Co do MiG'a-21. Na tę chwilę nie jest to wersja końcowa, więc jak Cobra nawet tutaj pisał, jeszcze będzie parę poprawek. Nie ma też w tej chwili możliwości podwieszeń, a wiadomo - tutaj stuffu nieco będzie. Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Tzn. tak - żadnej check listy jeszcze nie opanowałem, wiadomo, ale jeśli chodzi o odczucia w kabinie to jest bardzo dobrze. Chyba jest to jedna z najlepiej wykonanych kabin jakie kiedykolwiek widziałem w simie. Do tego mam wrażenie, że coś tutaj także bawiono się z dodatkowymi efektami światła, bo jakoś te cienie/światło tutaj wyglądają lepiej niż w pozostałych dodatkach do DCSa. Lata się trudno, czuć, że te skrzydełka są faktycznie małe i zakręt bierze się po horyzont ;>. Zastosowano wiele innych klawiszy/skrótów, część starych (np, G, Ctrl+C, K itp.) nie działa, czyli albo trzeba tworzyć nowy profil pod 21-kę, albo operować myszką w kabinie, bo czasem są np. dodatkowe blokady by coś przestawić. Kwestia też przyzwyczajenia. FPS jak w każdym innym module pokroju jeta, czyli jak w F-15C, A-10C, działa ok to i tu będzie, tak właściwie FPSy bym porównał do kabiny 6DOF od Su-27. Nowa tapetka i nowa muzyczka. Instrukcja jest ale się jeszcze robi i poprawia. Jak będzie wersja finalna będzie udostępniona publice. Aha, moduł symuluje także widok z pozycji pilota i jego ograniczenia jak jest przypięty do fotela. To akurat mi średnio przypadło do gustu, ale pewnie można też zmodyfikować to w plikach lua. Po prostu jest 6DOF ale z ograniczeniami, a na boki, to tak spojrzymy na około 100 stopni na boki, coś jak było w starym LO:FC.
