Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123663 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 08, 2011, 00:26:07 »
Hehe, w CoD tak naprawdę nie ma trybu fullscreen :D Za Luthierem:

Cytuj
The no-full-screen issue is actually a WIP feature. Until today, CoD only supported a pseudo full screen mode, i.e. a stretched window with no borders. Post-patch we'll have three modes: window, pseudo full screen, and true full screen. We just don't have a GUI switch for it yet, and it can't set it right.
 This will be addressed in the live version of the patch

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 08, 2011, 00:31:24 »
 :061:

Dla mnie to grunt, że mam grę na całym ekranie.
Pozdrawiam.
 

empeck

  • Gość
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #62 dnia: Kwietnia 08, 2011, 00:33:25 »
Tak, ale właśnie przez to nie da się ustawić trybu fullscreen w innej rozdzielczości niż natywna. Poza tym niektóre tytuły chodzą lepiej jeśli są w trybie fullscreen.

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #63 dnia: Kwietnia 08, 2011, 00:40:34 »
Dziwne, ja mam natywną rozdzielczość 1680x1050, a obecnie w grze mam ustawioną rozdzielczość 1440x900 i działa pełen ekran.
Pozdrawiam.
 

empeck

  • Gość
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #64 dnia: Kwietnia 08, 2011, 00:45:07 »
U mnie się nie da.

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #65 dnia: Kwietnia 08, 2011, 00:50:49 »
Zobacz czy w conf.ini (ten w moich dokumentach) masz:

[window]
  DepthBits  =24
  StencilBits=8
  DrawIfNotFocused=0
  SaveAspect=0
Render=D3D10_0
width=1440
height=900
ColourBits=32
FullScreen=1
ChangeScreenRes=1

Jeżeli tak to zmień na 0, uruchom grę, wyłącz, zmień na 1 i sprawdź czy coś się zmieniło.
Pozdrawiam.
 

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #66 dnia: Kwietnia 08, 2011, 07:46:42 »
Jednej rzeczy jakiej po puczu wczoraj nie widziałem to rozciągniętych tekstur ziemi jakie miejscami się trafiały... albo to sprawka pucza, albo reinstalacji :D


Pobawiłem się chwilę ustawieniami obrazu i o ile las i budynki nie wrzucam powyżej medium, to jakakolwiek inna opcja niczego u mnie nie zmienia jeżeli chodzi o wydajność. Czy jest wszystko na low, czy na high, działa tak samo.


Z innej beczki:
Start w hangarze, którego drzwi się nie otwierają jest wkurzający.

Offline Misiek

  • JG300
  • *
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #67 dnia: Kwietnia 08, 2011, 12:03:08 »
czy zainstalowanie tej bety potem nie przeszkodzi w zainstalowaniu oficjalnej wersji patcha ? Czy trzeba bedzie robic reinstal gry ?

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #68 dnia: Kwietnia 08, 2011, 12:06:29 »
Nie, Luthier napisał iż nie będzie przeszkód pociągnąć i zainstalować automatycznie pucza ze steama.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #69 dnia: Kwietnia 08, 2011, 12:10:04 »
Po wgraniu nowego patcha, gra obciąża pierwszy i czwarty rdzeń mojego q9550 (mam ustawione ProcessAffinityMask=15). Zdziwiłem się tylko jak zobaczyłem, że po wleceniu nad miasto, GPU jest obciążony na 30%. Nad terenem niezabudowanym GPU jest obciążona w 70-90% - HD5870.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #70 dnia: Kwietnia 08, 2011, 12:29:25 »
Po wgraniu nowego patcha, gra obciąża pierwszy i czwarty rdzeń mojego q9550 (mam ustawione ProcessAffinityMask=15). Zdziwiłem się tylko jak zobaczyłem, że po wleceniu nad miasto, GPU jest obciążony na 30%. Nad terenem niezabudowanym GPU jest obciążona w 70-90% - HD5870.
Dokładnie mam to samo. Czym większe detale i i więcej grafiki do przerobienia tym gra obciąża mniej kartę :D:D

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #71 dnia: Kwietnia 08, 2011, 18:41:38 »
http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=20911

Patch jest oficjalny. Lista zmian w linku.

Offline tees

  • Trolle
  • *
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #72 dnia: Kwietnia 08, 2011, 19:15:30 »
Witam właśnie patch się ściągnął czy ktoś kto ma wersje europejską mógłby wrzucić plik madoxx.dll.
Pozdrawiam Tees

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #73 dnia: Kwietnia 08, 2011, 20:04:13 »
Obecnie, jest już to wersja 1.00.13954

Witam właśnie patch się ściągnął czy ktoś kto ma wersje europejską mógłby wrzucić plik madoxx.dll.
Pozdrawiam Tees
A do czego ?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #74 dnia: Kwietnia 08, 2011, 20:23:34 »
Albo coś dobrze im wyszło albo to wynik zmiany w conf.ini bo gra chodzi mi dużo plynniej. Nie zyskałem może FPS'ów dużo ale przyciachy prawie zniknęły. W conf.ini zmieniłem processaffinity na 15 (w obu conf.ini tj. w tym w folderze w Program Files(x64) oraz tym umieszczonym w folderze 1C w dokumentach).