Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #585 dnia: Grudnia 13, 2014, 14:54:41 »
Cholera. Po tej ostatniej aktualizacji w ogóle nie można latać F-86. A lubię go, bo to taki aperitif przed Mig-15. Tzn. latać można, ale dymy podczas strzelania zasłaniają wszystko. Jest na to jakaś rada ?
Szukałem czegoś na forum ED ale nic nie znalazłem.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #586 dnia: Grudnia 17, 2014, 16:07:43 »
Open beta jest już w wersji 1.2.14
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2264770#post2264770

Głównym celem tej wersji jest przygotowanie gruntu pod dodatkowe (płatne) kampanie.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #587 dnia: Grudnia 22, 2014, 18:49:47 »
Panowie, do czego dokładnie jest opcja "Take-off assistance." ? U mnie domyślnie jest na 100%.  Oraz "AUTO RUDDER" ? U mnie domyślnie odznaczona.  Nie znam angielskiego tak dobrze aby sobie to dokładnie przetłumaczyć technicznie.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #588 dnia: Grudnia 22, 2014, 18:56:49 »
Wspomagajki przy starcie. Auto rudder prawidłowo, a takeoff assistance proponuję ustawić na 0%. Te opcje w zamiarze twórców mają pomagać oderwać się od ziemi, ale ja z nich jeszcze nie korzystałem. Na forum ED piszą, że czasem bardziej szkodzą niż pomagają ;)

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #589 dnia: Grudnia 22, 2014, 21:06:00 »
Uzupełniając powyższe:

a) auto rudder jest od pomagania w zakrętach ogólnie (tzn. zamiany zakrętów omatkoboskacojarobiebylejakich w zakręty skoordynowane/prawidłowe);
b) T/O assistance jest od pomagania przy starcie, coby letadło nie zjeżdżało od razu z pasa. Może być przydatne (włączyć podgląd sygnałów wejściowych, patrzeć jak komputerowy pilot koryguje sterem, wyciągnąć wnioski, wyłączyć asystę, powtórzyć samemu), ale może też wywołać "pożar w burdelu", gdy ty próbujesz sterować sobie, a jednocześnie komputer sobie. To się nie może udać.

Reasumując - na początku używać inteligentnie, niedługo potem powyłączać.

Offline Elian

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #590 dnia: Grudnia 22, 2014, 21:28:57 »
DCS(nie beta) zrobił mi update do wersji 1.2.14.  Pobrałem brakujące moduły 1.2.12, bo takie tylko są dostępne. Odrzuca mi  instalację. Możliwe że trzeba czekać na moduły 1.2.14? Czy można dezinstalować  DCS do wersji 1.2.12  i jak to zrobić? Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2014, 21:48:27 wysłana przez some1 »

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #591 dnia: Grudnia 22, 2014, 22:02:12 »
Spróbuj "Repair DCS World".

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #592 dnia: Grudnia 22, 2014, 22:02:35 »
DCS updater od razu powinien zrobić upgrade modułów. Nie musisz ich ściągąć od nowa i instalować.

Ale żeby zrobić rollback do 1.2.12 jeśli dobrze pamiętam musisz uruchomić updater z cmd dopisując na końcu:
"dcs_updater.exe update: 1.2.12"

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #593 dnia: Grudnia 31, 2014, 15:54:44 »
Podsumowując newsletter:

- Przed 2.0 wyjdzie jeszcze patch 1.2.11.
- W ramach tego patcha Dora dostanie kampanię, fixy do bugów i wyjdzie z bety.
- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w listopadzie dostaniemy Bf-109K-4 w wersji beta.
- MiG-15bis ma wyjść w okolicach połowy grudnia. Można sobie "zamówić" u rodziny na gwiazdkę ;).
- Su-27 - ma wyjść 15 listopada.
- L-39 - przedsprzedaż w listopadzie, beta w grudniu.
- Mapa NTTR ma wyjść przed końcem roku i będzie za darmo dla posiadaczy A-10C, którzy kupili ten moduł kiedy był w becie.


He hr he he mamy już wersję 1.12.14 ,  Sylwester i g....no a  nie DCS 2 ,  no a Mig-15 w Lutym, no ale miesiąc też na "L" . A mapa to tylko marchewka na patyku a my jak te osiołki....

Szczęśliwego nowego roku i dużo, dużo cierpliwości w nowym roku, bo zdrowie to my stracimy przy  tym DCS-e  :)))
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #594 dnia: Grudnia 31, 2014, 17:45:31 »
Widać panowie nie uważnie czytacie. Newslatter to nie wszystko:

Cytuj
Originally Posted by Wags
We hope to release DCS World 2 in early 2015. This is not a promise but simply our best estimate given the current development status as of December 2014. We also cannot promise that each feature listed above will make it into the initial release.

Cytuj
Some features we plan to include in DCS World 2 include:

    Direct X 11 support
    Improved performance
    Dynamic shadowing of the terrain and mountains
    Improved weather
    Improved lighting
    Clipmap support for new maps
    Higher object counts
    Higher resolution ground terrain mesh and textures for new maps (between 1 and 64 meters per pixel depending on area of map and clipmap level)
    More detailed tree models with collision for new maps
    Better graphical effects
    High resolution road textures for new maps
    Ability for road signs and light signals for new maps
    Additional ground clutter (rocks, cactuses, etc.) for new maps
    Skeleton animation for infantry
    Better use of multiple GPUs (CPU multi-threading is not being pursued as it will provide little if any gain)
    Ability to create dedicated servers in the future
    Unified front end and simulation .exe
    Improved API sound support
    Improved Oculus Rift support

The Black Sea map will see several benefits of this including better lighting, improved grass, effects and weather.

Cytuj
Some facts about the NTTR map:

    Airfields include Nellis AFB, Groom Lake AFB, Creech AFB, and Las Vegas McCarren. At a later point we hope to also add Tonopah AFB.
    We hope to release an Alpha test version within the next couple of months depending how debugging goes.
    Currently, most of the art aspects are complete and most of the remaining work is in regards to integrating the map into DCS World 2 (AI, effects, collisions, weather, etc.)
    The map is composed of three different levels of elevation mesh and texture detail. The highest detail is around the airbases and the lowest detail is along the outside perimeter of the map.
    An Alpha test version of the NTTR map will be made available for free to those customers that purchased the A-10C beta. For those that did not take part in the A-10C beta, the NTTR map price and availability is TBD

Last edited by Wags; 12-11-2014 at 05:10 PM.
EVERYTHING IS SUBJECT TO CHANGE  :)

Najważniejsze z tego to jest to:
Cytuj
We hope to release an Alpha test version within the next couple of months depending how debugging goes.
Plus dochodzi do tego rozmiar nowych tekstur i nowej mapy, pewnie kilkadziesiąt gigabajtów będzie do pobrania.
Tak więc spokojnie, do wakacji będzie ;)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #595 dnia: Grudnia 31, 2014, 20:40:41 »
Nie łamcie, nie ma 2.0 jest natomiast zapowiedź kolejnej bety na 15.01  :x. Ja łykam wszystkie ich produkty jak pelikan... ale chyba pałka się przegła, że posłużę się tekstem klasyka.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #596 dnia: Grudnia 31, 2014, 21:44:49 »
W sumie... idąc tym tropem można się pokusić o wymodelowanie Iskry :D

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #597 dnia: Grudnia 31, 2014, 22:17:48 »
To macie jeszcze jeden filmik, żeby się ponakręcać  :032:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2277756#post2277756

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #598 dnia: Grudnia 31, 2014, 23:04:15 »
Cytując klasyka: "na ch*j drążyć temat", będzie wtedy kiedy będzie. Szczęśliwości i szerokości w Nowym Roku!

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #599 dnia: Stycznia 01, 2015, 04:47:15 »
Chłopaki... przy takim Star Citizen albo Elite Dangerous Eagle Dynamics to naprawdę oldskulowa, solidna firma według starych, normalnych, zdroworozsądkowych, kapitalistycznych wzorców.