To nie jest kwestia za słabego komputera. Warto pamiętać, że seria DCS wywodzi się przez LO, FC z serii Flanker 2.xx, która ma swoje początki we Flankerze 1.x. F2.xx pojawił się (piszę z pamięci) chyba koło roku 2000/1. Ówczesne komputery rzeczywiście ledwo sobie radziły z terenami, które dziś wyglądają graficznie bardzo prymitywnie. Karty, które były w czasach Flankera 2.xx b. mocnym sprzętem, to np. Radeony 9700, a ja chyba wówczas miałem jakąś Nvidię 460 MX.... . Niestety, ED nie zmieniło silnika graficznego w sposób radykalny, a jedynie go modyfikowało. Widać to też teraz na przykładzie ewolucji od DCS:BS do A10. Oczywiście w żaden sposób nie usprawiedliwiam ED, a jedynie zauważam, że prawdopodobnie dodanie drzew wymusiłoby całkiem nowy silnik graficzny (pamięta ktoś jeszcze nadzieje związane ze speedtree...?).
Tak więc to nie słaba moc obecnych kompów, tylko niezbyt fortunne żyłowanie silnika graficznego, który swoje początki ma w poprzednim stuleciu.
Tako rzecze,
Zaratustra
Kłoda potwierdza, że ED mają rację! - LOL
A tak na poważnie Sun, to może by goście z F. Ops użyczyli ED silnika gfx. Możesz coś zagaić na płatnej Arenie51?
