Autor Wątek: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż  (Przeczytany 8674 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #30 dnia: Września 02, 2011, 17:52:44 »
Troszkę się pobawiłem ustawieniami, dziękuję również za sugestie Kolegów zarówno tutaj jak i na priv.
Moje "badania" - ograniczone procedurą zmiany ustawień, która woła o pomstę do nieba przez konieczność wychodzenia z gry - sugerują, że - podkreślam: u mnie - AntyA jest głównym czynnikiem sprawczym braku płynności i spadków fps. W drugiej kolejności są Post Effects.
Poniżej jest konfiguracja, która u mnie wyrabia pomiędzy 30-50 fps, tzn. im niżej ziemi, tym mniej. Próby robiłem przy QM 3x3 latając nowym spadziochem. Reasumując przy DF da się płynnie walczyć, być może przy misjach typu AGD będzie trzeba jeszcze nieco zjechać w dół. Oto te ustawienia:



Grafika to 6850 CF  (od gejobajta, lekki OC).

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #31 dnia: Września 02, 2011, 18:29:46 »
U mnie przycinanie niemal ustało przy drzewach na low... Wyglądają biednie, ale nawet z resztą ustawioną praktycznie tak jak przed puczem jest prawie fajnie.

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #32 dnia: Września 03, 2011, 11:51:07 »
Wczoraj trochę polatałem on-line na syndykacie. Cóż.... jakoś da się ustawić grafę, żeby było w 95% czasu płynnie, chociaż chmury tradycyjnie potrafią ładnie przyklatkować. Niestety, coś się ogólnie zepsuło... o ile RoF był wzorcem wydajności grafiki na rynku symulatorów, to teraz chyba wpadł do puli tytułów, które wywołują pytanie "dlaczego tak mało (relatywnie do "normalnych" gier) fpsów przy tak mocnym sprzęcie i tak przeciętnej grafie?" Rozumiem, że można unowocześniać produkt, wręcz to chwalę, ale dotychczasowa metoda była doskonała, czyli dodawano dodatkowe opcje w ustawieniach, które wynosiły efekty na wyższy poziom. Teraz od razu zostałem zmuszony (jak wielu, wielu graczy) do zejścia z ustawieniami, żeby było płynnie. Oznacza to, że po puthu ten sam poziom grafiki wymaga lepszego sprzętu - jak dla mnie jest to bardzo niepokojące, a w wręcz paradoksalne - utrzymanie dotychczasowego poziomu grafiki wymaga inwestowania w sprzęt, więc, do diaska, po co zmieniać coś co dobrze działało....?
Mam jednak nadzieję, że opisana sytuacja jest wynikiem jakiegoś błędu, nietrafionej "optymalizacji" i hot fix to naprawi, a w najgorszym razie następny puth. Dla jasności dodam, że grać będę nawet jak się nic nie zmieni, choć RoF dla mnie spadnie z piedestału.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #33 dnia: Września 03, 2011, 22:12:14 »
 
    I tak macie lepiej niż ja , Wam przycina , a u mnie "updater " wywala błąd ;

[22:06:02] Checking for updates
[22:06:04] Started update
[22:06:04] Failed to perform update, see update.log for details
 
   

     

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #34 dnia: Września 03, 2011, 23:43:18 »
Skoro pojawiają się problemy z wydajnością to prawie nie śmiem poruszać innych oczekiwań.

Może najpierw co mi się podoba - rewelacyjny wiatr który czuć czy to w locie bo jest fantastyczne znoszenie boczne i w czasie bombardowania bo jak się nie weźmie na niego poprawki to się w nic nie trafi. Zmiany w karierze - w końcu jest lista zestrzeleń i dokładny raport po misji.

Co mi się nie podoba - o ile w samolotach jest stały postęp i niedługo może będzie pełny przekrój maszyn zarówno myśliwskich jak i rozpozawczo -bombowych, o tyle na ziemi  jest całkowity galimatias historyczny i po prostu bieda.
Te same kolumny transportowe atakujemy zarówno N11 w 1916 jak i Bristolem w 1918, te same natężenie ognia opl na początku wojny jak i na jej końcu itd itd
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #35 dnia: Września 07, 2011, 00:32:42 »
Jak ktoś ma kartę od Ajtiego i mu się pogorszyło się, a także leży mu na sercu rozwój RoFa, to możne wziąć udział w testach 1.021b.
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=353&t=23552

Tako rzecze,
Zaratustra

ps. Jest nadzieja, że się niebawem pozbędziemy problemu :-)

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #36 dnia: Września 07, 2011, 01:01:10 »
U mnie po zaaplikowania patcha 1.021 wszystko działa jak powinno. Nie zauważyłem żadnych anomalii. Inna sprawa, że mam nVidię i słaby sprzęt, a więc i tak wszystko prawie na low - ale Object visiblitiy na 100% - po co się ograniczać, panie Nadczłowiek!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #37 dnia: Września 20, 2011, 13:18:56 »
Service maintance. Znak, że dziś ujrzymy hotfix 1.021b, który ma poprawić pracę RoF. Ciekawe czy znajdzie się tam również poprawka FMu dla SE5a (silnik, śmigło) oraz D.VII/D.VIIF (kąty wychylenia lotek)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #38 dnia: Września 20, 2011, 13:27:36 »
Ciekawe czy znajdzie się tam również poprawka FMu dla SE5a (silnik, śmigło) oraz D.VII/D.VIIF (kąty wychylenia lotek)

Znaczy będzie łatwiej, czy trudniej?
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #39 dnia: Września 20, 2011, 13:38:45 »
Znaczy będzie inaczej. A konkretnie, SE5a będzie w końcu mógł się porządnie rozpędzić w nurkowaniu, nie ryzykując błyskawicznego przekręcenia silnika. Z drugiej zaś strony, pewnie nie będzie miał już takiego przyspieszenia jak ma obecnie. Coś za coś. Jeżeli zaś chodzi o D.VII, to twórcy korespondowali z właścicielem latającej repliki D.VII i pytali się go o manewry na tym płatowcu i sposób ich wykonywania. Poprawka wychylenia lotek uczyni ten samolot bardziej podatny na pochylanie. Ale nie jestem pewny czy pojawi się to w hotfixie.

Dla chcących wiedzieć więcej, polecam post An.Petrovicha, odpowiedzialnego za FM w RoF:
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=351&t=22802&start=110

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #40 dnia: Września 20, 2011, 20:15:26 »
Zauważył ktoś problemy z ustawieniami steru kierunku? W niektórych samolotach nie mogę uzyskać pełnego wychylenia, a w takim np Pfalzu DIIIa mam jeszcze dziwniejsze zachowanie - mniej więcej w połowie wychylenia orczyka uzyskuję pełne wychylenie w prawo, natomiast dalsze naciskanie pedału/a powoduje ruch w przeciwną stronę, przy tym samym ustawieniu wychylenie w lewo jest mniejsze pomimo zaznaczonej symetrii krzywej. Nie mogę dojść z tym do ładu, nawet przy zupełnie liniowym ustawieniu krzywej reakcje steru nie są do końca adekwatne. Zachowanie pedałów w systemie bez zarzutu.

Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #41 dnia: Września 20, 2011, 20:20:46 »
Ja mam około 20% mniej klatek. Tam gdzie miałem stabilne 40, teraz potrafi zejść poniżej 30 fps.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #42 dnia: Września 20, 2011, 21:44:18 »
Tak, kolega Frog od nas ze squadronu miał w 1.021 skok do 70 klatek, a teraz znów ma 30-40. Ja mam 40-60, w zależności od liczby towarzystwa. Gra chodzi płynniej, ale jednak lekki spadek klatek mam.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #43 dnia: Września 22, 2011, 15:48:23 »
W sklepie pojawił się preorder na R.E.8

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.021 / Spad VII / Wyprzedaż
« Odpowiedź #44 dnia: Września 24, 2011, 09:20:47 »
Coraz weselej.

Rozbawił mnie ten tekst o licznych prośbach o wydłużenie przedsprzedaży i w związku z tym przedsprzedaż właściwie wstępnej fazy samolotu. Może niedługo zaczną nazwy samolotów w przedsprzedaży umieszczać....

Ciekawe czy ten R.E.8 będzie taki jak w opisach:
Prace nad samolotem rozpoczęto w 1915 r. Pierwszy prototyp R.E.8 (skrót od Reconnaissance Experimental 8, tj. Rozpoznawczy Eksperymentalny nr 8 ), został oblatany 17 czerwca 1916 r. Produkcja seryjna rozpoczęła się w sierpniu 1916 r. zaś pierwsze egzemplarze seryjne w listopadzie 1916 r. przybyły do Francji. Samolot był jednak niestabilny i miał tendencję do wpadania w korkociąg, czego wynikiem było wiele wypadków śmiertelnych. Próbowano temu zaradzić powiększając stary kierunku, jednak wada nie została w ten sposób usunięta, ujawniły się natomiast problemy z wytrzymałością.

Dość często zdarzało się także, że przy postrzeleniu w bak, paliwo miało tendencję do szybkiego zapalania się. O wysokiej podatności samolotu na zestrzelenie świadczy przykład z 13 kwietnia 1917 r., kiedy to sześć egzemplarzy R.E.8 zetknęło się podczas lotu z jednym myśliwcem ze słynnej jednostki Jasta 2 i w ciągu kilku minut wszystkie brytyjskie samoloty zostały zestrzelone.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952