Autor Wątek: Dark Blue Word - mody dla grających offline  (Przeczytany 61819 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #150 dnia: Kwietnia 07, 2015, 16:48:49 »
W jakim sensie się "nie pojawiają jako nowe opcje"? Nie chcą przeskakiwać do okienka na prawo? Coś się wykrzacza?

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #151 dnia: Kwietnia 07, 2015, 17:14:17 »
W ogóle się nie pojawiły. JSGME w ogóle ich nie widzi. Jakby nie były zainstalowane.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #152 dnia: Kwietnia 07, 2015, 18:02:44 »
Katalog jsgmemods w głównym katalogu gry jest? A jeśli jest, to ile ma podkatalogów? Powinno być 35. Cała giera z C.U.P-em powinna zaś zajmować 28,4 GB.

Edit - Pospieszyłem się. Moment, tyle powinno być przy założeniu, że jest zainstalowany tylko "pakiet drugowojenny". Nie wiem, co Ty instalowałeś u siebie.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #153 dnia: Kwietnia 07, 2015, 18:53:44 »
U mnie instalacja poszła gładko i bezproblemowo (również instalowałem tylko pakiet drugowojenny). Po instalacji JSGMEMODS u mnie wygląda następująco:


Czy SAS został zainstalowany poprawnie i w odpowiedniej wersji (5.3)?

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #154 dnia: Kwietnia 07, 2015, 19:01:26 »
Jest parę modów więcej niż u mnie - widać w późniejszych, poprawionych instalkach, które Wy zassaliście, dorzucili jeszcze coś ekstra. Tak czy owak, w ten sposób mniej więcej powinno to wyglądać. Redspider, jesteś pewien, że odpaliłeś JSGME z katalogu z C.U.P-em a nie jakiś z innej kopii gry (jeżeli takowe posiadasz)?

@ Sznink - SASowy ModAct to oddzielna bajka i nie powinien wpływać na funkcjonowanie JSGME. Spider napisał, że to akurat mu działa, więc problem jest chyba gdzieś indziej.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #155 dnia: Kwietnia 07, 2015, 19:55:59 »
Moment jestem na tropie. Dajcie mi trochę czasu.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #156 dnia: Kwietnia 07, 2015, 20:46:11 »
Dobra. Udało mi się odpalić Dawn of Flight i Jet Erę, natomiast World at War wykrzacza się po 20% załadowania.   
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #157 dnia: Kwietnia 07, 2015, 23:02:59 »
Pytanie do obu - pliki zasysane z linków mediafajerowych, czy z tego starego torrenta? RedSpider, masz włączone zapisywanie logów, jak radzili na stronce SAS-owej? Może po rzuceniu okiem na loga dałoby się ustalić co się wykrzacza. Próbowałeś z modami WAW-owymi w JSGME i bez (może któryś z nich coś miesza)?

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #158 dnia: Kwietnia 08, 2015, 00:08:49 »
Ja pobierałem z mediafire.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #159 dnia: Kwietnia 08, 2015, 08:34:35 »
1. Zasysałem torrentem, ale chyba nowym (był bodaj na końcu). Przez mediafire to jakiś żart i kpina jest.
2. Tak, mam włączone zapisywanie logów.
3. Próbowałem wrócić do działających MODów (DoF i JE) i przestały działać i wykrzaczyły się. Czyli instalka od nowa.
Podejrzany jest jakiś mod dotyczący 6DOF...
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #160 dnia: Kwietnia 08, 2015, 16:56:25 »
Nie bardzo potrafię się do tego ustosunkować, gdyż:

a) 6DoF od paru wersji jakoś tam działa w grze "fabrycznej" i modów raczej nie potrzeba;
b) w pakiecie drugowojennym takowego modu nie ma.

Rzuciłem okiem na torrent. Niestety jest to "version 2", stara na pewno, ta, którą ja ściągałem miesiąc temu i już na dzień dobry polecam do pakietu WAW dossać poprawione archiwum numer 7 "ręcznie", inaczej giera będzie się wywalać przy 70% ładowania. Niewykluczone, że gdzieś w archiwach DoF i JE kryją się jakieś dalsze kwasy, odpowiedzialne za Twoje 20%.

Może jednak przekonasz się do mediafajera? 1fichier czy Mega to wprawdzie nie jest, ale wśród darmowych hostów daje zależnie od pory dnia umiarkowanie sensowne prędkości. Mapy już masz i to na pewno nie one kwaszą, musiałbyś zatem "tylko" dossać samoloty :D.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #161 dnia: Kwietnia 08, 2015, 17:35:47 »
Jdownloader+za kilka pln premium z Allegro i nie ma bata musi się ściągnąć ;). Nie trzeba tego pilnować i klepać captcha. Nie muszę dodawać, że idzie wtedy pełnym butem bez limitów?
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #162 dnia: Kwietnia 08, 2015, 17:56:16 »
Flashget ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline Abner

  • *
  • Wolałbym wrócić do domu (Ulrich Rudel)
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwca 01, 2015, 21:06:46 »
Witam,

Zainstalowałem mod zgodnie z instrukcją. Wszystko hula jak trzeba. Mam tylko problem: W trakcie misji, na wyświetlaczu info dot. prędkości i wysokości wcześniej miałem w systemie metrycznym, teraz mam prędkość w milach i wysokość w stopach.

Proszę o pomoc jak to zmienić

Offline Abner

  • *
  • Wolałbym wrócić do domu (Ulrich Rudel)
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwca 01, 2015, 21:13:08 »
1. Zasysałem torrentem, ale chyba nowym (był bodaj na końcu). Przez mediafire to jakiś żart i kpina jest.
2. Tak, mam włączone zapisywanie logów.
3. Próbowałem wrócić do działających MODów (DoF i JE) i przestały działać i wykrzaczyły się. Czyli instalka od nowa.
Podejrzany jest jakiś mod dotyczący 6DOF...

U mnie wywalało w trakcie misji, z info 6DOF/TIR Enabled Executable.... error. Wyłączyłem mody VisualMod 8 i 9 v4122 i wszystko od tej pory jest OK.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2015, 21:31:07 wysłana przez KosiMazaki »