Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 124104 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #270 dnia: Sierpnia 07, 2011, 22:00:22 »
Ciekawe, czy ci którzy już zapłacili dostaną zniżkę na tego nowego CoDa ;D

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #271 dnia: Sierpnia 07, 2011, 23:37:17 »
Wiecie co - mi ciągle nie daje spokoju tak wielka kompromitacja CloD. Przecież jeszcze w listopadzie 2010 Oleg biegał dumny na targach Igromir. Potem była chwila ciszy i ...niespodziewana decyzja o wydaniu gry już w marcu 2011 (na początek w FR). Debiut odsłonił mizerię kodu, który okazał się niestabilny, pełen błędów i koszmarnie niewydajny. Chyba też w okolicach debiutu wypłynęła wiadomość o odejściu Olega z teamu 1C a stery przejął Luthier. Trzeba przyznać - uczył się od najlepszych. Te żale o dodanym w ostatniej chwili na żądanie wydawcy filtrze antyepileptycznym zabijającym rzekomo wydajność (kłamstwo), zapewnienia o wykorzystywaniu przez grę czterech rdzeni (kłamstwo) i parę innych kłamstewek mniejszego kalibru wskazuje na grę na czas - czas potrzebny do...no właśnie - do czego? Próby szybkiego "naprawienia" gry spełzły na niespełnionych obietnicach. Mimo wysiłków nie udało się uczynić gry sprawną. Nawet dwukrotnie przesuwany debiut w USA, mimo nadziei wielu nie wniósł niczego nowego. Znowu nastała cisza w eterze. Ludzie na forum Ubi już powoli zaczęli tracić nadzieję, aż tu nagle bum! - Luthier pisze o przepisywaniu silnika gry! To cóż oni takiego robili chociażby przez ostatnie 2-3 lata? Dłubali ciężarówki i tankietki ? Myślę sobie, że jak wielu przypuszczało - CoD nie jest jednak tym nad czym 1C pracowało przez ostatnie lata. Podejrzewam nieporozumienia Olega z zarządem 1C lub nawet UBI (jak znam życie na tle finansowym). Oleg zabrał swoje zabawki (silnik gry) i trzasnął drzwiami zakładając, że stawiając firmę pod ścianą dopnie swego. Nie dopiął! Na chybcika wykorzystano więc podrasowany silnik poczciwego iłka i wydano grę w stanie mocno prowizorycznym (dowodem na to jest choćby łatwość z jaką niemal od razu rozprawiono się z kodem CloD bazując najprawdopodobniej na narzędziach stworzonych do modowania iłka). Wpływy ze sprzedaży CloD pozwolą być może na dalsze utrzymywanie teamu zajmującego się CloD, a przy odrobinie szczęścia uda im się w końcu stworzyć nowy silnik, naprawić błędy i dokończyć grę. Wydaje mi się, że nie mają oni innego wyjścia - CloD to sim tworzony na następne 10 lat - tworzenie nowych dodatków/frontów da godziwy zarobek i programistom i studiu 1C i pewnie też i UBI przez wiele lat. Porzucenie projektu byłoby chyba najgłupszym wyjściem z sytuacji.

Co o tym sądzicie drodzy, zawiedzeni sim piloci?
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #272 dnia: Sierpnia 07, 2011, 23:45:42 »
Kelso - dobrze mówicie, wódki wam dać ;)
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Zefirro

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #273 dnia: Sierpnia 08, 2011, 00:30:42 »
dowodem na to jest choćby łatwość z jaką niemal od razu rozprawiono się z kodem CloD bazując najprawdopodobniej na narzędziach stworzonych do modowania iłka
Możecie mi przybliżyć sytuację, bo trochę nie jestem w temacie.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #274 dnia: Sierpnia 08, 2011, 00:32:42 »
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #275 dnia: Sierpnia 08, 2011, 07:52:46 »
No nie, to, że użyto tego samego lub podobnego mechanizmu paczek plików, o niczym nie świadczy. Ważna jest zawartość. A ta, jak na razie, okrutnie rozczarowuje. Z tym, że ja nie tracę nadziei. Może za rok coś z tego będzie...

PS: Gdyby "Olo" zabrał zabawki ze sobą, to chyba by rozruszał nową firmę i ogłaszał wszem i wobec, że robi nowego-lepszego sima, na przykład pod nazwą... Storm of War ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #276 dnia: Sierpnia 08, 2011, 08:05:06 »
Kelso troszkę za szeroko pojechałeś zwłaszcza z tym kodem myślę. Przy takich projektach nie ma mowy o czymś takim jak "mój kod". Podejrzewam, że Olo odszedł ponieważ był konflikt między nim, a wydawcą. On jak zwykle zarzekał się, że robi epicki sim i potrzeba czasu. Ubi grzmiało, że koniec trollenia i wydajemy to co jest albo projekt zdycha (podobnie było z Lock On). Pogryźli się i Olo zabrał wąsa udając się w kierunku kolejnej piaskownicy - to miała  być taka forma protestu na zasadzie ze mną albo wcale. Współpraca ze słoneczkiem nigdy nie należała do najłatwiejszych. A to, że silnik tak szybko rozpracowali narzędziami ze starego IL2 to żadna nowość. Ja to od dawna mówiłem, że Oni nie napiszą nowego silnika tylko wezmą to co mają i go rozbudują. Wszystkie te przymiarki z wodą, z chmurkami w FB itd. to było robione z myślą wykorzystania tego w nowej grze (co w sumie jest całkiem logiczne). Trudno też pozbyć się starych nawyków, schematów, narzędzi i wypracowanych latami gotowych fragmentów kodu. Tak więc generalnie wzięli to co działało, podrasowali, połączyli z nowymi dobrodziejstwami i jakoś to miało działać. Chcieliśmy dobrze wyszło jak zawsze. Moim zdaniem zabrakło dobrego menadżera, który by ogarnął ten bałagan i przypilnował kacapowe towarzystwo.

Ps. Sytuacja z komicznej zrobiła się żałosna :D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #277 dnia: Sierpnia 08, 2011, 08:18:19 »
Chcieliśmy dobrze wyszło jak zawsze. Moim zdaniem zabrakło dobrego menadżera, który by ogarnął ten bałagan i przypilnował kacapowe towarzystwo.

Zgadzam się w 100%.
Po wywiadach, filmach ze studia, zdjęciach ze studia, relacjach osób które odwiedzały siedzibę ekipy Maddoxa widać było, że to nie jest fachowy zespół tylko przeciętnie wyposażona i zorganizowana zbieranina "speców" z wąsatym liderem. W sumie szkoda, że nie zostali wykupieni - wtedy może mieliby mniejszą swobodę działania ale na bank ktoś by ich za mordę krótko trzymał i pewnie CoD wyszedłby o wiele lepiej. Bo to co mamy teraz wygląda jak wersja testowa symulatora, którego premiera planowana jest za kilkanaście miesięcy.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #278 dnia: Sierpnia 08, 2011, 12:55:50 »
Czy przypadkiem nie jest to robienie smaku tuż po USAńskiej premierze?
Na zasadzie: "Teraz kupcie to co jest bo My już poprawiamy i będzie git".
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #279 dnia: Sierpnia 08, 2011, 14:47:25 »
Najbardziej martwi mnie, czy aby nie jest to próba dalszego mamienia graczy, w celu wyłudzania kasy. No bo, jeżeli nabroili, i chcą się zrehabilitować, to raczej powinni starać się pokazać coś, jeżeli nie powodującego opad szczęki, to chociaż stanowiącego wyraźny postęp, w stosunku do bubla.
Tymczasem patrzę na screeny i mam wrażenie, że to quiz ''znajdź trzy różnice'', bo oprócz ciemniejszych tekstur ziemi, mgiełki, i przesunięcia suwaka ''brightness'' w prawo, niespecjalnie widzę tam nową jakość. Ja wiem, że najważniejsze jest to, co napisali, a nie co pokazali, ale...
Zresztą za jakiś czas sami się przekonamy, obym się mylił.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #280 dnia: Sierpnia 08, 2011, 20:13:51 »
"Tumorvik" = "Too more weeks" :D . Be sure.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #281 dnia: Sierpnia 30, 2011, 19:18:33 »

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #282 dnia: Sierpnia 30, 2011, 21:09:22 »
No super  :banan O niczym innym nie marzyłem jak tak realistycznie odwzorowanym dźwięku lokomotywy.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #283 dnia: Sierpnia 30, 2011, 22:23:45 »
Dbają o detale ;) .

Może będę trochę złośliwy, jednak będę się głośno śmiać jakby się okazało, że dźwięki powstały na bazie pracy moderów. Wszakże pewne pomysły i udoskonaleniu już wymyślono, czemu by ich trochę nie zmienić i nie skorzystać? :D
Pozdrawiam.
 

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #284 dnia: Sierpnia 31, 2011, 12:37:09 »
Nie chciałem zakładać nowego tematu, a tą informację można w zasadzie potraktować jako jakąś formę poprawki do gry.
Na forum 1C znalazłem informację, że pojawiła się beta clienta HL pozwalająca stawiać serwery cloda, link do postu na 1C http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=25745 oraz to tematu na forum HL http://hyperfighter.sk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8115 z opisem konfiguracji stream.