Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 124200 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #645 dnia: Sierpnia 03, 2012, 19:44:42 »
Jak znam życie to pewnie z plantacji bananów. :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #646 dnia: Sierpnia 03, 2012, 20:47:34 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #647 dnia: Sierpnia 04, 2012, 01:38:44 »
Matko Boska, jestem kioskiem - oni naprawdę ponad rok się z tym babrali, żeby wypuścić coś, co ma problem z crashami?!

Jak to do ciężkiej choroby francuskiej jest, że jak jakaś firma spartoli 3xA release to albo dwoją się i troją, żeby naprawić i zadowolić klienta, albo dostają permanentne El Quatro , a jak ruskie spartolą, to czekamy na naprawienie dłużej niż na Godota i nikt im nawet od kacapów nie pojedzie?

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #648 dnia: Sierpnia 05, 2012, 12:02:07 »
Goście rzucili się z motyką na słońce. Powiedzmy sobie szczerze - brakuje im umiejętności i wiedzy z zakresu projektowania oraz implementacji wydajnego oraz stabilnego kodu, który mógłby zadowolić ich klienta. Nie ta liga po prostu. Dziwię się, że ktokolwiek chce to jeszcze fundować jeżeli chodzi o producenta. Być może u nich tam o metodykach zarządzania projektem nie słyszano jeszcze, ale jak dla mnie - cały team na bruk i kończymy projekt. Ale skoro producent chce ośmieszać swoją "markę" takim stylem tworzenia oprogramowania...proszę bardzo....   

Z drugiej strony to nie jedyna firma produkująca soft na zasadzie "byle by się to jakoś tam trzymało, byle by jakoś tam było - resztę załatwią handlowy, którzy umieją sprzedać nawet nieistniejący produkt".  ;D

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #649 dnia: Sierpnia 05, 2012, 14:13:11 »
Przed nimi teoretycznie jeszcze kupa kasy do zarobienia. Tworzenie nowych teatrów działań to robota na dobre kilka lat.  Ktoś powiedział, że dadzą radę... Ktoś w to uwierzył... Aż dziw, że wierzy do tej pory...
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #650 dnia: Sierpnia 05, 2012, 22:34:37 »


     Sprawdził ktoś ostatniego patcha ?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #651 dnia: Sierpnia 10, 2012, 08:04:14 »

     Sprawdził ktoś ostatniego patcha ?
Własnie wrzuciłem ale CoD nie wstaje. Instaluję ok, znaczy z nadpisywaniem poszczególnych katalogów/plików jak w poprzednich wersjach beta. Pojawia się ikonka celownika, znika i nic się nie dzieje. Hmmmm....
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #652 dnia: Sierpnia 10, 2012, 08:35:21 »
Musiało się coś spierniczyć. Ja też nadpisałem i u mnie działa. Ale samej poprawki specjalnie nie testowałem, wiem tyle że można latać  :).
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #653 dnia: Sierpnia 10, 2012, 11:15:38 »
U mnie też działa. Jeszcze nie testowałem latania, ale sim się ładuje.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #654 dnia: Sierpnia 10, 2012, 11:47:38 »

      Działać działa , ale dwie  sprawy które mnie najbardziej wkurzają  czyli migające cienie i pojawiające się drzewka dalej nie poprawione.
 Nie przeszkadza w zabawie ale drażni .

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #655 dnia: Sierpnia 10, 2012, 12:39:39 »
No niby ten autogen zrobili tak jak było przed wcześniejszą łatką i to jedna z głównych cech tego patcha. Nie wiem czemu u mnie nie idzie. Poinstaluję jeszcze wieczorem od nowa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #656 dnia: Sierpnia 10, 2012, 18:38:24 »
      Działać działa , ale dwie  sprawy które mnie najbardziej wkurzają  czyli migające cienie i pojawiające się drzewka dalej nie poprawione.
 Nie przeszkadza w zabawie ale drażni .


Ok, udało mi się zainstalować, ciekawostka jak rozpakowywałem pliki WinZipem nie chciało działać, ale coś na banana Forum przeczytałem, żeby zrobić to WinRarem i poszło o dziwo. Jakby WinZip jakiegoś pliku nie dorzucił. W płynności widzę, że idzie to bardzo ładnie do przodu. Jest więcej FPS niż przy poprzednich betach. Kolejna sprawa, że chmury (chociaż znów ich tyle co kot napłakał) nie powodują spadku FPS nawet jak się w nie wleci (więc może tak samo jest z pyłem przy starcie), a ostatnio było po -50% nawet klatek. Z dobrych newsów, bo pytałem się o to - Steam jednak pamięta w Cloud ustawienia joyów itp. Wszystko mam tak jak miałem przed reinstalką Windowsa, jedynie nie działają programowalne klawisze jako wirtualna klawiatura ale to jasne. Trzeba ustawić od nowa. Drzewka u mnie i cienie są takie jak przed poprzednim psującym to patchem czyli w sumie ok, te migające cienie Leszek to były zawsze takie, może teraz zwróciłeś na to uwagę dopiero. Ogólnie przynajmniej czegoś nie zwalili, albo naprawili to co zwalił ostatni alpha, beta paucz. Można wrócić na chwilę do Kłody.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #657 dnia: Sierpnia 11, 2012, 11:51:12 »
Po ostatnim patchu jest tak, że śmigiełka od jerycha przy Ju-87 mają jakiś bug w postaci takiego graficznego kwadracika. Też tak macie?
Komunikacja z AI (skrzydłowy) dalej nie działa? Przecież niby to zrobili (podobno). Leci wrogi samolot, dajesz Cel->bombowiec, a skrzydłowy jak doklejony był tak jest do nas.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #658 dnia: Sierpnia 11, 2012, 12:13:35 »
Ju 87 jeszce nie latałem :-). Co do komunikacji ze skrzydłowym potwierdzam. Patch tutaj niewiele zmienił, albo nic nie zmienił. Mam uszkodzoną rękę, w związki ztym testy moje są bardzo oraniczone. Na tym etapie nie widzę jednak w tym wzgledzie poprawy.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #659 dnia: Sierpnia 11, 2012, 13:51:56 »
Potwierdzam spostrzeżenie Yoya - gra chodzi dużo płynniej, nie ma porównania z poprzednimi betami. Niestety oprócz tego jednego pozytywu wciąż jest to praktycznie ten sam CloD co dzień po premierze.
Przestałem już karmić się naiwną nadzieją - z tego tytułu nic już nie będzie i, wg mnie, nie ma sensu marnować czasu na tą produkcję.
Ostatnio byłem u kumpla, który pogrywa sobie Wings of Prey i oglądałem coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=2anf2dpD4fo
http://www.youtube.com/watch?v=xeKqaccTmRM
http://www.youtube.com/watch?v=TZk5uDQhC0c
http://www.youtube.com/watch?v=mogQ-EdX8L4
Tak, wiem że to durna zręcznościówka ale nie w tym rzecz. Chodzi mi o kolosalną różnicę w jakości silników graficznych obu gier. Chłopaki z 1C to banda amatorów w porównaniu do kolesi odpowiedzialnych za WoP. Wielka szkoda, zwłaszcza kiedy ma się świadomość, że trochę zmodyfikowany silnik graficzny WoP mógłby zostać użyty do zmontowania symulatora lotniczego z okresu 2WŚ.