Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 124090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #300 dnia: Września 06, 2011, 21:21:50 »
Jak było do d... tak jest dalej.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #301 dnia: Września 06, 2011, 21:38:44 »
Nie ma co sie dziwic, przeciez ta latka to 300 mb dzwiekow lokomotywy. Lol. O engine to luthier w zapowiedzi nic nie wspomnial, a chyba o to chodzilo?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #302 dnia: Września 06, 2011, 22:22:01 »
 
Cytuj
ta latka to 300 mb dzwiekow lokomotywy

No to kolega Mazak powinien być zadowolony. On coś zdaje się pisał, że preferuje pociągi ostatnio.  :002:

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #303 dnia: Września 06, 2011, 22:24:15 »
Niczego nie jest mi tak żal jak zawiedzionych nadziei. Teraz nie czekam już na nic, na żadną grę. Tak się nie postępuje Panowie Programiści.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #304 dnia: Września 06, 2011, 22:39:51 »

No to kolega Mazak powinien być zadowolony. On coś zdaje się pisał, że preferuje pociągi ostatnio.  :002:

Prędzej stawiał bym na Noego. Ja na tym za przeroszeniem gó... wróć odchodzie postawiłem już dawno krzyżyk i nigdy nie byłem specjalnie nastawiony entuzjastycznie do tego i nie wróżyłem świetlanej przyszłości. Poza tym co po dźwiękach jak reszta leży i kwiczy. Wolę już starego Sturma z modami, albo mokolotywki, TF2 czy RoF.

Ps. Poza tym proszę mnie w to "coś" nie mieszać :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #305 dnia: Września 07, 2011, 08:18:34 »
Z nowości to mamy teraz linię horyzontu widoczną zawsze. Idzie to w coraz lepszą stronę  :003: .

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #306 dnia: Września 07, 2011, 09:29:28 »
Z nowości to mamy teraz linię horyzontu widoczną zawsze. Idzie to w coraz lepszą stronę  :003: .

Z tego co się orientuję to jest to problem posiadaczy kart grafiki od ATI/AMD. Właściciele GeForce'ów nie widzą tego uber horyzontu. ;)

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #307 dnia: Września 07, 2011, 10:42:16 »
Dźwięki są bardzo ważne bo jak można lecieć samolotem i słuchać pracy silnika z wiertarki?? Bardzo dobrze że za dźwięki się zabrali ale zrobili to na odpi..... gówniane są nadal. No o reszcie to już nie wspomnę, po co mi dźwięki jak nie da się latać. Pomyliła im się kolejność.
Ił2 rządzi i jeszcze długo będzie rządził......., mamy dźwięki nowe, poprawione ai, i wiele innych udogodnień o których marzyliśmy od początku iłka.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #308 dnia: Września 07, 2011, 10:46:58 »
Cytuj
Dźwięki są bardzo ważne

Owszem, ale po co mi dźwięki pociągu? Ja mam zadanie pociąg widzieć przez kilka, kilkanaście sekund, aby potem więcej go nie zobaczyć.  :004:

Online Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #309 dnia: Września 07, 2011, 12:27:08 »
Mogliby zrobić działające zegary na dworcach... To jest to o czym marzę  :118:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #310 dnia: Września 07, 2011, 12:39:57 »
Mi w symulatorach zawsze brakowało łańcuszków u kibelków na świetnie wyposażonych lotniskach Kanal Geschader.  :003:

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #311 dnia: Września 07, 2011, 13:50:00 »
Na tym Forum 1C to jest, tak, wrzuca luthier takie szajstwo, a potem jest 100 postów, że COOL, więc może i myśli, że taka np. zmiana gęstości dymu z komina parowozu, to jest to, na co wszyscy czekali, a co tam FPSy, czy mikroprzycięcia...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #312 dnia: Września 07, 2011, 13:58:57 »
Dla mnie ten tytuł ciągle jest niegrywalny. Wszystkie inne simy, wliczając tego ociężałego słonia FSXa w porównaniu z CoD to ideały płynności. W Cod nawet drążek płynnie się nie animuje, tylko skokowo. FM jaki jest ciężko mi powiedzieć, bo mam wrażenie, że samolot po prostu laguje. To jest mój główny problem z tym simem, nie przeszkadzały mi teletubisiowe kolory, czy dźwięki nagrane w gabinecie dentystycznym. Klikalny kokpit jest też niedopracowany, do DCS, FSX, czy BMS jest mu bardzo daleko.

Ale co tam, ważne, że są dźwięki pociagów.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #313 dnia: Września 07, 2011, 15:28:02 »
Cytuj
Na tym Forum 1C to jest, tak, wrzuca luthier takie szajstwo, a potem jest 100 postów, że COOL, więc może i myśli, że taka np. zmiana gęstości dymu z komina parowozu, to jest to, na co wszyscy czekali, a co tam FPSy, czy mikroprzycięcia...

To bardzo smutne...
Czy można jakoś stwierdzić skąd pochodzą ci klakierzy? Może to sama firma zatrudnia jakichś "wiecznie zadowolonych"?
Tak zrobił ostatnio ZTM w Warszawie przy zmianach tras autobusowych; zatrudnił firmę PR, która robiła sztuczny tłok na forach, więc wiecznie zadowolona z siebie HGW (prezydent stolicy) ogłosiła, że społeczność warszawska jest wdzięczna za druzgocące w większości przypadków zmiany oraz za podwyżki biletów.  :002:

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #314 dnia: Września 08, 2011, 07:39:27 »
Oj Panowie, co my tu narzekamy skoro pięknie jest.  :004:

http://www.simhq.com/_air13/air_500a.html