Panowie dzięki za zainteresowanie.
Zacznę od początku, tworzenie nowego teatru można podzielić (ogólnie) na cztery etapy:
Stworzenie mapy, nałożenie tekstur i siatka wysokości, postawienie obiektów i na końcu kampania. Wiele elementów wystarczy skopiować z Korei do nowego teatru np. pogoda, o tym pisać teraz nie będę.
Nie mam o tych sprawach pojęcia
Witam, też nie mam zielonego pojęcia jak to działa, ale chętnie poszerzę moją wiedzę na ten temat. 
To ja was panowie spróbuję przekonać, że nie trzeba być geniuszem-programistą żeby to robić i może dzięki małej instrukcji dowiecie się jak to ugryź.
Na pierwszy ogień generowanie mapy, potrzebne będą dwa proste w obsłudze programy Dem2 Terrain i Terainview. Można pobrać tutaj:
http://www.mediafire.com/?qsxeo98szp8djv2 http://www.mediafire.com/?yfnfix75dxgz1n0Teraz wchodzimy na tą stronę :
http://www.ngdc.noaa.gov/cgi-bin/mgg/ff/nph-newform.pl/mgg/topo/customdatacdPobierzemy tam interesujący nas obszar. Na górze strony mamy dwie opcje, Text-Entry i Map-Based. Wybieramy Map-Based po czym powinna ukazać się mini mapa ( do wczytania potrzeba Java, jeśli nie mamy trzeba pobrać i zainstalować). Po lewej stronie mapki wybieramy interesujący nas region, czyli Europa. Na mapie białym kwadratem zostanie zaznaczona Europa, powiększamy zoomem i łapiąc myszką za boki białej ramki zmniejszamy kwadrat do odpowiednich rozmiarów, przesuwamy ramkę na odpowiedni rejon. Wszystkie opcje pod mapką pozostawiamy bez zmian, możemy jedynie zmienić File name na dowolny. Na koniec wciskamy Get Data.

Rezultatem powinniśmy otrzymać trzy pliki:

Tworzymy nowy folder (gdziekolwiek) i kopiujemy tam nasze pliki. Teraz odpalamy program Dem2terrain, następnie rozwijamy z górnego paska file/open i wskazujemy ścieżkę do naszego folderu:

Zaznaczamy plik z nazwą którą podaliśmy wcześniej i otwieramy. Powinna ukazać się nasza mapa, na której jest czerwona ramka, którą można przemieszczać na mapie. Ramka zaznacza obszar z którego program wygeneruje już gotowy plik do naszego teatru, tego jednak nie będziemy teraz robić. Nasza mapa poza tym, że widać zarys terenu nie wiele pomoże w późniejszym etapie. Nie wiadomo gdzie są granice państw, nie znamy dokładnego położenia miast, lotnisk, dróg, rzek... W tym pomogą nam odpowiednie pliki w formacie E00, można pobrać tutaj:
http://data.geocomm.com/catalog/index.html. Ułatwię sprawę i nie będę pisać które dokładnie są potrzebne bo zrobiłem małą paczkę:
http://www.mediafire.com/?wpllaujb5vpd7ll#1Są tam, wszystkie państwa które będą na naszej mapie. Co teraz? Teraz trzeba załadować wszystko w Dem2terrain, z górnego paska wybieramy Data/Load E00 File, wskazujemy ścieżkę do folderu z paczką i kolejno ładujemy wszystkie pliki każdego państwa.
Rezultat powinien być taki:

Jak widać nie ma tam obszaru kaliningradzkiego, niestety Rosja nie udostępniła tych danych. Będzie mały kłopot w dokładnym naniesieniu obiektów i tekstury, ale nie jest duży rejon i da się to zrobić.
Mamy już przygotowaną mapę do zapisu, teraz ustawiamy ramkę w miejsce które ma być naszą mapą w Falconie. Można zmieniać rozmiar w Resolution, trzeba przy tym pamiętać żeby ramka nie była większa od całej mapy i mieściła się oknie. W Theater Size Zaznaczamy Square (chyba, że chcemy inny rozmiar czego nie polecam) i Segments L2/ 64. Jest optymalny rozmiar, który jest zastosowany w oryginalnych teatrach Falcona. Można teraz zapisać naszą mapę, z górnego paska File/Generate Terrain. Pokaże się małe okno w których zaznaczamy Mea File, Description i TDF File, wciskamy ok i w wskazanym przez nas folderze będą wszystkie pliki potrzebne do dalszych działań.

Teraz możemy odpalić Terrainview i po załadowaniu pliku xxx.L2 można podziwiać nasz przyszły teatr który jest już prawie gotowy do nakładania tekstur. Ale o tym może nie w tym poście, żeby nie robić tasiemca.
Pozdrawiam