Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #285 dnia: Lutego 03, 2012, 21:11:19 »
My już się zapoznaliśmy z Twoim zdaniem na temat TKOH. Tobie się nie podoba, ok, rozumiem, nie musi. Jakby CF był to pewnie i TKOH by był och, ach. :P

Nam się gra podoba i w odróżnieniu od wyznawców kłody nie mówimy wszystkim jaki to TKOH jest cudowny a oni są kretynami bo tego nie widzą, wręcz przeciwnie, widzę jego błędy, ale nie przeszkadzają mi one w zabawie.

Poza tym ciężko go nazwać DLC do Army, skoro jej nie wymaga. :P

Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #286 dnia: Lutego 04, 2012, 00:42:27 »
Hind mi zwisa i powiewa. Liczyłem na mi 17.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #287 dnia: Lutego 04, 2012, 07:55:20 »
ale ochy i achy na podstawie zarysu sylwetki złożonej z kilkudziesięciu pikseli, to trochę przypomina wątki z działu o Klodzie :-)
Qrdl, ale w przeciwieństwie do Ciebie my TOKH mamy i mamy też Kłodę więc wiemy po co achy i ochy. Ja tam się bardzo cieszę i ten dźwięk....
Oby za tym też poszła jakaś kampania, chociaż mini.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #288 dnia: Lutego 04, 2012, 20:14:50 »
NN nie chcę być niemiły, ale na prawdę Twoje posty trochę zioną nudą. Rozumiem, że jesteś rozgoryczony brakiem supportu dla obsługi dwóch kart, ale już dałeś temu wyraz i przejdźmy dalej. BiS bardzo udanie zaczyna hypem akcję DLC, nie widzę powodu dla którego nie mieli byśmy cieszyć się z pojawienia się nowego contentu dla gry która daje kilku z nas dużo frajdy. Osobiście akurat zgadzam się, że Hind to średnio interesujący wybór, no ale po forum oficjalnym widać, że graczom taka rozgrywka się podoba. Trudno, ja się cieszę z każdego fajnie zrobionego samolotu który wychodzi do FSX bo wiem, że sprawi radość innym nawet, jeśli nigdy żadnego nie kupię, bo samoloty leżą poza moimi zainteresowaniami.

_michal

  • Gość
Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #289 dnia: Lutego 04, 2012, 20:35:41 »
Wg mnie Hind to jest dobry pomysł, choćby z punktu biznesowego. Nie licząc moda zrobionego do EECH od dawna nie było możliwości polatania na Mi-24 w simach. Druga sprawa, to biznes. Od Mi-24 popularniejszy byłby chyba tylko Apache, ale tego wszędzie pełno i chyba nie chcą deptać Flexmanowi po piętach.

Jeśli im się Hind sprzeda (o ile to w ogóle o DLC chodziło) to trzeba potem zrobić im na forum pikietę o Mi-17. Obie maszyny by się świetnie sprawdziły w potencjalnej kampanii na tej pustynnej mapie. No i dobra sprzedaż DLC może przedłużyć wsparcie gry przez devów.

Przy okazji. Nowy betapucz (ver. 88888) wywala mi TKOH, ktoś go testował?

qrdl

  • Gość
Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #290 dnia: Lutego 04, 2012, 21:48:07 »
1. Dlaczego utarło się wam zdanie, że CF jest czymś co dyskwalifikuje grę w moich oczach. To trochę złośliwe z waszej strony, bo ja pisałem, że oprócz CF ta gra ma np. problemy z teksturami. U mnie - podkreślam - u mnie, część tekstur rysowała się tak, że mogłem dokładnie ten proces prześledzić wzrokowo, o ile w ogóle się rysowały, bo z tym różnie bywało (szklane powierzchnie były szare). Nie sądzę, że to wina karty 6850 ani aktualnych sterowników. Zapewniam również, że gram np w Steel Armor i tam też nie ma obsługi CF, ale nie ma takich graficznych problemów.

2. Problem jest w tym, że CF to nie jest żadna sztuka magiczna i to też dla Bohemii, ponieważ istnieją sposoby odpalenia ToH w trybie CF, na forach to opisano i ponoć działa (prawie takie proste jak zmiana nazwy pliku wykonywalnego, sic!). Więc to chyba nie jest problem 1 000 000 linijek kodu, ale chęci słania monitów do Ati o dodanie profilu do sterów. Takie to trudne? Olewka. Trudniejsze niż renderowanie jakieś kupy pikseli z dźwiękami od Mi-24??!

3. Jeśli bym nie miał problemów z wyświetlaniem grafiki, to wierzcie mi, dziś bym już to miał i może bym nawet się zdążył tym znudzić, a ów brak obsługi CF to owa kropla co przepełnia czarę goryczy.

Tako rzecze,
Zaratustra

Dla mnie OT jeśli chodzi o CF.

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #291 dnia: Lutego 05, 2012, 12:05:59 »
Cytuj
Cygan! Gdzie jest Cygan? Potwierdź, czy ten dźwięk jest faktycznie od Hinda.
Taaa, to dźwięk Hinda, ale takie dźwięki, to ja sam mogę wam nagrać choćby z mojego balkonu w bloku mieszkalnym.
Byłoby fajnie. Pamiętajmy jednak o tym, że bryła 3D i dźwięki to nie jest to, o co powinniśmy się najbardziej martwić.
FM, wg mnie, będzie wykładnikiem atrakcyjności tego produktu, jeśli chodzi o nowy śmiglak. Jeśli wyjdzie, to do jego testów będziemy w stanie zrobić we własnym zakresie. Ale na razie to pieśń przyszłości. Pożyjemy, zobaczymy.

Interpunkcja, polskie znaki i odrobina zmniejszania entropii. Pewnego słowa / pewnych słów brakuje, przez co nie rozumiem części wypowiedzi. Zfrr
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2012, 12:23:14 wysłana przez Zefirro »
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #292 dnia: Lutego 06, 2012, 11:11:19 »
Posty o niczym poleciały do kibla, a teraz wracamy do dyskusji o samej grze.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #293 dnia: Lutego 09, 2012, 16:13:57 »
I wszystko jasne, nowe DLC z różnymi Hindami za 13 Euro, premiera 15 Marzec.
http://takeonthegame.com/take-on-helicopters-hinds-announced/#more-2710 .

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #294 dnia: Lutego 09, 2012, 16:32:53 »
Jak zobaczyłem screeny to juz ich znienawidziłem za tego brzydala SuperHinda, ale V i P też będą, yay!

qrdl

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #295 dnia: Lutego 09, 2012, 20:36:55 »
Szkoda, że nie napisali co tak naprawdę tam będzie wysymulowane, tzn. czy będą systemy uzbrojenia. Jeśli nie, to niestety będziemy mieli klon FSXa w klimatach AmrA :-). I pojawia się ten sam problem co z P-51 w DCS - co Hind robi w Seattle :-)?

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #296 dnia: Lutego 09, 2012, 20:54:40 »

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #297 dnia: Lutego 09, 2012, 20:55:15 »
Może przeczytaj press release zanim zaczniesz mmarudzić. :118:

Szkoda, że nie napisali co tak naprawdę tam będzie wysymulowane, tzn. czy będą systemy uzbrojenia. Jeśli nie, to niestety będziemy mieli klon FSXa w klimatach AmrA :) .

Improved Weapons Systems - Enhanced targeting of guided missiles. Poza tym w Take On jest symulacja uzbrojenia - są działka i rakiety niekierowane.

I pojawia się ten sam problem co z P-51 w DCS - co Hind robi w Seattle :) ?
'Szczela' sobie. W TKOH jest jeszcze mapa pustynna na której Hind będzie jak w domu.

Tako rzecze,
Zaratustra
Tako rzecze,
Ja.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #298 dnia: Lutego 09, 2012, 21:00:13 »
Razem z Hindem mają się pojawić m.in. dodatkowe modele wojskowe żeby można sobie było klepać misje bojowe, tak i w Seattle, jak i na mapie pseudo-azji.

qrdl

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #299 dnia: Lutego 09, 2012, 21:09:57 »
Może przeczytaj press release zanim zaczniesz mmarudzić. :118:
 
Improved Weapons Systems - Enhanced targeting of guided missiles. Poza tym w Take On jest symulacja uzbrojenia - są działka i rakiety niekierowane.


Akurat to sobie czytałem i w sumie to nic z tego nie wynika, bo niby jak ma wynikać z jednego zdania.
I nie marudzę tylko wykazuję zatroskanie  :118:. Bałwochwalcy  :118: :118:.