Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #540 dnia: Listopada 10, 2014, 10:15:47 »
Hej, nie ma co się znowu rozwodzić nad modelem finansowo-wydawniczym ED. Każdy z nas doskonale wie, jak to wszystko funkcjonuje. Może lepiej skupić się na tym co wydarzyło się w ostatnim czasie, czyli aktualizacja OpenBety do wersji 1.2.11, i zmiany w modelu Su-27. PFM bardzo mi się podoba, wreszcie czuć maszynę przy kołowaniu i w czasie lotu. Śmiało można powiedzieć, że samolot zachowuje się tak, jak można by się tego po nim spodziewać. Oczywiście pomijam wszelkie aspekty związane z sytuacjami skrajnymi (wyłączenie kanałów stabilizacji i machnięcie drągiem w dowolnym kierunku). Nie wiem jak w takim przypadku zachowałby się prawdziwy Su-27, bo pewnie mało kto by się w realu na takie zachowanie zdecydował. Co rzuca się w oczy po ok. 2 godzinach latania, to konieczność pilnowania prędkości w czasie chowania podwozia (do ok. 450 km/h, w przeciwnym wypadku podwozie główne się nie złoży - nie wiem czy to bug, czy jest tak naprawdę), oraz zmiana wyważenia samolotu w czasie opuszczania klap (nos samolotu idzie w dół). W czasie lotu na stosunkowo małej prędkości (300 - 600 km/h) daje się wyczuć wolniejsza reakcja na stery. Przy rozpędzaniu na dopalaczu trzeba dość intensywnie pracować trymem, aby przeciwdziałać podnoszeniu nosa. Oczywiście po odpalaniu rakiet zmienia się wyważenie i trzeba korygować trymem na lotkach.  Ogólnie model lotu bardzo przyjemny i 'wiarygodny', choć wymaga kilku poprawek. Osobiście lata mi się przyjemniej niż na F-15, pewnie przez charakterystykę samego FBW.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #541 dnia: Listopada 11, 2014, 17:03:23 »
Updater jeszcze chyba nie działa. Swoją drogą czy ja dobrze rozumiem, że docelowo wszystkie samoloty z FC3 dostaną nowe modele lotu?

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #542 dnia: Listopada 11, 2014, 17:07:06 »
Próbujcie, próbujcie. U mnie auto- nie ruszył, ale ręczny właśnie zasysa.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #543 dnia: Listopada 11, 2014, 17:20:26 »
Ja też już ściągam, w newslatter nie ma tylko słowa o innych rzeczach, a jedynie o Su-27.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2227634#post2227634
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #544 dnia: Listopada 11, 2014, 19:32:59 »
Wam też się oprócz tych sześciusetpięćdziesięciu MB normalnego pacza pobrało jeszcze jakieś dwieście dodatkowej łatki? Wiadomo co tam jest? Czy jeszcze nie bardzo...

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #545 dnia: Listopada 11, 2014, 20:51:36 »
Owszem, tzn. owszem zassało, ale też owszem - nie wiadomo co to :D.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #546 dnia: Listopada 11, 2014, 21:03:38 »
U mnie również zassało. I mam pewną teorię na ten temat. Mój poprzedni DCS był dość mocno zmodowany. Miałem podmienione tekstury terenu, tekstury lotnisk, dzwięki. Po zainstalowaniu update'a, zawsze wracają defaultowe pliki. Wydaje mi się, że te dodatkowe mb to właśnie one. Tylko czy przy każdym uaktualnieniu wersji, DCS sprawdza jakoś integralność swoich danych?  ???

dufay

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #547 dnia: Listopada 11, 2014, 21:11:30 »
A jaką macie wersję aktualnie? U mnie 1.2.11.33921, najpierw pobrało ok. 200 MB, potem 100 MB. Latam przez Steam. Z tego co widzę to nie ma tych zapowiadanych interaktywnych treningów ani nowych misji "instant action".

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #548 dnia: Listopada 11, 2014, 22:59:53 »
Barti, to raczej nie to, ja mam zbajerowany teren, niebo i chmurki (mody od Mustanga) i jeszcze żaden update mi ich nie przywracał do stanu pierwotnego.

Dufay, owszem taki numerek wersji a nie inny.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #549 dnia: Listopada 12, 2014, 00:47:30 »
Jak u Was F-86? U mnie jest kompletnie porąbany. W sensie, nie da się włączyć silnika. Startera nie słychać, a jak tylko manetkę przesunę na pierwszą pozycję, to zaczynają świrować wskazówki i jakieś durny dźwięk słychać, coś jakby urwane uderzenia podwozia, załącza się menu radia i już nie da się go wyłączyć.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #550 dnia: Listopada 12, 2014, 07:02:09 »
Dźwięk silnika w Szabli - kwas potwierdzony i podobno już naprawiony w "internal" wersji. Na premierę fixa mamy czekać do następnego patcha. Z uruchamianiem rzeczywiście jakieś hocki-klocki się dzieją, ale za drugim razem zaskakuje i już działa elegancko, tyle że w trybie "stealth", tj. nie słychać :D. Dalej samolotu nie testowałem, bo wersja dla głuchoniemych mnie nie interesuje.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #551 dnia: Listopada 12, 2014, 08:02:07 »
U mnie również zassało. I mam pewną teorię na ten temat. Mój poprzedni DCS był dość mocno zmodowany. Miałem podmienione tekstury terenu, tekstury lotnisk, dzwięki. Po zainstalowaniu update'a, zawsze wracają defaultowe pliki. Wydaje mi się, że te dodatkowe mb to właśnie one. Tylko czy przy każdym uaktualnieniu wersji, DCS sprawdza jakoś integralność swoich danych?  ???
Dlatego u siebie te mody jakich używam (skiny, NVG, labele) instaluję poprzez JSGME, przed każdą aktualizacją mogę jednym kliknięciem je odinstalować i potem spokojnie szybko zainstalować po uaktualnieniu gry. To samo zresztą robię z BMS 4.32 i Kerbal Space Program.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #552 dnia: Listopada 12, 2014, 09:31:56 »
Sundowner, zgadza się. Też posiadam JSGME. O ile większość modów można przez niego instalować, to są i takie, które ingerują w archiwa .zip symulatora (na przykład mój mod terenu). Na forum ED ktoś pisał, że istnieje sposób aby DCS w pierwszej kolejności korzystał ze zmodowanych plików, które nie trzeba będzie umieszczać w owych archiwach (wtedy można byłoby instalować je przez JSGME lub ModMana). Osobiście tego nie testowałem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #553 dnia: Listopada 14, 2014, 18:48:29 »
Właśnie ciągnie mi jakiś nowy update:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2229887&postcount=3 .

Znów instalacja modów...hmmmm.   :108:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #554 dnia: Listopada 16, 2014, 21:07:41 »
Kolejny Update i kolejne spierniczenie :( 1. Mig 29 MFD jakaś głupota wymyślona nie wiadomo po co i dla czego oraz jakiś chyba dziwny model lotu . 2 budynki poustawiane w krzakach bez drogi  itd..... Plus tego co zauważyłem to trochę wygląda ładniej MIg 29. A jeszcze co jest lipa,nie widać skrzydeł w Migu 29 z kokpitu  :( Także dla mnie ten Update to porażka.