpoint, bo serię od BiS znam od samego początku; w zasadzie wychowałem się na OFP... no więc znając ARMA byłem sceptycznie nastawiony do tego tytułu. Główna bolączka ARMY, która zaczęła się od momentu wyjścia 'OFP: Resistance' to była optymalizacja i wydajność. Widać, że silnik wiele się nie zmienił od tamtych czasów. Ot, dopisano skrypty odpowiedzialne za ładne renderowanie, ładną trawkę, czy ładniejsze tekstury wypasione Pixel Shaderami. Do tego model lotu, czy nawet jazdy sprawiał, że to bardziej był arcade niż sim (mówiąc o pojazdach oczewieście).

No i z takim założeniem czytałem pierwszy post w tym wątku. I muszę przyznać, że mój stosunek do tytułu zmienił się po doczytaniu ostatniego posta... nie wiem, czy Yoyek jest tak sprawnie działającym 'Trybem' machiny marketingowej, która do dnia premiery ma sprawić, że będę gotów sprzedać ostatnią parę butów, byleby tylko kupić produkt, czy po prostu ten Sim jest tak dobry ale... ale chyba sprzedam swoje buty, bo trochę się napaliłem na To:H. Biorąc również pod uwagę moją słabość do wiropłatów.

Tak czy siak, nadal trochę się boję o ten tytuł. To taka ładna pozycja... szkoda by było zmarnować taki potencjał. Jestem jednym z tych zapaleńców, którzy jak usłyszą, że w realnym egzemplarzu jakiegoś samolotu, smar z silnika pryska po czole, gotów jestem wysmarować całą twarz WD40... byle choć trochę zbliżyć się do realiów :P
A jak wiadomo, model lotu w ARMA jest taki, jak opisałem... Martwię się o 3 rzeczy:
-wydajność
-model lotu
-prcedury/klikanie

-ponoć całkiem wydajny - i tak się martwię
-ponoć trudny - choć nie do końca i dlatego nadal się martwię
-ponoć nie to co FSX... i dlatego się martwię

Ogólnie rzecz biorąc martwię się... choć już teraz wiem, że nie będzie to jakiś tam trenażer, a gra komputerowa. Mam jednak nadzieję, że będzie na tyle grywalne i proszę Cię Boże, na tyle realistyczne, że taki "kantogłowiec" jak ja będzie się przy tym dobrze bawił... pliiiizz. :P

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #77 dnia: Września 23, 2011, 07:43:48 »
To czemu nie ściągniesz darmowej ARMA2 i nie zainstalujesz Community Preview i zobaczysz sam jak te sprawy wyglądają ?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #78 dnia: Września 23, 2011, 08:44:18 »
To czemu nie ściągniesz darmowej ARMA2 i nie zainstalujesz Community Preview i zobaczysz sam jak te sprawy wyglądają ?
Myślę, że to błąd. Co prawda nie mam ARMA2, a jedynie miałem 1 (+pamiętam jak tam się latało). Poza ew. grafiką to Community Preview nie ma wiele wspólnego z TOH pod wzg. modelu lotu. Obejrzałem wcześniej parę filmów ludzi z Com.Preview i ewidentnie widać, że tu FM jest typowy dla ARMY i ludzie latają na myszce. Startowali, momentalnie się np. odwracali lecieli po sznurku nad lotniskiem, bez zmrużenia oka. Widać było sztuczność na tych filmach.
W TOH lata się zupełnie inaczej. Nie jestem jakimś specem od zabawy na wiatrakowcach, więcej na pewno Ty Sunny będziesz miał do powiedzenia czy Cygan, ale czuć tutaj (latam na Expert) świetną bezwładność i działanie wirników, ba wiatru, przykład: startujemy i mamy wiatr np. z lewej strony. Obrót w prawo wykonasz bardzo szybki, natomiast w lewo już nie, same pedały nie wystarczą.


-wydajność
-model lotu
-prcedury/klikanie

Ogólnie rzecz biorąc martwię się... choć już teraz wiem, że nie będzie to jakiś tam trenażer, a gra komputerowa. Mam jednak nadzieję, że będzie na tyle grywalne i proszę Cię Boże, na tyle realistyczne, że taki "kantogłowiec" jak ja będzie się przy tym dobrze bawił... pliiiizz. :P
Wydajność jest OK, a to też jakaś beta, chociaż na kompie z przed 4 lata na pełnej grafice (o ile w ogóle) to się nie polata. Model lotu - śmigłowcowy Condor, do tego wciąga, by być po prostu lepszym i pokonywać samego siebie. Najgorzej z procedurami. Mamy trochę z check listy, w sumie rzeczy najważniejsze, ale np. VOR czy radia już nie ustawisz. Załączyłem wcześniej filmik z uruchamiania MD500. Przyznam jednak, że jest to tu bardzo wyważone - czyli może mniej klikania ale nie łatwy do opanowania FDM (a dodam, że latam przecież na bardzo precyzyjnym TH Warthogu). Tytuł wciąga, multi będzie świetny. Oczywiście to, że latamy też z kimś w single oznacza, że mogę mu wydać polecenia, np. śledzenia jakiegoś celu, przeszukiwanie z pomocą urządzeń, czy oczami ; ) terenu nad którym przelatuję. Jest słowem co robić w kabinie. W opcjach jest też sporo klawiszy bez tytułu. Możliwe, że pod nie będzie można z czasem coś tam podpiąć jeszcze. Raczej wydaje mi się, że w recenzjach jestem obiektywny (z pewnymi naleciałościami subiektywizmu :D ) względem tytułów. Nie wmawiam, że np. CoD jest super i kupować bo działa świetnie, a np. w takim RoF po premierze widać było od razu, że może być, a będzie jeszcze lepiej. Tu jest podobnie, na te chwilę tytuł jest grywalny, chociaż ma trochę baboli wieku dziecięcego (właściwie przed narodzinami) ale potencjał już widać, a engine gry pozwala na bardzo dużo interakcji z otoczeniem i śmigłowcem. Podstawka jest zatem bardzo obiecująca.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #79 dnia: Września 23, 2011, 09:06:16 »
Yoyo, jaja sobie robisz prawda ?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #80 dnia: Września 23, 2011, 09:09:07 »
Yoyo, jaja sobie robisz prawda ?
A to ja mam za oknem Darłowo i znajomych na 14tkach ? ;)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #81 dnia: Września 23, 2011, 09:22:23 »
Yoyo, po to wyszło Community Preview, żeby ludzie mogli testować nowy Flight Model na tej nowej lekkiej maszynie, to, że ktoś tam na filmikach sobie lata na minimalnych ustawieniach trudności, ma się nijak do tego co w Community Preview jest zawarte.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #82 dnia: Września 23, 2011, 09:38:37 »
Zobacz masz tu jako Community preview "light flight model" http://takeonthegame.com/take-on-pre-order-beta/ - dla mnie to oznacza, ze jest niepełny model lotu (na 3 dostępne np. u mnie czyli light, medium, expert). Chyba, że chodzi że jest tylko Light model ale nie dynamiki, a helicoptera (bo w końcu jest tylko ten MD500). Poza tym, nie wydaje mi się by był to dokładnie ten sam FMD w ARMA2 jak i w TOH, nie mam więc nie chcę się wypowiadać. No i po co by było robić nowy tytuł jeśli to wszystko jest dostępne niby w ARMA? Wystarczyłoby zrobić jedynie dodatek, tak więc nie sadzę, że comm preview to to samo co TOH jedynie w ładniejszej oprawie. Videa za to pokazują coś innego.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #83 dnia: Września 23, 2011, 09:51:12 »
Yoyo, light flight model w community preview znaczy tyle, że jest tam tylko lekka maszyna. W Becie masz Light i Medium, czyli lekki i średni śmigłowiec. lol.

FM lekkiego śmigłowca w Community preview i becie jest taki sam.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #84 dnia: Września 23, 2011, 09:58:16 »
Yoyo by się wcześniej zainteresował, to by nie siał zamętu  :118:

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #85 dnia: Września 23, 2011, 10:01:36 »
Yoyo by się wcześniej zainteresował, to by nie siał zamętu  :118:

True, true.

http://takeonthegame.com/download/community-preview/

Cytuj
A light helicopter, a new flight model & many other new engine additions / improvements

Z Arma2 tam jest tylko content. Community Preview to jest osobny exe, nie ten z Arma2.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #86 dnia: Września 23, 2011, 14:13:48 »
Lądowania i strzelania (są też rykoszety jak w RoF) jeszcze nie było ?
http://www.youtube.com/user/rafikst?feature=mhsn#p/a/u/0/gZaQyOmy3DI
http://www.youtube.com/user/rafikst#p/a/u/0/FN_f5ariRfg
Dobra nie meczę ;). Widać też jak wygląda włączany GPS oraz jak są oznakowane lądowiska.

Screeny z edytora. Nie wiem jak to ma się do ARMA, ale podejrzewam, że jest bardzo podobnie:


« Ostatnia zmiana: Września 23, 2011, 18:16:35 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #87 dnia: Września 23, 2011, 16:13:23 »
To czemu nie ściągniesz darmowej ARMA2 i nie zainstalujesz Community Preview i zobaczysz sam jak te sprawy wyglądają ?

Do TKOH Community Preview wymagane jest Operation Arrowhead, a to już darmowe nie jest :)

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #88 dnia: Września 23, 2011, 16:53:57 »

Pierwsze kilka Community Preview działało wyłącznie na Operation Arrowhead, od wersji 83xxx działa na ARMA2 też.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #89 dnia: Września 23, 2011, 17:06:02 »
Pierwsze kilka Community Preview działało wyłącznie na Operation Arrowhead, od wersji 83xxx działa na ARMA2 też.

Aaa to przepraszam, nie wiedziałem :003: